• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 okt 2022 - 11:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    ‘Hij heeft me verteld over zijn tijdlijn, waarin hij en ik allebei goede vrienden van Onyx zijn en een goede invloed op hem hebben gehad waardoor hij daar niet zo insane is. Dus ik dacht, ik probeer het hier ook gewoon. Maar goed, dat leidde dus tot die stomme zoen en Toph vindt dat dit Adams schuld is, want als ik hem niet had leren kennen, was dit nooit gebeurd.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    “Zijn tijdlijn?” vroeg ze enigszins in de war. Wat bedoelde hij daar nu weer mee? “Wel, als hij je aangemoedigd heeft om met Onyx te praten. Toph heeft ergens gelijk, zonder hem had je inderdaad waarschijnlijk nooit met Onyx gepraat,” zei ze aarzelend. Nish was nu niet echt degene die ze op Onyx af had zien stappen. “Maar goed, Jester had ook gewoon normaal tegen je kunnen zeggen dat je uit de buurt van zijn vriend moest blijven. In plaats van dit,” zei ze gehaast om Nish niet te beledigen. Hij moest ergens blij zijn dat Jester niet achter Nish zijn hobby was gekomen, als zoenen al een straf als deze stond, was dat waarschijnlijk nog veel erger.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2022 - 17:42 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Het was mijn eigen keuze om contact met Onyx te zoeken. Hij heeft me zelfs nog gewaarschuwd om het niet te doen, aangezien die lul hem gisteren nog probeerde te vermoorden.’ Nish klemde zijn kaken op elkaar. ‘Ik was zelf zo idioot om Onyx te zoenen, ik had moeten wéten dat Jester me daar niet mee weg zou laten komen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Vienna voelde een knauw in haar maag. Het was inderdaad een enorm domme actie. Maar wel te hard afgestraft. "Het was misschien niet slim. Maar dan alsnog is dit wel heel erg extreem wat Jester deed. Hij had je ook gewoon een klap kunnen verkopen." Vienna legde even een hand op Nish zijn been en kneep er zachtjes in. "Dus wees alsjeblieft niet te streng voor jezelf."
          De buikpijn in haar maag werd nog erger. Een enorm schuldgevoel knaagde zich door haar maag heen. Stel je voor, dat vannacht gelukt was, dan had Nish hier gezeten, zonder zicht, zonder beste vriendin. Wat zou hij haar een egoïst hebben gevonden. Misschien was ze dat ook wel. Ze had haar vriend hier bijna gewoon hulpeloos achter gelaten. En als Toph nu al zo wegliep vanwege een discussie, dan had hij ook niet heel veel aan haar. “Ik vind het echt heel erg voor je, Nish, dat dit gebeurd is. En ik ga niet weg, beloofd." Wat Romeo ook zou doen, ze zou niet nog een poging doen. Ze moest hier zijn, voor Nish. "Het spijt me dat ik er niet voor je was." Haar excuses kwamen veel makkelijker dan ze verwacht had. Hier bij Nish voelde het om een of andere reden veiliger een stukje kwetsbaarheid te laten zien. Zeker nu hij zelf kwetsbaarder was dan ooit.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Je hebt spijt dat je er niet voor me was?' vroeg Nish verward. 'Hoezo, je bent toch gekomen zodra je het wist?' Hij was even stil. 'Hoe wisten jullie eigenlijk wat er gebeurd was?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    "Bijna niet," zei ze. Vienna staarde naar het raam, maar ze zag niet echt wat er zich buiten afspeelde. De beelden van die nacht speelden langzaam door haar hoofd en ze had het gevoel dat ze op ontploffen stond. Ergens moest iemand het toch weten?
          Nish tweede vraag zette haar weer met twee voeten op de grond. Vienna probeerde ergens de vraag te ontwijken, maar kon niet anders. "We vonden je ogen bij ons op de kamer. Toph ging er meteen vanuit dat er iets was, ik dacht eerst dat het een misselijke grap was - sorry-, maar vandaar dat we kwamen checken."

