• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 okt 2022 - 11:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox

    Zodra Fox begrepen had dat Merrin in zijn eentje was, besloot hij naar de eetzaal te gaan, om te horen wat er precies gebeurd zat. Niet heel gelukkig trof hij Yrla daar aan tafel aan. Hij schoof naast hem op de bank, al was zijn eten inmiddels op. ‘Hé. Waarom ben je je vriendje niet aan het troosten?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    Yrla keek even op van zijn eten. Hoe wist- “Dat wilde hij niet. Merrin was heel duidelijk dat hij liever alleen was.” Yrla voelde buikpijn opkomen. Hij had wel gezien hoe Merrin op zijn nieuws reageerde, veel heftiger dan hij verwacht had. En voor het eerst was hij bang, echt flink angstig. “Ik ga dit verliezen, Fox.” Voor het eerst klonk de emotie ook door zijn stem heen. Yrla probeerde de brok in zijn keel weg te slikken. Hij had gehoopt dat het nieuws van Adam in zijn voordeel was geweest, maar hij wist het niet zo zeker. Hij wenkte Fox mee en liep naar de afruimband en toen naar buiten. Dit kon je beter niet in de eetzaal doen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Merrin schrok van Adam die opeens in het lokaal stond. Nog erger schrok hij toen hij zag hoe Adam eruit zag. Zijn gezicht zag bont en blauw. Zijn woorden gingen dan ook behoorlijk langs hem heen en Merrin vloog op. “Wat is er gebeurd,” vroeg hij verschrikt. “Gaat het wel?” Merrin stak zijn hand naar voren om Adam zijn gezicht aan te raken, maar trok hem vrijwel direct terug. Dat mocht vast niet.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    ‘Waarom denk je dat?’ vroeg Fox zodra ze een wat rustigere plek hadden opgezocht. ‘Gisteren was het leuk, toch?’
          Yrla had wel gezegd dat Merrin te moe was voor wat intimiteit en dat hij niet zeker wist of hij genoeg had gedaan, maar het had als een leuke dag geklonken en hij vond het eigenlijk niets voor Yrla om nu weer helemaal pessimistisch te zijn. Dan moest hij daar een goede reden voor hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    Adam verloor bijna zijn balans doordat hij op zijn hurken zat terwijl Merrin overeind vloog, maar hij slaagde er net in om zijn evenwicht te bewaren.
          ‘Ik weet niet precies wat de andere Adam jou verteld heeft. Maar Fox vertelde me gisteren dat Onyx en Jester zich als vrienden hadden voorgedaan en me daarna Fire liet vermoorden. En toen ik dat hoorde… stormde ik Onyx’ kamer in om hem te lijf te gaan.’
          Omdat de huidige houding nogal wat pijnlijk was, draaide hij zich op zijn achterwerk en strekte voorzichtig zijn benen.
          ‘Wat natuurlijk super dom was, maar de hele dag was al emotioneel en naja, het luchtte stiekem wel op om eens niet te janken. Maar Onyx liet het er natuurlijk ook niet bij zitten, dus nou ja, vandaar mijn huidige look
          Hij probeerde een beetje scheef te glimlachen, maar het zag er door zijn gezwollen gezicht vast als een grimas uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    Yrla zuchtte. “Ik vertelde hem wat jij gezegd had over Adam en Nish. Ik had gehoopt dat dat dingen makkelijker zou maken tussen ons, dat het in ieder geval iets recht zou trekken, maar ik heb hem nog nooit zo gekwetst gezien.” Yrla ging met zijn rug tegen een muur staan en trok een voet op. “Nou ja, behalve dan toen hij en Adam ruzie hadden een aantal weken geleden. Toen had ik er nog niet veel achter gezocht, het was zijn beste vriend.” Yrla sloeg zijn armen over elkaar en voelde de eerste tranen prikken. “I-ik denk niet dat hij dat voor mij doet.” Nogal wanhopig keek Yrla naar Fox. De tranen in Merrin ogen hadden zijn angst de jongen te verliezen alleen maar harder aangewakkerd. “Wat als ik niet genoeg ben, Fox?”

    [ bericht aangepast op 6 feb 2022 - 21:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Merrin boog zijn hoofd, om een of andere reden miste hij zijn beste vriend nu enorm. “Ik wist het.. van Fire.” Merrin friemelde aan zijn vingers. “We wilden een plan maken om dat moment ongedaan te maken. Alleen wisten we nog niet zo goed hoe.”
          Hij vond het wel stiekem wel stoer dat Adam het tegen Onyx had opgenomen, maar ook heel dom. Stel je voor wat ze konden doen… al leek het aan Adam zijn gezicht te zien dat het hopelijk wel klaar was met hen. Hoopte Merrin “Wat… erg,” mompelde Merrin zachtjes. Hij wist er gewoon niet de goede woorden voor te vinden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    ‘Ik snap wel dat het pijn deed,’ zei Fox. Hij durfde niet te zeggen dat hij bang was dat hij het allemaal wat serieuzer had afgeschilderd dan het volgens Adam was geweest. Het kwaad was nu toch al geschied. ‘Ik bedoel… Door dit hele gebeuren zet Merrin jullie relatie op het spel, voor Adam, dus dan zal hij zich wel bedrogen voelen.’ Hij ging naast Yrla tegen de muur staan en tuurde peinzend vooruit. ‘Ik weet niet, misschien heeft hij ook nog niet de kans gehad om je te missen? Het is allemaal zo… vreemd. Ook omdat deze Adam anders is dan de andere.’ Hij was even stil terwijl hij over Yrla’s laatste woorden dacht, toen draaide hij zich opzij om de jongen aan te kijken. ‘Je kan hem niet meer bieden dan je al doet, Yr. Je bent een hartstikke toffe gast, met nog best een leuke kop…’ Hij gaf hem een knipoog. ‘Als het niet uitpakt als je hoopt, heb je gewoon een paar geweldige herinneringen, toch?’
          Het was een schrale troost, dat wist Fox ook wel, maar hij wist niet zo goed wat hij anders moest zeggen. Yrla had zelf al gezegd dat hij niet wist of hij zichzelf oud met Merrin zag worden – iets wat Fox al wel opvallend had gevonden. Dat nu opnieuw aanhalen, voelde echter ook verkeerd – en veel te zwaar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    ‘Ik kon het me ook al niet voorstellen dat ik het niet tegen je zou zeggen,’ zei Adam met een flauwe glimlach. Waarschijnlijk was het iets wat lastig was om te voorkomen. Op het moment zelf viel de moord misschien nog wel te verijdelen, maar hoe zorgden ze ervoor dat Jester het hem niet op een willekeurig ander moment opdroeg?
          Adam slaakte een zucht. ‘Nou ja, Onyx is een hopeloze zaak, weet ik inmiddels.’ Hij boog zijn hoofd en streek door zijn haren. ‘Gisterenochtend wilde hij mijn keel doorsnijden en daarna bedreigde ik hem, die avond vloog ik hem aan en daarna stuurde hij me een gruwelijke nachtmerrie…’ Met een wee gevoel in zijn maag schudde hij zijn hoofd. ‘Die ben ik echt kwijt. Ik mag denk ik van geluk speken dat ik hier nu nog zit.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    Fox had een punt. Merrin voelde zich vast bedrogen. Maar waarom ging hij er dan alleen vandoor? Vond hij dat lastig aan hem toe te geven? Hij begreep dat Adam niet echt een goed onderwerp tussen hen was. Hij zuchtte bij Fox woorden, al kwam er een kleine glimlach op zijn gezicht. "Thanks Fox." Hij keek even naar de jongen met de krullen en had geen idee wat hij had gedaan als hij er niet was geweest. Het was ergens wel prettig of zoiets om eens met iemand anders te kunnen spreken dan met Merrin, een gewone vriend. Dit soort dingen besprak hij niet met Fersephone.
          Yrla zuchtte nog eens diep. "Het voelt wel fucking kut." Hij wreef even over zijn eigen arm heen. Merrin leek echt om die Adam te geven, veel. Dus wat? Moest hij maar gewoon afwachten tot Merrin hem zou dumpen, omdat er iemand anders tussen was gekomen. Had hij niet ook nog wat in dit te zeggen? Natuurlijk hoopte hij dat Merrin voor hem koos, dat hij besefte dat hij meer van hem hield dan van die weirdo die opeens binnen was gekomen. Maar hij wilde ook niet iemands tweede keuze zijn. Dat hij maar gewoon plan B was, omdat plan A niet doorging. Was hij dat voor Merrin? Yrla wist het niet...


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Merrin vroeg zich af waarom Adam zich zo verdrietig was over het feit dat hij Onyx kwijt was. Het was altijd al een lul geweest, dus je was hem beter kwijt dan rijk. Tot het moment dat hij besefte dat deze Adam in de andere tijdlijn met hem bevriend was geweest. "Nou ja, je kan nog altijd proberen naar je eigen tijdlijn terug te gaan toch? Dan heb je misschien je vriend terug, als je ongedaan maakt wat je veranderd hebt." Misschien kreeg hij dan ook zijn eigen Adam terug, zijn beste vriend. Dan was al dit ingewikkelde gedoe er waarschijnlijk niet eens. Dan was hij gewoon met Yrla en Adam met Fox. Zoals het hoorde... En niet deze verschrikkelijke gevoelens van schuld, verdriet en verwarring.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    ‘Ik heb ervoor gezorgd dat iemand blijft leven,’ mompelde Adam. ‘Dan moet ik ervoor zorgen dat diegene sterft. Ik weet niet of ik dat kan. Of ik daarmee kan leven – terwijl ik niet eens weet of ik de leuke Onyx-versie daar wel mee terugkrijg.’
          Het idee alleen al om terug te reizen en ervoor te zorgen dat Toph niet langer op deze school zat, zorgde ervoor een vreselijk ongemakkelijk gevoel. Hij wreef over zijn arm, maar hield daarmee op toen het zijn opengekrabde huid irriteerde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox

    ‘Ja, dat begrijp ik.’ Fox beet op zijn wang terwijl hij probeerde te bedenken hoe hij Yrla verder kon helpen. ‘Heb je er met hem over gepraat? Over zijn gevoelens voor Adam? Wat hij precies voelt, of dat er vroeger ook al was? Ik snap wel dat dat pijnlijk voor je is… maar misschien heeft Mer er wel steun aan en brengt het jullie ook dichter bij elkaar.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin begreep wel dat Adam daar moeite mee had, al was het eigenlijk zo dat deze persoon dus eigenlijk niet hoorde te leven. "Je kunt haar toch ook naar een andere plek brengen? Buiten de school of iets? Of een andere tijd. Dan leeft Toph daar verder. Ik vind dat we best zonder haar kunnen. Ze is nu niet echt bepaald.. aardig." Het was een poging waard toch? Toch? Het zou Merrin ergens heel erg opluchten als Toph ergens buiten de school leefde of zoiets.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2022 - 22:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla


    Yrla schudde zijn hoofd. "Ik... durf niet zo goed, bang dat als ik daar met hem over praat dat dat ook het einde van ons betekent." Yrla zuchtte, maar misschien had Fox gelijk. Hij was het eigenlijk ook aan zichzelf verschuldigd toch om dit uit te zoeken? Ze konden zo niet eeuwig doorgaan.


    It's never gonna happen, Guys.