• Waar word jij blij van?
    Deel iets positiefs met je mede-Q'ers!
    Het kan een leuk nieuwtje zijn, een feitje, iets wat je vandaag hebt meegemaakt wat leuk was.. het maakt niet uit!

    Good vibes only! ♥



    Ik word vrolijk omdat ik al 3 weken geen nagels bijt en nu dus nagels kan lakken voor de foute party van morgen waar ik met 2 beste vrienden heen ga🥰


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb vandaag voor het eerst in ik denk drie jaar m'n ukelele weer eens aangeraakt en dat maakte me eigenlijk wel heel vrolijk (ondanks dat ik er nog steeds niet echt iets mee kon 😂)

    Moest trouwens ook erg lachen om deze topictitel.

    Een tijdje terug stelde iemand op Twitter precies dezelfde vraag, en toen deelde een psychiater die ik ken een screenshot van een boek die hij zelf geschreven had 😂😂😂.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat ik vandaag met een vriendinnetje naar Deventer ben geweest en het heel gezellig was.


    Omnia mutantur, nihil interit

    ik heb vandaag met mijn lieve online vrienden aan tafel mogen rpgen, dingen mogen uitdelen / ontvangen, en gewoon in all een fantastische tijd mogen hebben, dus ik ben vet blij vandaag. ook ontzettend moe, maar vandaag is een van mijn favoriete dagen in een lange tijd <3


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik word heel blij van nieuwe rpg-posts *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik word heel blij van nieuwe rpg-posts *O*


    Oh rt!
    De hype als je een nieuwe post online ziet waar je naar uit kijkt is echt ugh liefde

    siriuslyhot schreef:
    (...)

    Oh rt!
    De hype als je een nieuwe post online ziet waar je naar uit kijkt is echt ugh liefde


    Ik werd blij van jouw Gise post 😍


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn hondje.


    ars moriendi

    De ballervoorstelling van Sleeping Beauty waar ik vandaag heen was!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Dat de supriseparty voor de verjaardag van mijn vriend geslaagd was en dat hij niets door heeft gehad.


    Tell me about it, stud.

    Ik had een productieve dag op het werk, daar word ik blij van. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een super lieve studying/writting/co-working community op mijn Twitch streams/Discord en dat maakt me echt zo gelukkig (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat ik de woning langzaamaan al in kerstsfeer aan het brengen ben :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Varjak schreef:
    De ballervoorstelling van Sleeping Beauty waar ik vandaag heen was!


    Omgg wat cool! Hoe was het? (nerd)(blush)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik word vrolijk van unlikely friendships en infodumpen over vampier ocs :)


    because i knew you, i have been changed for good