• Beste Qers,

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie (jarenlange) trouw en het in leven houden van dit leuke forum. En natuurlijk ProngsPotter in het bijzonder: bedankt voor je hulp de afgelopen dagen om de nodige verbeteringen door te kunnen voeren.

    Opgeloste bugs / doorgevoerde suggesties:
    - "Co-hosting" van forum topics. Je kan nu andere gebruikers het recht geven je topic start post te wijzigen. Vooral handig voor RPGs.
    - De spotlight bevat weer een profielfoto
    - Quiz pagina's hebben door een kleine aanpassing een iets duidelijker zichtbare scheiding tussen de verschillende vragen & antwoorden
    - 'Maak alles gelezen'-knop in de PB inbox
    - User interface verbeteringen. Dit helpt erbij dat jullie makkelijker en sneller dingen kunnen vinden, maar ook dat we meer nieuwe leden mogen verwelkomen
    - Er kunnen opnieuw topics gestart worden met een poll erin
    - Off-topic topics verschijnen nu weer in Actieve Topics feed als je dat wél hebt aangegeven
    - Polls in topics werken terug
    - Users kunnen nu reacties verwijderen op hun lijstjes
    - 10 items in de spotlight ipv 20+
    - Filteren op genre; stories: na één pagina hield alles op
    - Er is een meldknop bij blogs
    - In de categorie "Nieuwe creaties" op de homepage stonden niet de nieuwste creaties
    - Bij 'ontdekt was er soms geen naam bij lijstjes
    - Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je nu wel weer bij dat profiel.
    - Bij het doorklikken naar een topic op het forum / het quoten van het bericht moet je niet langer omhoog scrollen
    - Stories aangemaakt door spambots zijn verwijderd
    - PB's kunnen markeren met een ster en vastpinnen bovenaan je inbox
    - Spotlight doet het ook voor niet-leden
    - Lettersmileys werken nu met een dubbele : (i.e.: :) :D)
    - Filter voor+12 stories bij ontdekt
    - Bancontact toegevoegd als betaaloptie
    - Hoofdstukken ordenen op nieuwste eerst
    - Je eigen antwoord bij polls vetgedrukt

    Daarnaast komen er vanaf nu weer advertenties op de site. Dit is noodzakelijk om de hostingkosten te kunnen blijven betalen. Het in de lucht houden van de site is nou eenmaal niet gratis.

    Mochten jullie gekke advertenties te zien krijgen, laat het dan even weten. Er is gelukkig veel te filteren qua content.

    Suggesties in dit topic:

    - 16+ content beter afschermen (deels al gebeurd)
    - De optie om forum posts te kunnen liken
    - Meldingenoverzicht op het forum (melding bij like, vermelding/tag op het forum, bij quote..)
    - "Laatst gelezen hoofdstuk" en "laatste quiz-uitslag" onderaan de pagina
    - Paaseierenzoektocht terug brengen
    - Templates terug brengen
    - Favicon voor Quizlet
    - Donker/nachtthema voor Q

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 jan 2023 - 19:33 ]

    Scully schreef:
    Naast het probleem dat ik ingelogd moet zijn voor het in de spotlight zetten van iets terwijl ik dat al ben en inloggen niks oplost heb ik hetzelfde probleem ook bij reageren op creaties.

    Ik geef het door!
    Voor het eerste probleem heb ik je een tijdje geleden een PB gestuurd. De aangeboden oplossing geldt natuurlijk nog steeds. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Ik geef het door!
    Voor het eerste probleem heb ik je een tijdje geleden een PB gestuurd. De aangeboden oplossing geldt natuurlijk nog steeds. (:


    Ah ja helemaal op vergeten te reageren sorry! Heeft voor nu geen haast als oplossing maar het kan zijn dat ik er op terug kom als het aan blijft slepen. (:


    The truth is out there.

    Ik ben weer terug (blush)
    Ik kan geen reacties aanpassen, krijg een foutmelding.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb zojuist ontdekt dat ik hetzelfde "voor deze functie moet je ingelogd zijn" krijg als ik kudo's op creaties probeer te geven.

    Edit: Het lijkt dat op mijn telefoon ik de meeste functionaliteiten nu wel weer heb, dan heeft het ook connecties met de browsers die ik op mijn pc gebruik. Alsnog wel interessant om te weten, ik zal mijn telefoon even inzetten voor de functionaliteiten buiten het forum voor nu!
    Edit 2: Voor alle browsers op mijn pc helaas wel de melding.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2023 - 18:36 ]


    The truth is out there.

    Ik heb geprobeerd om mijn mailadres te veranderen. Dan krijg ik op het nieuwe mailadres een bevestigingslink. Klik ik die aan krijg ik een foutmelding:

    net:ERR_HTTP_RESPONSE_CODE_FAILURE

    De mailtjes komen nog steeds op het oude mailadres binnen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Bovenstaande bugs zijn allemaal doorgegeven aan RJ. Helaas heeft hij het momenteel heel druk, dus ik kan niet zeggen wanneer ze opgelost zullen zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Necessity schreef:
    Ik heb geprobeerd om mijn mailadres te veranderen. Dan krijg ik op het nieuwe mailadres een bevestigingslink. Klik ik die aan krijg ik een foutmelding:

    net:ERR_HTTP_RESPONSE_CODE_FAILURE

    De mailtjes komen nog steeds op het oude mailadres binnen.

    Deze is gefixt!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er mist een username bij m'n oude username-lijst :P voor Mizanekristos was m'n user Kelela


    Heaven is a place that we all have

    Ptolemaea schreef:
    Er mist een username bij m'n oude username-lijst :P voor Mizanekristos was m'n user Kelela

    Ik heb het toevallig gisteren nogmaals doorgegeven aan RJ. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gewoon een suggestie waar ik aan zat te denken: de mogelijkheid om je inbox in mapjes onder te verdelen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Gewoon een suggestie waar ik aan zat te denken: de mogelijkheid om je inbox in mapjes onder te verdelen

    Yes, pls!
    (Datzelfde heb ik trouwens ook met je eigen creaties. Scheelt weer zoeken in de lijst.)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2023 - 11:06 ]


    [ heaven knows ]

    Suggestie: Knop om je gastenboek in een keer te legen ipv bericht voor bericht


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    Suggestie: Knop om je gastenboek in een keer te legen ipv bericht voor bericht

    Dit kan normaal al via 'mijn instellingen' en dan 'verwijderen & opzeggen'. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Dit kan normaal al via 'mijn instellingen' en dan 'verwijderen & opzeggen'. (:


    Kijk eens aan! Thanks. Ik heb echt overal
    Gezocht en voel mij echt stom nu :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)

    Kijk eens aan! Thanks. Ik heb echt overal
    Gezocht en voel mij echt stom nu :W

    Ach, het is niet dat je die knop dagelijks gebruikt dus ik kan wel snappen dat je ‘m niet meteen vond. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.