• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 31 jan 2022 - 21:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Buiten met Jeremy


    "Wat bedoel je?" vroeg ze met opgetrokken wenkbrauw. Wat zou er met de jongen gebeurd moeten zijn?


    It's never gonna happen, Guys.

    Jeremy Busagazi
    Buiten met Isabella

    ‘Je zegt dat je naar deed tegen Rafael. Dan neem ik aan dat je daar een reden voor had, toch?' Jeremy keek haar onderzoekend aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson

    Prefect badkamer - Jordyn


    "Ah," zei hij nogal ongemakkelijk. Rafaël had geen idee wat hij met deze informatie moest. Het maakte hem altijd nogal ongemakkelijk als Jordyn zo over andere jongens sprak. En dus begon hij maar over een geheel ander onderwerp. "We moeten trouwens een nieuwe betere grap voor Snape bedenken. Ik heb nog gekeken, maar de slijmbom is wel afgegaan. We hebben er alleen niets van gezien." Daar baalde hij toch best wel van. Hij had Snape graag onder het dikke, groene slijm zien zitten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Isabella Fitzgerald
    Buiten met Jeremy


    Isabella haalde een schouder op. Ze had het idee dat haar antwoord Jeremy niet zou bevallen. "Hij is kinderachtig. En ik was zijn bemoeizucht zat," zei ze droog. Ze had Rafaël in die tijd net zo irritant gevonden als ze Jeremy nu vond, hij vroeg te veel. Veel te veel. En dus kaatste ze een vraag terug, voor Jeremy te diep op dit onderwerp inging. "Hoe was je nieuwe school?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze keek even naar Jeremy naast haar. Ze hoopte ergens dat het gewoon leuk was geweest, dat hij niet alleen was geweest.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jeremy Busagazi
    Buiten met Isabella

    Jeremy had het idee dat dat maar het halve verhaal was, maar hij liet het onderwerp maar rusten.
          ‘Het was heel anders dan hier. Er zijn veel faunaten – wat echt gaaf is – en toveren zonder stok is daar de norm. Daar moest ik echt enorm aan wennen. Sommige dingen waren wel nog erg achterhaald – alles tussen jongens en meiden moest strikt gescheiden en het is als jongen verboden om jongens leuk te vinden. Kon je zelfs voor de gevangenis in – als je wel wat deed.'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 21:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Prefect bathroom met Raf

    ‘Ja, dat was een mooie tegenvaller man. Ik stem voor een schepje jeukpoeder.’ Ze grijnsde, ze kon zich Snapes grimassende gezicht al voor zich zien terwijl hij hééél hard zijn best deed om zich niet te krabben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Buiten met Jeremy


    Ai... Isabella keek even naar Jeremy om te zien hoe hij zich daar onder voelde. Ze wist dat hij ook op jongens kon vallen, had hij daar een jongen leuk gevonden? "Heftig," zei ze zachtjes. "H-had je iemand die je leuk vond daar?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Rafaël Wilson

    Prefect badkamer - Jordyn


    "Altijd leuk," grijnsde hij. Hij dacht even na. Ergens wilde hij iets meer, maar zijn hoofd was nogal leeg. De jongen liet zich in het water zakken en draaide zijn hoofd naar Jordyn. Voor een moment viel het stil tussen hen, maar dat was niet erg op dit moment. Al begon het ook gauw te vervelen. Even keek hij haar met samengeknepen ogen aan, voor hij een grijns liet zien. Rafaël zette zijn hand half onderwater en voor Jordyn kon protesteren maakte hij met zijn hand een grote golf die hij over Jordyn heen joeg. "Sorry, zat een vlekje."


    It's never gonna happen, Guys.

    Jeremy Busagazi
    Buiten met Isabella

    ‘Nee, die tragedie is me gelukkig bespaard gebleven.’ Hij glimlachte zwakjes, want hij vond het wel heel erg dat er landen waren waar zulke relaties strafbaar waren. ‘Ik heb wel een keer met Sefu gezoend – mijn beste vriend daar, die hier nu ook is. Maar we vonden elkaar toch niet op zó’n manier leuk dat we een gevangenisstraf wilden riskeren.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Prefect bathroom met Raf

    ‘Pff!’ Jordyn sloeg een golf water terug in zijn gezicht. Toen Raf dat terug wilde doen dook ze onder water. In het midden van het bad kwam ze weer boven. ‘We kunnen ook nog een mooie Snape-special maken bij ons nieuwe vuurwerkproject,’ bedacht ze. ‘Iets met een mooie golvende mantel en marcherende voetstappen?’ Ze grijnsde. ‘En zijn chagrijnige hoofd als afsluiting, natuurlijk.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tilly James

    Tilly was geen voorstander van de date tussen Cole en Novalie - maar Novalie zo kwetsbaar en onzeker zien, brak haar hart. 'Natuurlijk gebeurt dat niet. Je bent superleuk. Hij moet blij zijn dat hij tijd met je mag doorbrengen.' Ze glimlachte en legde even haar hand op haar vriendins arm. 'Het komt helemaal goed.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    Justin was opgelucht toen de vlucht voorbij was. Hij had echt wel gemerkt dat ze het spannend vond, en hoewel ze wel wat was gaan ontspannen na de opstijging, had ze hem weer steviger vastgepakt bij het dalen. Hij pakte haar hand en begeleidde haar naar de kussens. 'Je kunt gaan zitten,' zei hij. 'Ik heb een dekentje en kussens neergelegd. Maak het jezelf vooral comfortabel.' Hij sprak een spreuk uit zodat de koude wind veranderde in een zachtwarm briesje.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Sefu Adomako

    Hij glimlachte. Een idee schoot door zijn hoofd en hij overwoog zijn volgende woorden nauwkeurig. 'Ik zou je anders wel kunnen opeten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elsie Bee

    Elsie reageerde geschrokken. 'Wat eng! Gelukkig dat dat dan net goed ging.' Zijn gezicht was nog wat bleek en daaraan vermoedde ze dat hij nog best wat pijn had, ondanks de medicatie van mevrouw Plijster. Ze kende hem eigenlijk nauwelijks. Ze kon zich niet herinneren dat ze hem ooit eerder gesproken had. Meestal ging hij ook om met Daphne en Prudence en die meiden waren eigenlijk nooit aardig tegen haar. Ze was er eigenlijk maar vanuit gegaan dat Mosh ook zo was, maar hij reageerde nu wel aardig. 'Krijg je nu dan wel gewoon lekker avondeten? Vrijdagavond is het altijd feestmaaltijd, het zou toch wel jammer zijn als je dat ook moet missen!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Vivienne Lyon
    Ziekenzaal Elsie & Mosh

          Toen de jongen voorover boog om Viv een hand te geven, gaf ze een bescheiden lachje. Hij had een pijnlijke frons op zijn gezicht. Ze gaf een zacht kneepje in zijn hand en liet hem weer los zodat hij weer lekker kon gaan liggen. Vivienne keek naar Elsie na haar opmerking over het eten, dat was een goed punt. Al had Vivienne geen idee dat er op de vrijdag avonden een feestmaal was.
          'Oh lekker, dat wist ik niet!' Glimlachte ze. 'Maar anders kunnen we toch wel een bordje langsbrengen, denk ik?' Ze keek weer even naar Mosh. Hij was best groot, dus hij zou een grote maaltijd vast waarderen.
          'Wat is je favoriete eten?' vroeg ze aan Mosh.


    - thank you for existing -