    [ bericht aangepast op 24 mei 2022 - 16:14 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Ze hadden zijn ogen gevonden... Maagzuur kwam omhoog en hij drukte zijn arm tegen zijn mond. Hij kon de neiging om over te geven nog net weerstaan. Omdat hij daar verder geen woord meer aan wilde wijden, ging hij daar op het eerste raadselachtige antwoord dat ze had gegeven. 'Hoezo was je bijna niet gekomen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Vienna keek even peilend naar Nish, maar ze was het nu toch al begonnen. Terug kon ze niet meer. “Ik heb mezelf van de rand van het dak gegooid,” zei ze alsof het een alledaagse mededeling was. Nu ze het hard op zei, voelde het vreemd. Alsof het een gebeurtenis was die lang geleden gebeurd was. Natuurlijk, het schuldgevoel was er nog wel, de herinneringen. Het kneep haar binnenste nog altijd samen en naar Merrin kijken was als een klap in haar gezicht. Maar het was allemaal niet zo heftig als toen daar op het dak. Alsof er een bepaald filter overheen was gekomen. Wat had ze eigenlijk gedacht op dat moment? Ze wist het niet echt meer, haar hoofd leek totaal blanco als ze aan het moment dacht. Het enige wat ze nog wist was dat ze gehoopt had dat het daarmee zou stoppen. Het schuldgevoel...
          Nu vond ze het vooral een laffe beslissing van zichzelf. Maar blijkbaar had Romeo alles zo hard opgeschroefd dat ze geen andere uitweg meer had gezien. Romeo. Alleen aan hem denken maakte haar al kwaad. Je redt het geen moment zonder mij, Vie. Vienna maakte van haar hand een vuist. Ze zou hem wel eens bewijzen dat ze prima zonder hem kon. Romeo mocht wat haar betreft dood neer vallen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Je hebt wát?’ riep Nish ongelovig uit. Had Vienna zelfmoord geprobeerd te plegen? Hij wilde het niet geloven, maar hij begreep ook wel dat ze zich niet zomaar van een dak gooide. Het klonk nou niet alsof dat per ongeluk ging. Stilletjes vervloekte hij het feit dat hij haar gezicht niet kon zien, dat hij niet eens wist waar ze precies zat. ‘Waarom deed je dat?’ vroeg hij verward. Hij had nooit gemerkt dat Vienna zo ongelukkig was. Was hij dan echt zo’n beroerde vriend?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Ze schrok een beetje van Nish reactie, waardoor misschien het besef van wat ze gedaan had veel harder binnen kwam. Ze had geprobeerd het te laten stoppen. Vol onrust stond ze op van het bed en begon te ijsberen door de kamer. Ze had echt geprobeerd het te laten stoppen.
          ”Ik wilde dat het stopte,” zei ze met haar ogen vol tranen. Ze keek even naar de jongen op het bed. Hij kon haar niet zien, hij kon het toch niet zien als ze hier volledig brak. En dat.. Dat was wat ze even nodig had. “Het schuldgevoel.” Met dat ze het woord uitsprak werd het opeens weer heel tastbaar. Onrust greep haar naar de keel, terwijl ze opnieuw die wanhopige blauwe ogen van Merrin voor zich zag. Ze had hem zo erg tekort gedaan. Vienna liep naar de deur en draaide hem gauw op slot, bang dat Toph elk moment kon binnenkomen en haar zo zou zien. Machteloos zette ze haar handen tegen de deur en probeerde weer controle te krijgen over haar ademhaling. Fucking kut Merrin
          Vienna had echter onderhand wel door dat afgeven op Merrin haar schuldgevoel niet hielp. Dit was haar eigen domme fout.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Vie… Kom eens hier?’ Hij reikte zijn hand uit. Hij had haar stem wel horen overslaan en hoorde haar nu ook snel ademhalen. Het viel niet mee om haar te helpen of te troosten als ze zo ver weg was. Nish was het niet meer gewend om iemand een knuffel te geven, maar de afgelopen dagen had hij zich kwetsbaarder opgesteld dan in de jaren ervoor en hij dacht dat Vienna stiekem ook best een arm om zich heen kon gebruiken, zelfs al hadden ze elkaar nog nooit een knuffel gegeven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Voor een moment keek Vienna om naar Nish. Ergens wilde ze niet dichterbij komen, wilde ze ver blijven van alles en iedereen. Maar een blik op Nish liet dat verlangen vervagen, de jongen had het veel erger dan zij. Hij was zijn zicht kwijt, en zij liep hier te piepen. Ze liep op Nish af en pakte de uitgestoken hand even vast om te laten merken dat ze er nog was.
