• Beste Qers,

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie (jarenlange) trouw en het in leven houden van dit leuke forum. En natuurlijk ProngsPotter in het bijzonder: bedankt voor je hulp de afgelopen dagen om de nodige verbeteringen door te kunnen voeren.

    Opgeloste bugs / doorgevoerde suggesties:
    - "Co-hosting" van forum topics. Je kan nu andere gebruikers het recht geven je topic start post te wijzigen. Vooral handig voor RPGs.
    - De spotlight bevat weer een profielfoto
    - Quiz pagina's hebben door een kleine aanpassing een iets duidelijker zichtbare scheiding tussen de verschillende vragen & antwoorden
    - 'Maak alles gelezen'-knop in de PB inbox
    - User interface verbeteringen. Dit helpt erbij dat jullie makkelijker en sneller dingen kunnen vinden, maar ook dat we meer nieuwe leden mogen verwelkomen
    - Er kunnen opnieuw topics gestart worden met een poll erin
    - Off-topic topics verschijnen nu weer in Actieve Topics feed als je dat wél hebt aangegeven
    - Polls in topics werken terug
    - Users kunnen nu reacties verwijderen op hun lijstjes
    - 10 items in de spotlight ipv 20+
    - Filteren op genre; stories: na één pagina hield alles op
    - Er is een meldknop bij blogs
    - In de categorie "Nieuwe creaties" op de homepage stonden niet de nieuwste creaties
    - Bij 'ontdekt was er soms geen naam bij lijstjes
    - Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je nu wel weer bij dat profiel.
    - Bij het doorklikken naar een topic op het forum / het quoten van het bericht moet je niet langer omhoog scrollen
    - Stories aangemaakt door spambots zijn verwijderd
    - PB's kunnen markeren met een ster en vastpinnen bovenaan je inbox
    - Spotlight doet het ook voor niet-leden
    - Lettersmileys werken nu met een dubbele : (i.e.: :) :D)
    - Filter voor+12 stories bij ontdekt
    - Bancontact toegevoegd als betaaloptie
    - Hoofdstukken ordenen op nieuwste eerst
    - Je eigen antwoord bij polls vetgedrukt

    Daarnaast komen er vanaf nu weer advertenties op de site. Dit is noodzakelijk om de hostingkosten te kunnen blijven betalen. Het in de lucht houden van de site is nou eenmaal niet gratis.

    Mochten jullie gekke advertenties te zien krijgen, laat het dan even weten. Er is gelukkig veel te filteren qua content.

    Suggesties in dit topic:

    - 16+ content beter afschermen (deels al gebeurd)
    - De optie om forum posts te kunnen liken
    - Meldingenoverzicht op het forum (melding bij like, vermelding/tag op het forum, bij quote..)
    - "Laatst gelezen hoofdstuk" en "laatste quiz-uitslag" onderaan de pagina
    - Paaseierenzoektocht terug brengen
    - Templates terug brengen
    - Favicon voor Quizlet
    - Donker/nachtthema voor Q

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 jan 2023 - 19:33 ]

    Ik weet niet of eraan gewerkt is of dat het ergens anders door komt, maar op mobiel werd Quizlet nogal irritant door de constante Q-logo en de titels in de spotlight. Nu is dat niet meer zo, dus anyway, thanks. 😁


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    Ik weet niet of eraan gewerkt is of dat het ergens anders door komt, maar op mobiel werd Quizlet nogal irritant door de constante Q-logo en de titels in de spotlight. Nu is dat niet meer zo, dus anyway, thanks. 😁


    Tsja… dit is juist weer irritant als je helemaal terug omhoog moet scrollen om bij bv het menu te komen..

    Ik denk dat het een middenweg tussen beiden moet gaan worden…

    RJ schreef:
    (...)
    Tsja… dit is juist weer irritant als je helemaal terug omhoog moet scrollen om bij bv het menu te komen..

    Ik denk dat het een middenweg tussen beiden moet gaan worden…

    Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen. Tot nog toe geen last van gehad. Anders scroll ik gemakkelijk naar beneden, mijn topics, en krijg je het menu weer in beeld. 🤷🏻‍♀️


    [ heaven knows ]

    Ik kan geen pb sturen of terug zoeken.

    ( ook gemeld bij rj via gb)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik kan geen pb sturen of terug zoeken.

    ( ook gemeld bij rj via gb)


    Dit was vrij vlot weer hersteld, maar dat wist je al :)

    ThestraI schreef:
    Ik weet niet of eraan gewerkt is of dat het ergens anders door komt, maar op mobiel werd Quizlet nogal irritant door de constante Q-logo en de titels in de spotlight. Nu is dat niet meer zo, dus anyway, thanks. 😁


    Ugh ja. Dit is zo irritant


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan geen credits doneren ):


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    Ik kan geen credits doneren ):


    Nu wel!

    Op mobiel worden profielen niet volledig weergegeven.

    Kan op mijn profiel “stats”, “vragenlijsten” en het menu niet aanklikken.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2022 - 10:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)
    Ugh ja. Dit is zo irritant

    And... it's back. :'D


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    (...)
    And... it's back. :'D


    xD

    Revali schreef:
    Kan op mijn profiel “stats”, “vragenlijsten” en het menu niet aanklikken.


    Opgelost!

    Ik zie overigens een aantal "kapotte" foto's op je profiel staan.. waren deze altijd al stuk? Of al een lange tijd? Of zijn die nieuw geplaatst?

    RJ schreef:
    (...)

    Opgelost!

    Ik zie overigens een aantal "kapotte" foto's op je profiel staan.. waren deze altijd al stuk? Of al een lange tijd? Of zijn die nieuw geplaatst?


    Ja, nee, die foto’s kloppen. Ging niet helemaal lekker, maar ben te lui het te verwijderen ;’)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RJ schreef:
    (...)

    Nu wel!


    Ik krijg nog steeds een foutmelding wanneer ik ze wil doneren aan iemand in mijn vriendenlijst of gewoon de username intyp ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO