• Beste Qers,

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie (jarenlange) trouw en het in leven houden van dit leuke forum. En natuurlijk ProngsPotter in het bijzonder: bedankt voor je hulp de afgelopen dagen om de nodige verbeteringen door te kunnen voeren.

    Opgeloste bugs / doorgevoerde suggesties:
    - "Co-hosting" van forum topics. Je kan nu andere gebruikers het recht geven je topic start post te wijzigen. Vooral handig voor RPGs.
    - De spotlight bevat weer een profielfoto
    - Quiz pagina's hebben door een kleine aanpassing een iets duidelijker zichtbare scheiding tussen de verschillende vragen & antwoorden
    - 'Maak alles gelezen'-knop in de PB inbox
    - User interface verbeteringen. Dit helpt erbij dat jullie makkelijker en sneller dingen kunnen vinden, maar ook dat we meer nieuwe leden mogen verwelkomen
    - Er kunnen opnieuw topics gestart worden met een poll erin
    - Off-topic topics verschijnen nu weer in Actieve Topics feed als je dat wél hebt aangegeven
    - Polls in topics werken terug
    - Users kunnen nu reacties verwijderen op hun lijstjes
    - 10 items in de spotlight ipv 20+
    - Filteren op genre; stories: na één pagina hield alles op
    - Er is een meldknop bij blogs
    - In de categorie "Nieuwe creaties" op de homepage stonden niet de nieuwste creaties
    - Bij 'ontdekt was er soms geen naam bij lijstjes
    - Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je nu wel weer bij dat profiel.
    - Bij het doorklikken naar een topic op het forum / het quoten van het bericht moet je niet langer omhoog scrollen
    - Stories aangemaakt door spambots zijn verwijderd
    - PB's kunnen markeren met een ster en vastpinnen bovenaan je inbox
    - Spotlight doet het ook voor niet-leden
    - Lettersmileys werken nu met een dubbele : (i.e.: :) :D)
    - Filter voor+12 stories bij ontdekt
    - Bancontact toegevoegd als betaaloptie
    - Hoofdstukken ordenen op nieuwste eerst
    - Je eigen antwoord bij polls vetgedrukt

    Daarnaast komen er vanaf nu weer advertenties op de site. Dit is noodzakelijk om de hostingkosten te kunnen blijven betalen. Het in de lucht houden van de site is nou eenmaal niet gratis.

    Mochten jullie gekke advertenties te zien krijgen, laat het dan even weten. Er is gelukkig veel te filteren qua content.

    Suggesties in dit topic:

    - 16+ content beter afschermen (deels al gebeurd)
    - De optie om forum posts te kunnen liken
    - Meldingenoverzicht op het forum (melding bij like, vermelding/tag op het forum, bij quote..)
    - "Laatst gelezen hoofdstuk" en "laatste quiz-uitslag" onderaan de pagina
    - Paaseierenzoektocht terug brengen
    - Templates terug brengen
    - Favicon voor Quizlet
    - Donker/nachtthema voor Q

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 jan 2023 - 19:33 ]

    bug: als ik op m'n laptop wil klikken op Mijn Topics, dan laadt de pagina niet for some reason... op mobiel werkt het wel gewoon


    Heaven is a place that we all have

    Twigs schreef:
    bug: als ik op m'n laptop wil klikken op Mijn Topics, dan laadt de pagina niet for some reason... op mobiel werkt het wel gewoon


    Idem. De hele quizlet.nl/history.php pagina werkt niet op laptop, als ik me niet vergist.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Idem. De hele quizlet.nl/history.php pagina werkt niet op laptop, als ik me niet vergist.


    Het is normaal opgelost. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Super, enorm bedankt!! (:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2022 - 11:37 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Even doorbordurend op de opmerking die calice al eerder maakte over ongepaste stories op de homepage:

    Zo zien de verhalen onder het kopje "stories" er momenteel uit. Ik ben geen preuts persoon, maar het lijkt me onwenselijk om verhalen over seks op de homepage te zetten op een site waar jonge schrijvers getrokken moeten worden. Nog erger vind ik het om te zien dat zware en schadelijke thema's zoals incest en eetstoornissen op de homepage staan (en überhaupt op deze website staan). Dat lijkt me niet het beeld dat we willen uitdragen met z'n allen. Kunnen de moderators deze kopjes op de homepage wellicht actief in de gaten gaan houden en deze verhalen niet laten verschijnen (of in sommige gevallen zelfs verwijderen)?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2022 - 15:26 ]


    ars moriendi

    Sev schreef:
    Even doorbordurend op de opmerking die calice al eerder maakte over ongepaste stories op de homepage:

    (...)