          Ze werd verrast door de kracht waarmee Nish haar naar hem toe trok en de onhandige knuffel die ze daarna kreeg. De enige die ze in de afgelopen twee jaar geknuffeld had was Romeo en zelfs hij had ze nauwelijks geknuffeld. Vaak was het alles of niets. Ze beantwoordde zijn knuffel, die veel beter aanvoelde dan ze verwacht had. Het was voor een moment een pleister op de wond.
          Na een tijdje liet ze hem los, al hield ze zijn hand vast om te laten weten waar ze was. “Het is een afscheidscadeautje van Romeo,” zei ze zachtjes.”Blijkbaar heeft hij de afgelopen jaren enorm in mijn gevoelens lopen peuteren. Natuurlijk wist ik wel een beetje dat het zo was, maar ik wilde nooit iemand geloven die zei hoe erg ik onder de plak zat, koppig als ik was.” Vienna lachte even vreugdeloos. Wauw, ze kon zichzelf wel een enorme idioot noemen, met het iq van een kiwi. Jemig, wat was ze een domme gans. “Blijkbaar heeft hij mijn gevoelens van schuld twee jaar op gespaard en het met een strik terug kado gedaan. Hopend dat ik met hangende pootjes terug kom en hij het voor me oplost.”
          Ze was te open, veel te open naar haar zin. Maar ze moest het ergens kwijt, bij iemand. En Nish was de enige persoon wie ze überhaupt kon bedenken om zoiets bij te doen. Waarschijnlijk zou ze hier later spijt -ha, spijt, - van krijgen. Maar nu de kraan eenmaal open stond, stroomde het water maar door. “Hij kwam het vanavond even duidelijk maken, na de schuld van twee jaar -blijkbaar- nog even te versterken. Het was gewoon te veel…” Sloot ze haar verhaal af. Ze moest echt iets doen aan die idioot, duidelijk maken dat het echt klaar was. Ze wilde dit niet nog een keer… Ze ging zichzelf niet om zeep helpen, omdat die gast geen ‘nee’ kon accepteren.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2022 - 21:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Wat een enorme lul zeg.’
          Niet dat het hem verbaasde. Tot slot had zijn beste vriend hem ook behoorlijk goed bespeeld, drie jaar geleden.
          ‘Het is maar goed dat je van hem af bent, al is het nu even door de zure appel heen bijten. Maar hé, er zijn er meer die met spijt worstelen. We vinden daar wel een betere oplossing voor dan van daken afspringen.’ Hij gaf haar een plagerig schouderduwtje. ‘Is er een specifieke actie waar je veel spijt van hebt?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Ze moest toch heel even grinniken. Bij zijn laatste vraag sloeg ze toch even dicht. Moest ze dit wel vertellen? Het voelde niet als iets waar ze Nish mee moest belasten. Het waren haar schulden, iets waar zij verantwoordelijk voor was. Daar had Nish niets mee te maken. “Meerdere,” gaf ze dus maar vaag als antwoord. Ze lachte even spottend. “Ik dacht gisteren even het aan te pakken, het weg te vagen door gewoon lekker even te botvieren op iemand. Ik maakte het juist alleen maar erger.”

    [ bericht aangepast op 27 mei 2022 - 21:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Wat deed je?’ vroeg Nish door, vermoedend dat het hardop uitspreken haar misschien al een stapje verder zou helpen. Je fouten erkennen was toch wel een eerste stap naar verandering.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Every villain is a hero in his own mind.