• Beste Qers,

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie (jarenlange) trouw en het in leven houden van dit leuke forum. En natuurlijk ProngsPotter in het bijzonder: bedankt voor je hulp de afgelopen dagen om de nodige verbeteringen door te kunnen voeren.

    Opgeloste bugs / doorgevoerde suggesties:
    - "Co-hosting" van forum topics. Je kan nu andere gebruikers het recht geven je topic start post te wijzigen. Vooral handig voor RPGs.
    - De spotlight bevat weer een profielfoto
    - Quiz pagina's hebben door een kleine aanpassing een iets duidelijker zichtbare scheiding tussen de verschillende vragen & antwoorden
    - 'Maak alles gelezen'-knop in de PB inbox
    - User interface verbeteringen. Dit helpt erbij dat jullie makkelijker en sneller dingen kunnen vinden, maar ook dat we meer nieuwe leden mogen verwelkomen
    - Er kunnen opnieuw topics gestart worden met een poll erin
    - Off-topic topics verschijnen nu weer in Actieve Topics feed als je dat wél hebt aangegeven
    - Polls in topics werken terug
    - Users kunnen nu reacties verwijderen op hun lijstjes
    - 10 items in de spotlight ipv 20+
    - Filteren op genre; stories: na één pagina hield alles op
    - Er is een meldknop bij blogs
    - In de categorie "Nieuwe creaties" op de homepage stonden niet de nieuwste creaties
    - Bij 'ontdekt was er soms geen naam bij lijstjes
    - Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je nu wel weer bij dat profiel.
    - Bij het doorklikken naar een topic op het forum / het quoten van het bericht moet je niet langer omhoog scrollen
    - Stories aangemaakt door spambots zijn verwijderd
    - PB's kunnen markeren met een ster en vastpinnen bovenaan je inbox
    - Spotlight doet het ook voor niet-leden
    - Lettersmileys werken nu met een dubbele : (i.e.: :) :D)
    - Filter voor+12 stories bij ontdekt
    - Bancontact toegevoegd als betaaloptie
    - Hoofdstukken ordenen op nieuwste eerst
    - Je eigen antwoord bij polls vetgedrukt

    Daarnaast komen er vanaf nu weer advertenties op de site. Dit is noodzakelijk om de hostingkosten te kunnen blijven betalen. Het in de lucht houden van de site is nou eenmaal niet gratis.

    Mochten jullie gekke advertenties te zien krijgen, laat het dan even weten. Er is gelukkig veel te filteren qua content.

    Suggesties in dit topic:

    - 16+ content beter afschermen (deels al gebeurd)
    - De optie om forum posts te kunnen liken
    - Meldingenoverzicht op het forum (melding bij like, vermelding/tag op het forum, bij quote..)
    - "Laatst gelezen hoofdstuk" en "laatste quiz-uitslag" onderaan de pagina
    - Paaseierenzoektocht terug brengen
    - Templates terug brengen
    - Favicon voor Quizlet
    - Donker/nachtthema voor Q

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 jan 2023 - 19:33 ]

    Wat wellicht een goeie is is om sommige content achter een barrier te plaatsen oid. Want er staat nogal wat content op deze website die nieuwe mensen denk ik erg afschrikt. En dan heb ik het over sommige best wel perverse dingen die geschreven worden in familiesettings.



    Zou hier op gemod kunnen worden oid? Want om de algehele website aantrekkelijker te maken zou dat denk ik wel fijn zijn. (:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2022 - 17:27 ]

    calice schreef:
    Wat wellicht een goeie is is om sommige content achter een barrier te plaatsen oid. Want er staat nogal wat content op deze website die nieuwe mensen denk ik erg afschrikt. En dan heb ik het over sommige best wel perverse dingen die geschreven worden in familiesettings.



    Zou hier op gemod kunnen worden oid? Want om de algehele website aantrekkelijker te maken zou dat denk ik wel fijn zijn. (:

    Jaaaaa retweet! Er staan hele rare dingen op Quizlet atm die vaak ook gewoon op de voorpagina staan, en o.a. incest tussen jongens is niet echt een goede eerste indruk.

    Qua suggesties dacht ik trouwens:
    Is het misschien leuk om de optie te hebben om reacties een like te kunnen geven? (:


    ars moriendi

    calice schreef:
    Wat wellicht een goeie is is om sommige content achter een barrier te plaatsen oid. Want er staat nogal wat content op deze website die nieuwe mensen denk ik erg afschrikt. En dan heb ik het over sommige best wel perverse dingen die geschreven worden in familiesettings.



    Zou hier op gemod kunnen worden oid? Want om de algehele website aantrekkelijker te maken zou dat denk ik wel fijn zijn. (:


    Thanks voor het melden, we gaan er meteen even naar kijken (:

    @ Salamanca: ter verduidelijking, je bedoelt reacties op creaties? ^^ Initieel is het voorstel om reacties en/of forumposts te kunnen liken al een paar keer genoemd en afgewezen, omdat het toch uitnodigt om enkel een like te geven in plaats van een nieuwe reactie/post te plaatsen. Maar hoe denken jullie daar eigenlijk zelf over?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Thanks voor het melden, we gaan er meteen even naar kijken (:

    @ Salamanca: ter verduidelijking, je bedoelt reacties op creaties? ^^ Initieel is het voorstel om reacties en/of forumposts te kunnen liken al een paar keer genoemd en afgewezen, omdat het toch uitnodigt om enkel een like te geven in plaats van een nieuwe reactie/post te plaatsen. Maar hoe denken jullie daar eigenlijk zelf over?

    Het ging mij om reacties op posts van mensen op het forum, sorry voor de verwarring (: . Ik dacht ook aan het argument dat je geeft nu, dat het misschien uitnodigt tot minder posten, en dat is heel fair. Zelf vind ik het op het andere forum waar ik op schrijf een hele fijne functie om mensen een soort thumbs up te kunnen geven wanneer ik niet per se iets toe te voegen heb maar wel wil laten weten dat ik het met diegene eens ben/iets leuk vind.
    Vroeger op Quizlet werden posts waar mensen het mee eens waren dan ge-quote en opnieuw geplaatst zonder toevoeging, en dat leek mij altijd een beetje overbodig. Maarrrr nu er toch al wat minder users op het forum zijn, wil je misschien alle posts die je kunt krijgen. I see your point! Misschien iets voor in de latere toekomst dan wellicht?


    ars moriendi

    calice schreef:
    Wat wellicht een goeie is is om sommige content achter een barrier te plaatsen oid. Want er staat nogal wat content op deze website die nieuwe mensen denk ik erg afschrikt. En dan heb ik het over sommige best wel perverse dingen die geschreven worden in familiesettings.



    Zou hier op gemod kunnen worden oid? Want om de algehele website aantrekkelijker te maken zou dat denk ik wel fijn zijn. (:


    Even een update hierover:
    RJ heeft de leeftijd rated stories ontoegankelijk gemaakt voor bezoekers die niet ingelogd zijn (dus de stories die het label van 12+/16+/18+ hebben). Deze mensen zullen dus al niet uitkomen op dit soort verhalen.
    Hiernaast zijn we met de mods achter de schermen bezig over een 16+/18+ waarschuwing. We houden jullie op de hoogte, maar sowieso bedankt voor je goede suggestie!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Random gedachtespinsel toen ik rond aan het kijken was op de homepage:

    Vroeger hadden we altijd een "laatst gelezen hoofdstuk" en een "laatste quiz-uitslag" (beide met foto erbij) aan de rand van de website staan. Ik vond dat zo'n wholesome functie waarmee je compleet willekeurig soms op hele grappige quizzen of leuke verhalen uitkwam die je anders waarschijnlijk nooit gevonden had. Is dat iets wat eventueel terug zou kunnen komen? Ik vond die functie de site een heel uniek en vrolijk detail geven. Ik weet dat er nu een lijst staat met laatst gemaakte quizzen en hoofdstukken, maar dat geeft niet dezelfde vibe. (krul)


    ars moriendi

    Oehh, leuk idee! Ik zet je suggestie erbij op de lijst, weet je toevallig nog waar het vroeger stond? (onderaan, bovenaan, links, rechts, midden, etc.?)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Oehh, leuk idee! Ik zet je suggestie erbij op de lijst, weet je toevallig nog waar het vroeger stond? (onderaan, bovenaan, links, rechts, midden, etc.?)

    Ik geloof dat het links/linksonder op de page stond! Elke keer als je dan weer op iets anders klikte op de site, vernieuwde die tool zich ook zodat je altijd de laatste geziene uitslag/het laatste hoofdstuk dat gelezen was te zien kreeg. Mooie dingen!


    ars moriendi

    Frodo schreef:
    (...)

    Even een update hierover:
    RJ heeft de leeftijd rated stories ontoegankelijk gemaakt voor bezoekers die niet ingelogd zijn (dus de stories die het label van 12+/16+/18+ hebben). Deze mensen zullen dus al niet uitkomen op dit soort verhalen.
    Hiernaast zijn we met de mods achter de schermen bezig over een 16+/18+ waarschuwing. We houden jullie op de hoogte, maar sowieso bedankt voor je goede suggestie!


    Oh awesome! heel erg bedankt.
    Komt t toch wat beter over op buitenstaanders hahahahaha wil niet dat er gedacht wordt dat iedereen op deze site incestueuze shit schrijft

    Salamanca schreef:
    (...)
    Ik geloof dat het links/linksonder op de page stond! Elke keer als je dan weer op iets anders klikte op de site, vernieuwde die tool zich ook zodat je altijd de laatste geziene uitslag/het laatste hoofdstuk dat gelezen was te zien kreeg. Mooie dingen!


    👍🏻👍🏻 Staat erbij, thanks!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hoi hoi! Het viel me op dat de “Viral van de Dag” op de homepage niet werkt.


    ars moriendi

    Salamanca schreef:
    Hoi hoi! Het viel me op dat de “Viral van de Dag” op de homepage niet werkt.


    Oh, ik zie het ja! Ik ga even kijken, dank je wel!

    Ik hield me anders eigenlijk alleen tot het rpg-forum, maar ik wil toch wel even melden hoe fijn ik het vind te zien dat er (weer) tijd, werk en liefde in deze site gestopt wordt.
    Grote pluim aan de hele Qrew (flower)

    Echt heel fijn om te zien dat jullie nog aan de slag zijn gegaan met zoveel dingen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    hoi hoi, ideetjes nog steeds hier droppen? anders laat maar weten haha

    Het lijkt mij leuk als je meldingen kan krijgen, en dan niet in PB of Mail, maar gewoon een meldingen overzicht.
    En dan bijv met :
    - wanneer iemand je quoted in een topic
    - of liked (en mij lijkt het ook fun als je posts van anderen kan liken of hearten ofzo, of Q'en hahaha, ik noem maar wat. En snap dat je kan denken van oke ja dan reageer je niet meer, maar denk dat het leuk is om te zien hoeveel mensen een forum lezen en miss niet meteen posten, miss kan liken een eerste uitnodiging zijn voor meedoen aan gesprekken enzo? (: . Oh en wat ik ook denk, als ik iets lees wat ik leuk vind of mee eens ben dan ga ik dat niet perse meteen zeggen, want als iedereen dat doet dan verwatert het hele topic met 'ja vind ik ook' of 'echt leuk!' haha, zulke reacties en dan weet je helemaal niet meer waar het over gaat.)
    - ik zou het chill vinden als je een user kan @'en. dus dat ik bijv doe @RJ, en dat RJ dan een melding krijgt van hey deze persoon heeft je genoemd in dit topic.

    Ik denk dat dit de interactie op het forum kan vergroten, want je krijg meldingen wanneer iemand met je heeft geinteract, ipv dat je alle topics zelf moet blijven checken.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2022 - 15:46 ]