• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Edit: record 34 🏳️‍🌈
    Edit: Vorige topic was vol

    We waren gebleven bij 20 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 22:35 ]


    Women don’t owe you shit..

    6 🏳️‍🌈 🏳️‍🌈


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    7 🏳️‍🌈❓️

    Waarom de ❓️? Omdat ik niet helemaal zeker weet of ik mezelf bi zou kunnen noemen. Verliefdheden heb ik alleen maar voor jongens gevoeld, maar aan de andere kant vind ik sommige vrouwen hot en kan ik mezelf in een relatie zien met een vrouw of NB persoon.
    Ik beschrijf het zelf atm als "niet 100% straight".

    [ bericht aangepast op 11 juni 2022 - 21:24 ]


    Stenenlikker

    7 🏳️‍🌈

    Ik ben op zoek naar pride armbandjes (geen siliconen, heb daar genoeg van) gevlochten armbandjes of met kralen. Liefst bi merch.

    RadioTapok schreef:
    7 🏳️‍🌈❓️

    Waarom de ❓️? Omdat ik niet helemaal zeker weet of ik mezelf bi zou kunnen noemen. Verliefdheden heb ik alleen maar voor jongens gevoeld, maar aan de andere kant vind ik sommige vrouwen hot en kan ik mezelf in een relatie zien met een vrouw of NB persoon.
    Ik beschrijf het zelf atm als "niet 100% straight".

    9 🏳️‍🌈

    Als je jezelf ziet daten met een vrouw of een enby dan ben je definitely queer 🏳️‍🌈. Je hoeft hiervoor niet eerst verliefd te zijn. This is all valid to be a bisexual. 💖💜💙

    Welcome by Team B 😏

    [ bericht aangepast op 11 juni 2022 - 21:35 ]


    Women don’t owe you shit..

    10 🌈

    ^ Denk dat het nog altijd aan iemand zelf is om een belaald label wel of niet te gebruiken? En om te bepalen wanneer het is dat diegene dat wil of niet wilt.

    calice schreef:
    10 🌈

    ^ Denk dat het nog altijd aan iemand zelf is om een belaald label wel of niet te gebruiken? En om te bepalen wanneer het is dat diegene dat wil of niet wilt.


    11 🏳️‍🌈
    Dat absoluut en zonder twijfel en ga hier niet over redetwisten. All I’m saying is dat het zeker ook behoort tot biseksualiteit. Zij mag zelf bepalen en uitvogelen wat ze hiermee wilt. Genoeg mensen kiezen ervoor om geen label aan zichzelf te plakken, genoeg die zichzelf wel een label geven. En allebei is prima. ❤️


    Women don’t owe you shit..

    12 🏳️‍🌈

    Ja sure, maar vind het gewoon toxic om ineens je mening te geven over iemand anders seksuele beleving. Dat gebeurd al genoeg in de samenleving en daar wordt vgm niemand beter van. Zolang er niet wordt gevraagd om je mening te geven geloof ik dat je dat beter gewoon niet kunt doen.

    11🏳️‍🌈❓️
    @Semicolon, aah thanks, goed om te horen! Het maakt me gewoon wat onzeker, omdat ik het verder nooit effectief heb meegemaakt. Toen ik een tijd terug ging daten had ik ook vrouwen aangegeven op die app, maar helaas zat daar weinig leuks tussen, dus heb daar verder ook geen ervaring mee opgedaan. Na de eerste date met de jongen die nu mijn vriend is, was ik helemaal weg van hem, haha, dus geen kans gehad voor zo'n ervaring 😅
    @Calice, jaa, ben ik ook wel mee eens. Maar blijft soms ook wat lastig 😅


    Stenenlikker

    14 🏳️‍🌈

    Ja bedoel het ook niet rot ofzo hoor. Maar de samenleving die je al automatisch in een straight hokje stopt is ook niet fijn, dus daar kwam mn opmerking meer vandaan. Bespreken enzo is natuurlijk super mooi, maar iemand anders een label opplakken zonder dat diegene zelf de kans krijgt om het te ontdekken en benoemen vind ik naar.

    Boem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    1 🏳️‍🌈


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    calice schreef:
    12 🏳️‍🌈

    Ja sure, maar vind het gewoon toxic om ineens je mening te geven over iemand anders seksuele beleving. Dat gebeurd al genoeg in de samenleving en daar wordt vgm niemand beter van. Zolang er niet wordt gevraagd om je mening te geven geloof ik dat je dat beter gewoon niet kunt doen.

    2 🏳️‍🌈
    Ik gaf mijn mening niet over haar seksualiteit. Ik legde uit wat het eventueel kan betekenen. Toen ik zei welkom bij de bi team is dat obvious just a joke. But nvm tho.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2022 - 22:50 ]


    Women don’t owe you shit..

    3 🏳️‍🌈

    4 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    RadioTapok schreef:
    7 🏳️‍🌈❓️

    Waarom de ❓️? Omdat ik niet helemaal zeker weet of ik mezelf bi zou kunnen noemen. Verliefdheden heb ik alleen maar voor jongens gevoeld, maar aan de andere kant vind ik sommige vrouwen hot en kan ik mezelf in een relatie zien met een vrouw of NB persoon.
    Ik beschrijf het zelf atm als "niet 100% straight".


    5 🏳️‍🌈

    Je zou, als je je daar prettig bij voelt, je tijdelijk kunnen labelen met queer, als je je überhaupt wilt labelen. Om jezelf moment als niet 100% straight te beschrijven, is ook helemaal okay. Sexuality is fluid en kan veranderen naarmate je meer gaat onderzoeken, voelen, nadenken, mee maken. Dat hoeft niet van de ene op de andere dag, dat mag je zolang over doen als jij zelf denkt nodig te hebben.
    Als je vragen hebt, voel je vrij ze te stellen. Misschien geeft het je wat clearity, mocht je dat willen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2022 - 23:21 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO