• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox In dieren veranderen.
    Astreal Astral projection.
    Tony Onzichtbaar in het donker.
    Emil Dupliceren
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers.
    8226 Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    Vision Met zintuigen spelen
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Rai Electriciteit
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    Cherry Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen
    Darian Objecten materaliseren
    Maaya Hallucinates.
    Melissa Fauna manipulatie.
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloos Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Nish Aanwezigheid verbergen
    Goliath Ant-Man
    Klaus Necromancer
    8167 [Onbekend]
    Evelin Reizen tussen werelden/dimensies
    8034 Gevarensonar
    Nemesis Vloeistoffen sturen
    Maevis [Onbekend]
    Sarah Binding



    Oud-studenten
    Conway Lion [Onbekend]
    Raz Lion [Onbekend]
    Ylva Lion [Onbekend]
    Tuuli Lion Wind
    Kris Buffalo Edelstenen manipulatie
    Safira Buffalo Drakengedaante
    Zebediah Rhino Manipulatie
    Thor Rhino Sterk
    Moacir Rhino [Onbekend]
    Adrasteia Rhino Via bloed gave overnemen
    Ryan Panther [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 okt 2022 - 11:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna


    Vienna leunde nogal ongemakkelijk over Nish heen en bond de sjerp om zijn hoofd heen. Hij leek nu bijna zo'n super ninja uit de films, al wisten ze allemaal dat er wat behoorlijk lugubers onder die blinddoek zat. En nu? Wat moesten ze nu doen? Ze konden onmogelijk Nish hier voor de school verborgen houden, al zou ze dat met man en macht proberen. Ze ging Nish niet verliezen aan die verdomde kut school. "Heb je al ontbeten?" vroeg ze zacht aan Nish.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Het was nog steeds een soort van bijzonder dat iemand aardig tegen hem deed, maar Merrin wilde ergens dit aardig zijn niet in twijfel brengen. Hij nam de hand van de vriendelijke jongen aan en schudde hem. "Merrin," stelde hij zichzelf voor. Toen ze loslieten, wees hij over zijn schouder naar de jongen naast hem. "Dit is 8175."

    [ bericht aangepast op 2 mei 2022 - 11:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Het was vreemd om zijn nummer uit Merrins mond te horen komen. Dat had hij alleen in de eerste dagen in het bijzijn van anderen gedaan, maar inmiddels noemde iedereen hem gewoon Adam.
          De onbekende jongen keek hem kort aan en gaf een knikje. Geen hand.
          Wie was deze Rhino? Wat moest hij van Merrin? Argwanend bekeek Adam hem. Misschien was het wel een vriend van Romeo of Maaya.
          ‘We zijn op weg naar de les,’ lichtte Adam toe. Hij vond het een naar idee dat hij Merrin had opgewacht.
          Az keek hem kort aan en richtte zich toen weer tot Merrin. ‘Wat eh, wat voor les hebben jullie?’
          Het klonk zo geforceerd dat Adam een stapje dichter bij Merrin zette en waakzaam de gang doorkeek om te zien of er nog meer Rhino’s waren, maar hij herkende er geen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin was zich vaag bewust van Adam die dichter op hem was komen staan. Hij begreep niet zo goed waarom, maar het leidde hem ontzettend af dat zijn beste vriend zo dicht op hem stond. "Uhm. Het is w-woensdag toch? D-dan beginnen we met Engels." Hij vond het vreemd dat hij niet eens wist welke dag het was, normaal was hij altijd bij de pinken. Maar vandaag was alles zo anders begonnen. "En jij?" voelde hij zich verplicht terug te vragen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    Kwam het door hem dat Merrin opeens niet meer wist welke dag het was? En hij stotterde zelfs… Er trok een warm gevoel door hem heen. Zou het kunnen dat Merrin hem stiekem toch ook leuk vond? Dan wel minder leuk dan zijn vriend, maar toch… Zouden ze op zijn minst vrienden kunnen worden? Hij keek weer naar de knappe jongen voor hem. Zou hij vragen of hij eens wat wilde doen samen? Gewoon… om vrienden te worden? Het was nou niet of hij wat te verliezen had.
          ‘Ik heb wiskunde straks.’ Zenuwachtig beet hij op zijn lip. ‘Hé ik dacht… misschien kunnen we eens wat doen?’ Hij dwong zijn schouders naar achteren zodat hij er niet als een onzeker kuikentje bij stond en grabbelde zijn acteerskills bij elkaar waarmee hij normaal gesproken de dag doorkwam. ‘Uit school ofzo?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin knipperde even met zijn ogen. De jongen vroeg wat? Heel even keek hij naar Adam naast hem en toen terug naar de jongen. Ergens diep van binnen welde een oud verlangen op naar een vriend. De jongen leek helemaal niet onaardig, vergeleken met de rest. "Vanmiddag kan ik niet," zei hij. Hij had met Adam afgesproken en er moest nog van alles met Yrla. Hij had totaal zijn hoofd er niet bij voor een nieuwe vriend. Al was het zeker welkom, nu hij bang was iemand te verliezen. "M-maar einde van de week heb ik wel tijd, denk ik."


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    Even dacht Azrael dat de jongen hem helemaal zou afwimpelen, maar er kwam een voorzichtige glimlach om zijn lippen toen Blue het einde van de week voorstelde. 'Oké, leuk. Dan kan ik ook wel.' Hij schraapte zijn moed bij elkaar. 'Mag ik, uh, je nummer?' Er trok een blos langs zijn wangen. Lag dit er te dik bovenop?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Dat was misschien wel handig, als ze een tijd wilden afspreken. Ergens verheugde hij zich erop. Een nieuwe vriend zou welkom zijn, zeker nu hij zo'n gedoe had met de vrienden die hij nu had.
          Merrin stak zijn hand uit en nam de iNet van de jongen over, waar hij zijn nummer in plaatste. "We spreken later wel een tijd af oké? Ik heb mijn agenda even nodig." Merrin keek even naar Adam naast hem, met een glimlach. Hij nam afscheid van de jongen, die voor heel even zijn aandacht had afgeleid en liep toen samen met zijn beste vriend in de richting van Engels.
          Hij hoopte maar dat de lessen snel voorbij zouden zijn, want alles leek op het moment belangrijker dan dat. Hij ging op zijn oude vertrouwde plek zitten naast Adam en om een of andere reden durfde hij niet over zijn schouder naar zijn vriendje verderop te kijken. Een enorm schuldgevoel knaagde aan hem en Yrla aankijken kon hij gewoon niet.
          Zijn aandacht werd echter wel gewekt door het meisje dat het lokaal binnen kwam lopen en voor de verandering vlak achter hem ging zitten. Hoewel Merrin niet te duidelijk probeerde te spieken, keek hij soms toch over zijn schouders naar zijn zus. Vienna zag er totaal anders uit dan Merrin van haar gewend was. Stoer wel, maar niet zo… bloot. Ze had zelfs haar bril op haar neus, wat haar gezicht een stukje zachter maakte. Hun blikken kruisten heel even en Merrin kon zweren dat hij een kleine glimlach kreeg voor haar blik weer tot steenhard veranderde. Snel keek Merrin weer naar voren, waarbij hij in zijn aardrijkskundeboek keek. Vienna liet hem echter niet los. Ze zag er goed uit, ondanks wat er vannacht gebeurd was. Maar waarschijnlijk had Vienna zich gewoon weer bij elkaar geraapt en ging verder zonder ernaar om te kijken.
          Hij wou dat hij dat kon. Dat hij gewoon zijn gevoel voor Yrla of Adam kon uitschakelen, zodat hij niet in deze nare situatie zat en de pijn weg zou trekken die hij nu voelde. Dat hij gewoon kon zeggen wat er was en dat ze allemaal gewoon vrolijk zonder pijn door konden. Maar dat was natuurlijk een leugen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2022 - 14:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Toph


    ‘Nee, ik heb geen trek.’
          ‘Je moet toch eten,’ zei Toph. ‘Anders ga je dood. Ik ga zo wel wat halen. Het lijkt me het best als je hier zo snel mogelijk weggaat. Als Vie straks tijdens de lessen wat bomen ontwortelt in het bos, dan kunnen we vast een soort schuilplek voor je maken. In elk geval voor de komende dagen.’
          Met haar gave kon ze zo een gat in de grond maken dat ze dan met bomen konden afdekken. Ideaal was het niet, maar alles was beter dan dat Nish straks door Jester en Onyx verlinkt werd en zijn experiment beëindigd werd. In geval van nood konden ze vragen of Zebediah hem wilde opvangen, maar ze betwijfelde of hij potentie zag in een blind iemand.
          ‘En dan?’ bromde Nish. ‘Moet ik als een of ander beest in een hol gaan wonen?’ Hij slaakte een zucht.
          'We verzinnen wel wat, Nish, kom op. Je weet dat er plannen zijn om deze school met de grond gelijk te maken. Je moet het alleen even uitzingen.'
          Nish' gezicht betrok. Verder deed hij er het zwijgen toe.

    [ bericht aangepast op 30 april 2022 - 21:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Vienna voelde medelijden haar overspoelen. Ze vond het verschrikkelijk om haar vriend zo te zien en om een of andere reden kwam er opnieuw een knagend gevoel omhoog, dat ze woest verbeet. Ze ging zich niet hier schuldig over voelen. "We laten je wel heel even met rust. We brengen je zo wel ontbijt en dan maken we even plannen hoe we dit gaan aanpakken. " Vienna kwam overeind en maakte al aanstalten om te gaan.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2022 - 12:21 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    De meiden gingen weg. Uiteindelijk kwam alleen Toph terug, Vienna had besloten om naar de lessen te gaan om de schijn op te houden dat er niets vreemds aan de hand was.
          ‘Wil je wat grappigs horen?’ vroeg Toph.
          Nish lag languit op bed. De wonden in zijn ogen deden fucking veel pijn en het maakte hem behoorlijk prikkelbaar. Hij merkte dat Toph niet echt wist wat ze met de situatie aan moest en hij had al een keer op het punt gestaan om te zeggen dat ze wel weg mocht gaan. Het probleem was echter dat hij niet alleen wilde zijn. Maar Toph was niet degene die hij om zich heen wilde hebben. Straks zou hij wel vragen of Toph aan Adam kon vertellen wat er gebeurd was en of hij na zijn lessen even langs wilde komen. Dat voelde nog als een klein lichtpuntje.
          ‘Nou?’ reageerde hij weinig energiek, terwijl hij zijn blinddoek ietsje losser maakte. Het voelde alsof die zijn hoofd aan het afknellen was.
          ‘Nou, je weet dat ik een date had met Jester toch?’
          Nish had er niet meer naar gevraagd, hij had gisteren met zijn hoofd bij Yrla en Adam gezeten. Het was echter overduidelijk dat Onyx en Jester níét uit elkaar lagen en aangezien dat kutjong de reden was dat hij nu blind was, kon hij wel een leuker gespreksonderwerp bedenken. ‘Zijn naam is wel de laatste die ik wil horen,’ bromde hij.
          ‘Ja, oké,’ mompelde Toph. ‘Ik haat stilte.’
          ‘Niets zien is erger,’ antwoordde hij bitter.
          Ze zuchtte. ‘Sorry. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik probeer je af te leiden…’
          ‘Ik ga nog wel wat proberen te slapen,’ antwoordde hij. ‘Als jij straks naar de lessen gaat, kun je dan aan Adam vragen of hij langskomt?’
          ‘Wie?’
          ‘8175. Nummers gebruiken is weinig romantisch.’
          Toph snoof. ‘Ik snap nog steeds niet wat je met hem moet.’
          Geïrriteerd ging Nish overeind zitten. ‘Serieus? Jij hebt commentaar op wie ík leuk vind? Terwijl jouw gestoorde vlam dít heeft gedaan?’ Hij wees naar zijn verminkte ogen.
          ‘Zonder 8175 was dit niet eens gebeurd,’ antwoordde Toph op een scherpe toon. ‘Hij moedigde je ertoe aan om contact met Onyx te zoeken. Dit is zijn schuld.’
          ‘Dit is Jesters schuld!’ snauwde hij. ‘Allemachtig man, hoe durf je hier iemand anders de schuld van te geven. Is dát hoe jij altijd met schuldgevoel omgaat? Door het gewoon naar iemand anders door te schuiven? Adam is tot nu toe een betere vriend dan jij!’
          Hij hoorde voetstappen. ‘Pardon?!’ zei ze op een dreigende stem. ‘Ik zet mijn eigen leven op het spel door je hier te verbergen.’
          ‘Iets wat hij ook zou doen.’
          ‘O ja? Nou dan gaat hij maar lekker je handje vasthouden hè? Bekijk het dan ook maar.’
          De deur viel met een klap dicht.
          Met een grom wreef Nish over zijn voorhoofd. Hij kauwde op zijn lip. In een verwoede poging om niet te gaan huilen, grepen zijn handen het kussen. Met een schreeuw smeet hij die naar de andere kant van de kamer.
          Stilte volgde.
          En man, wat voelde hij zich ruk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Toph


    Met een nukkig gezicht wachtte Toph Vienna bij het lokaal op. ‘Ga jij maar naar hem toe,’ bromde ze zodra ze haar gezicht zag. ‘Mij moet ie blijkbaar niet om zich heen hebben.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Vienna had zelf in de eetzaal ontbeten. Met Toph had ze afgesproken dat het misschien een slim idee was dat ze niet allebei de lessen misten. Hoewel ze allebei heel graag iets voor Nish wilden betekenen, moesten zoveel mogelijk voorkomen dat de de aandacht van de school trokken. Al werd er wel afgesproken dat ze Nish vandaag niet alleen zouden laten. Vienna zou naar de eerste lessen gaan en halverwege zouden ze wisselen, zodat Nish vandaag in ieder geval niet alleen zou zijn. Met haar hoofd in de wolken liep ze in de richting van de schoolcampus. Ze moest iets doen voor Nish om te kunnen helpen. Hij kon onmogelijk al die tijd in hun kamer blijven. Daar zou punt 1 Nish niet heel gelukkig van worden en de kans om betrapt te worden was groter. Naar de school gaan om hulp te vragen zat er echter ook niet in, het zou Nish zijn dood worden.
          Toph had gesproken over het bos. Maar dan zouden ze daar iets van een plek voor hem moeten maken, waar hij kon wonen. Het makkelijkste zou zijn als Darian hen zou helpen met iets. Maar dat zou die flikker nooit doen en ze zou nooit zo laag zinken om die idioot om hulp te vragen. Maar met behulp van haar gave kon ze vast wat spullen in het bos krijgen en met die van Nish zelf ook nog eens ongezien. (Hopelijk). Misschien moest ze daar straks maar eens voor gaan kijken en dit bij Nish opperen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Merrin ruimde een beetje opgelaten zijn boeken op. Tussen Adam en hem was het deze les rustig geweest. Ze hadden gewoon even over de les gepraat of over andere leuke dingen, iets wat hij wel even had kunnen gebruiken. Hij had dan ook stiekem wel zin om te gaan zwemmen, al was het alleen maar om even zijn hoofd te verzetten. Hij wilde net tegen Adam zeggen dat hij wel zin had in het zwemmen, toen hij verderop in de gang Romeo ineens zag opduiken en zijn zus een lokaal in zag trekken. Hij greep Adam even bij de arm en wees naar het lokaal waarin Romeo en Vienna verdwenen waren. Heel even keek hij naar zijn beste vriend, pakte toen zijn pols vast en versnelde zijn pas. Om de hoek van het lokaal bleef Merrin staan, in de hoop dat hij wat kon horen


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna


    Vienna was net op tijd in de eerste les geweest . Het voelde een beetje onwennig in andere kleren en zonder Toph, maar niemand - op Merrin na- scheen echt aandacht aan haar te besteden. Ze liet haar ogen even over Merrin glijden, die in de rij voor haar zat. Hij zag er moe uit, maar er lag nog een kleine zweem van een glimlach om zijn lippen. Af en toe zag ze hem wel omkijken, maar ze besteedde er bewust geen aandacht aan.
          Het schuldgevoel knaagde nog steeds en nogal somber wendde Vienna haar blik af van de jongen voor haar. Ze had absoluut geen flauw benul wat ze nu met de jongen aanmoest en hoe ze zich in zijn buurt moest gedragen.
          Toen de bel ging, was Vienna als een van de eerste uit de klas. Ze liep voor de jongens uit, in de richting van maatschappijleer. Ze wilde het liefst een plekje achterin de klas, hopend dat de rest haar gewoon met rust zou laten. Voor ze echter het lokaal in kon lopen, voelde ze twee paar handen haar vastgrijpen bij haar schouders en werd ze het lokaal voor maatschappijleer ingeduwd. Voor ze het wist, voelde ze de muur in haar rug en zag ze het gezicht van Romeo voorbij flitsen. De jongen werkte haar tussen de muur en zichzelf, waardoor ze klem kwam te staan. Voor een moment ging een siddering door haar lichaam, maar al gauw poetste Vienna de schrik van haar gezicht en verruilde het voor boosheid. “Romeo,” siste ze tussen haar tanden door. Vienna probeerde zich los te trekken, maar Romeo had haar strak tegen de muur geklemd. “Laat me los.”

    [ bericht aangepast op 22 mei 2022 - 14:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.