    Ik hou het even kort, maar vind het wel belangrijk te melden: We zijn hier actief mee bezig. De herintrede van dergelijke creaties op de homepage is onbedoeld geweest en daarmee ook tijdelijk. Dit is inmiddels hersteld. Alles met een age rating wordt daar niet weergegeven.

    RJ schreef:
    (...)

    Ik hou het even kort, maar vind het wel belangrijk te melden: We zijn hier actief mee bezig. De herintrede van dergelijke creaties op de homepage is onbedoeld geweest en daarmee ook tijdelijk. Dit is inmiddels hersteld. Alles met een age rating wordt daar niet weergegeven.

    Fijn om te horen! Thanks voor de update. (:


    ars moriendi

    Byleth schreef:
    Bug: Ik probeer een story in de spotlight te zetten maar krijg steeds de melding dat ik voor deze functie ingelogd moet zijn... Maar ik ben ingelogd? ):


    Deze bug is nog niet opgelost. Ondanks dat er wel aan is gewerkt (bedankt daarvoor!) blijf ik het probleem helaas houden.


    The truth is out there.

    Byleth schreef:
    (...)

    Deze bug is nog niet opgelost. Ondanks dat er wel aan is gewerkt (bedankt daarvoor!) blijf ik het probleem helaas houden.

    Heb je toevallig al eens geprobeerd via een andere webbrowser? Of heb je al eens je geschiedenis en cookies verwijderd? De kans is groot dat het niks uithaalt, maar ik weet dat dit vroeger vaak de oplossing is geweest voor random problemen.

    Ik geef het alleszins nogmaals door dat je er nog steeds last van hebt!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    RJ schreef:
    (...)

    Ik hou het even kort, maar vind het wel belangrijk te melden: We zijn hier actief mee bezig. De herintrede van dergelijke creaties op de homepage is onbedoeld geweest en daarmee ook tijdelijk. Dit is inmiddels hersteld. Alles met een age rating wordt daar niet weergegeven.


    Ter info, RJ heeft nu ook bij 'ontdek' een leeftijdsfilter geplaatst die standaard aangevinkt staat voor alle users. Je krijgt dus ook daar geen stories met een rating meer te zien, tenzij je de leeftijdsfilter uitschakelt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fijn hoeveel dingen er al aangepast en ingevoerd zijn ^_^

    Een aantal jaar geleden had ik dit suggestietopic gemaakt. De suggestie zou toen op het to-do lijstje gezet worden, maar omdat ik niet weet of dit lijstje er nog is gezien er best al een lange tijdsperiode tussen zit post ik het hier ook nog eens :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    Fijn hoeveel dingen er al aangepast en ingevoerd zijn ^_^

    Een aantal jaar geleden had ik dit suggestietopic gemaakt. De suggestie zou toen op het to-do lijstje gezet worden, maar omdat ik niet weet of dit lijstje er nog is gezien er best al een lange tijdsperiode tussen zit post ik het hier ook nog eens :Y)

    Ze staat op de lijst! Alles waarvan we ooit gezegd hebben dat het erop staat zou er nog steeds moeten opstaan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zijn er eigenlijk plannen om credits kopen ooit weer mogelijk te maken vanuit België? Ik wil Q best af en toe wat financieel steunen, maar dat gaat moeilijk als er geen betaalmogelijkheden zijn, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Zijn er eigenlijk plannen om credits kopen ooit weer mogelijk te maken vanuit België? Ik wil Q best af en toe wat financieel steunen, maar dat gaat moeilijk als er geen betaalmogelijkheden zijn, haha.

    Toevallig heb ik dit ook recent al eens achter de schermen gevraagd, maar denk dat die vraag verloren is gegaan. Ik vraag het nog eens. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Toevallig heb ik dit ook recent al eens achter de schermen gevraagd, maar denk dat die vraag verloren is gegaan. Ik vraag het nog eens. ^^


    Okido, dankje!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried