• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 31 jan 2022 - 21:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson

    Prefect badkamer - Jordyn


    Rafaël was op een van de bankjes gaan zitten in het water, terwijl hij naar Jordyn had gekeken die zich in het water had laten zakken. Om een of andere reden maakte het beeld van zijn beste vriendin in een bikini dat hij het warm kreeg, al kon dat ook liggen aan het feit dat hij het water behoorlijk warm had gemaakt. "Nou ja, Josephine vanmorgen en Jeremy, maar daar was je bij. Oh, en ik zat met Dada bij Faye en Ivana. Volgens mij zijn het best leuke meiden, beetje stilletjes. Maar leuk. Jij dan?" vroeg hij nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2022 - 16:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Daphne Saunders
    Slaapzaal met Melody

    ‘Dat is fijn om te horen. Het is toch altijd maar bezien of alles uitwerkt zoals je hoopt wanneer je het aan een ander overlaat.’ Ze leunde tegen een spijl van het hemelbed tegenover dat van Melody. ‘Ik heb Mosh nog niet gezien. Kreeg hij spijt?’

    [ bericht aangepast op 22 jan 2022 - 17:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Melody Hernandez
    Met Josephine, grote zaal


    "Nee, de oen kwam te dicht in de buurt van de plant." Melody keek even op naar Daphne, met misschien een lichte grijns van leedvermaak op haar gezicht. Het voelde alsof ze de heetste roddel mocht vertellen aan Daphne, en was ze benieuwd hoe het blonde meisje erop zou reageren.
          "Alles begon eigenlijk best wel soepel. Mosh heeft gewoon dat goedje in die plant gedaan en vrijwel direct begon het ding te groeien. Het mooiste komt nog echter, de idioot naast Rosalie - kleine jongen met krulletjes - schrok zo erg dat hij de plant verdubbelde. Dus, de ene plant bijt die gast in zijn schouder, de ander viel op de grond en viel Rosalie aan. Mosh heeft nog een dappere poging gedaan om haar te 'redden', maar werd dus zelf aangevallen." Melody rolde even een keer met haar ogen en schudde haar hoofd. "Ik denk dat die zijn jongeheer de komende tijd niet gebruikt, als je begrijpt wat ik bedoel," vervolgde ze met een grijns. "Oh, en Rosalie werd nogal 'heldhaftig' gered door als ik het goed herinner juist de persoon die haar verblind heeft, en die als een of andere prins met haar in zijn armen de kassen uitliep." Melody keek even peilend op naar Daphne, om te zien of dit inderdaad de informatie was waar ze op zat te wachten.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2022 - 17:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Prefect bathroom met Raf

    Stilletjes. Saai dus.
          ‘Ik zat bij Elena met DADA, maar ik vind het maar een irritant wijf. Met haar gezicht nog net boven het water, keek ze omhoog naar Raf, die nog op de rand zat. Ze had weleens een vervelender uitzicht gehad. ‘Ik vind het vooral fucking ongemakkelijk dat die Aleksi nu bij ons in de afdeling zit.’
          Ze had niemand destijds over haar “nacht” (wat amper een kwartier was) met de jongen durven vertellen, die volslagen anders was verlopen dan ze gehoopt had, maar inmiddels was ze daar wel overheen.
          Nu was het gewoon net wat ze zei – fucking ongemakkelijk.
          ‘Hij was hier ook in de vijfde, tijdens het toernooi. Ik ging toen met ‘m naar bed en het was nou niet echt rozengeur en maneschijn en daarna konden we elkaar niet eens meer aankijken.’

    [ bericht aangepast op 22 jan 2022 - 19:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson

    Prefect badkamer - Jordyn


    Rafaël schonk Jordyn een halve glimlach. Hij had geen idee hoe hij moest reageren op haar verhaal. "Gewoon maar met een boog om hem heen lopen?" opperde hij, terwijl hij een beetje ongemakkelijk zijn schouders ophaalde. Rafaël liet zich in het water zakken. "We kunnen ook een grap met hem uithalen, misschien maakt dat het minder ongemakkelijk."


    It's never gonna happen, Guys.

    Justin Trelawney

    'Dat zie - ik bedoel, merk - je straks wel.' Hij merkte dat ze iets ontspande aan haar greep. 'Maar je zult in ieder geval geen avondeten overslaan, hoor.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Daphne Saunders
    Slaapzaal met Melody

    Daphne glimlachte zelfgenoegzaam. Lee die de zaken verergerd had. Mosh’ mislukte reddingspoging. En dan ook nog Casper die Rosalie redde – en haar zonder blikken of blozen het lokáál uit droeg. Bij dat laatste beeld grinnikte ze zachtjes. ‘En die Mosh maar denken dat híj Rosalie kon redden. Prachtig. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik ben benieuwd wat Andreas ervan vindt dat zijn zusje door die creep is weggedragen.’

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 11:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rosalie Williams
    Buiten- Justin


    Rosalie grinnikte even zachtjes om Justin zijn verbetering. Ze waardeerde het dat hij het deed. Zelf dacht ze onderhand al niet meer na over de woorden die ze gebruikte. "Oh, slim. Ik ben echt niet leuk als ik hongerig ben. Ik waarschuw je vast." Ze voelde dat Justin vloog, puur doordat de wind met haar haren speelde, maar voor de rest voelde het vooral dat ze zweefde. Niet veel later waarschuwde Justin haar dat ze gingen landen. Voorzichtig voelde Rosalie met haar voeten en hoewel ze de rit best oké vond, was ze erg opgelucht weer met beiden voeten op de grond te staan.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Prefect bathroom met Raf

    Met een boog om hem heen lopen vond ze toch best lastig, aangezien ze best vaak op zijn slaapkamer rondhing. ‘Ik vraag me af hoe hij daarop zou reageren. Humor heeft ie nauwelijks.’ En ze wist niet zo goed waarom, maar er was iets aan die jongen waardoor ze hem liever niet tot haar vijand maakte. Hij had iets onvoorspelbaars en de tovenaars op Durmstrang stonden toch wel bekend om de duistere kunsten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Hufflepuff tafel      —       w. Tilly



    Novalie was zo zenuwachtig dat ze nauwelijks een hap door haar keel kreeg. Ze keek naar het eten op haar bord, maar ze kon er echt geen trek in krijgen. Ze haalde even nerveus haar hand door haar haren. Hoewel het studeren echt leuk was geweest, was dat vooral nog samen studeren geweest. Nu ging ze echt op een soort date. Wat als ze straks niet wist wat ze moest zeggen? Ze keek even wanhopig naar Tilly naast haar.
          "Wat als ik het straks verpest?" fluisterde ze heel zachtjes naar Tilly.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 12:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jeremy Busagazi
    Buiten met Isabella

    Jeremy en Isabella hadden een wat afgelegen plekje op de grond uitgezocht. Twee jaar waren voorbijgegaan, twee jaar waarin veel gebeurd was. Ze konden niet doen alsof er geen tijd voorbij was gegaan. Er waren dingen die hij haar moest vertellen – dingen die hij moeilijk vond – en dingen die zij hem hopelijk ook wilde vertellen.
          ‘Wat is er gebeurd met die vriendengroep van ons?’ vroeg hij zich af. Dat leek hem wel een veilige startersvraag. ‘Jor en jij zijn duidelijk geen vriendinnen meer.’

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 13:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Buiten met Jeremy


    Isabella zuchtte. Het allerlaatste waar ze zin in had was afgelopen twee jaar te moeten oprakelen. Ze had veel gedaan waar ze achteraf spijt van had en ze keek er liever niet naar terug. Toch begreep ze ook wel dat Jeremy naar antwoorden zocht, want die kwam in een totaal andere situatie. Ze zette haar handen achter haar rug en zocht naar een woord hoe ze dit moest omschrijven. "Laten we het erop houden dat we tegenovergestelde interesses kregen," zei ze met een spottend lachje. Dat was op zijn zachtst gezegd, maar omschreef mooi de situatie zonder dat ze op de details in hoefde te gaan. Waar Isabella iedereen was begonnen van zich af te stoten, kroop Jordyn bij elk willekeurig ander in bed. Muts. "En ze kon het niet hebben dat ik naar deed tegen Rafaël, dus mocht ik opdonderen. Rafaël is heilig voor haar hé, dat die twee nog steeds niet samen zijn begrijp ik niets van." Ze had in de vierde al het gevoel gehad dat die twee aan elkaar vastgelijmd zaten. Waar Jordyn ging, kreeg ze Rafaël er als cadeau bij. En dat was nu net niet waar Isabella op had zitten wachten. Kut jongens, kut Raf. Met zijn bemoeizuchtige gedrag. Ergens had ze verwacht dat vlak nadat Jordyn en zij uit elkaar lagen dat ze wel wat kregen, maar na twee jaar was er nog altijd niets. Hij stelde vast teleur in bed, aangezien dat Jordyns enige standaard was. Al kon ze ook nog wel ergens inzien dat Rafaël (vanwege zijn pureblood status) wel wat hogere verwachtingen had dan een veelgebruikt matras.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 14:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rafaël Wilson

    Prefect badkamer - Jordyn


    Rafaël trok een wenkbrauw op. "Klinkt als een saaie drol wat mij betreft." Hoe kon iemand nu geen humor hebben? "Gewoon negeren. Als het kut was voor jou, zit hij er vast ook niet op te wachten met je te kletsen." Rafaël haalde even diep adem en liet zijn hoofd onderwater zakken. Niet veel later kwam hij weer naar boven en haalde vrijwel direct een hand door zijn haar om het weer netjes op zijn hoofd te strijken. "Heb je Jeremy al gesproken?" vroeg hij nieuwsgierig. De jongen was die ochtend zo plots opgestaan dat hij hem nog nauwelijks had kunnen spreken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jeremy Busagazi
    Buiten met Isabella

    ‘Ik had er ook wel mijn arm om kunnen verwedden dat die twee nu samen waren, dus het is maar goed dat ik dat niet heb gedaan,’ zei Jeremy met een scheve grijns. Ach ja, misschien hadden ze dan meer tijd nodig. ‘En wat is er dan met Raf gebeurd?’
          Hij had het altijd al een spontane gast gevonden, hij kon niet zo goed bedenken wat Isa daar nou op tegen zou hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Prefect bathroom met Raf

    ‘Nee, nog niet! Hij was steeds met anderen in gesprek.’ Ze haalde haar schouders op. ‘Ik ontvoer hem morgen wel een dagdeel.’ Ze grijnsde. ‘Hij is wel teringlekker geworden.’

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 14:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.