• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Edit: record 34 🏳️‍🌈
    Edit: Vorige topic was vol

    We waren gebleven bij 20 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 22:35 ]


    Women don’t owe you shit..

    SPICA schreef:
    negen 🏳️‍🌈

    ik heb zonet in de trein naar huis vol 1 en 2 van heartstopper gelezen... misschien moet ik de serie maar verder gaan kijken :')


    10🏳️‍🌈

    En nadat je dat gedaan hebt, kan je meteen alle boeken van Alice Oseman lezen. Want naast Heartstopper heeft they nog echt een paar pareltjes. Oa met Aro/Ace representation. they is echt zo goed.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2022 - 1:07 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    11 🏳️‍🌈

    Debbaut; haha, ik heb loveless en radio silence al op m'n boekenplank staan, dus dat zal vast goedkomen :)


    because i knew you, i have been changed for good

    12 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    13 🌈🌈🌈

    Boem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    1 🌈

    ^ 💣 celeb crush Elentiya?

    2 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    3🏳️‍🌈


    ^SPICA: oooooh, Loveless is cute! Heb die samen met m'n zusje gelezen, ontzettend leuke en goede read!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    4 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    5 🏳️‍🌈
    Qua game representation raad ik trouwens sterk Life is Strange en (als je het aandurft met de post-apocalypse horror elementen) The Last of Us en The Last of Us II aan. Ellie uit TLOU 1 en 2 is mijn favoriete game character aller tijden. Ze is zo well-rounded als personage and an amazing queer badass. <3

    Wie zijn jullie fav queer characters in films/games/series?

    > https://www.youtube.com/watch?v=NKeU1twQYX4&ab_channel=BossFightDatabase
    > https://www.youtube.com/watch?v=nD7y4RwHAaM&ab_channel=Ellie[/youtube]


    [ bericht aangepast op 14 juni 2022 - 14:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2022 - 13:39 ]


    ars moriendi

    Boem!

    calice schreef:
    ^ 💣 celeb crush Elentiya?


    Oeff, ik heb er niet specifiek één zeg maar, maar als ik moet kiezen dan ga ik echt voor Henry Cavill! 😍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    1 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    Salamanca schreef:
    5 🏳️‍🌈
    Qua game representation raad ik trouwens sterk Life is Strange en (als je het aandurft met de post-apocalypse horror elementen) The Last of Us en The Last of Us II aan. Ellie uit TLOU 1 en 2 is mijn favoriete game character aller tijden. Ze is zo well-rounded als personage and an amazing queer badass. <3

    Wie zijn jullie fav queer characters in films/games/series?

    > https://www.youtube.com/watch?v=NKeU1twQYX4&ab_channel=BossFightDatabase
    > https://www.youtube.com/watch?v=nD7y4RwHAaM&ab_channel=Ellie




    2 🏳️‍🌈

    Ik ben laatst weer begonnen met het kijken van een 100% walkthrough van TLOU2. Ik heb Life is Strange op m'n wenslijst staan op m'n switch, maar de prijs houdt me toch een beetje tegen. Misschien moet ik daar nog wat meer gameplay van zien voordat ik echt overtuigd ben.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2022 - 13:38 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    3 🏳️‍🌈

    Ik ga een character kiezen en dat wordt dan toch Steve uit W817. Hij is denk ik de eerste homo in een serie zonder dat het een issue is die ik iedere avond op TV zag. Daarnaast is hij niet stereotiep (op bepaalde scenes na waar het heel duidelijk om een grappig bedoelde situatie gaat) Geen coming out, geen zelfhaat, geen psychische problemen. Gewoon een homo in een studentenkot in België. En nu ik erop terugkijk was dat in die tijd (20+ jaar geleden) heel erg revolutionair en besef ik nu pas hoeveel dat eigenlijk voor mij zelf betekend heeft.


    Queer zijn is gewoon alles

    4 🏳️‍🌈
    @CORPSEHUSBAND ^
    Life is Strange is echt tof qua verhaal en characters (and also very gay haha). Ik zou dan wel zeker de eerste spelen, niet LiS 2 (dat was een grote tegenvaller). Life is Strange True Colors (de meest recente) was ook mooi, but nothing beats the original.

    En love dat je weer een walkthrough van TLOU II aan het kijken bent! Ik wil zooo graag TLOU II weer opnieuw spelen, maar heb mijn vriend beloofd dat ik hem eerst TLOU I laat spelen zodat we daarna samen door kunnen naar II, haha. <3

    Edit: @Debbaut beat me to it! Also, wat mooi om te horen dat dat personage zoveel voor je betekend heeft! Oprecht revolutionair idd. Ik kan me die show vaag herinneren, ik keek ook altijd Ketnet (als Nederlands kindje haha).

    [ bericht aangepast op 14 juni 2022 - 20:44 ]


    ars moriendi