• Waar word jij blij van?
    Deel iets positiefs met je mede-Q'ers!
    Het kan een leuk nieuwtje zijn, een feitje, iets wat je vandaag hebt meegemaakt wat leuk was.. het maakt niet uit!

    Good vibes only! ♥



    Gisteren voor het eerst een rondje hardgelopen zonder pauzes. Heb daarna opgezocht om hoeveel kilometer het ging. 3,5 kilometer! Ik begon met 200 meter max. Mijn laatste record buiten was 2,3 km. Trots!

    Ik ga deze winter terug naar Servië voor tien dagen à een week om mijn "it's complicated" te gaan bezoeken met nieuwjaar en ik ben er dolenthousiast over :))))))))))))


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    het shirt wat ik had besteld is nu al binnen, ook al stond de estimated delivery period op 2 tot 5 december 🎉


    because i knew you, i have been changed for good

    lekker shoppen met blackfriday korting _O_


    “You don’t get STDs from blood oaths, you get STDs from dirty toilet seats and drinking the water in Mexico.”

    Wanneer twee nummers die na elkaar horen elkaar opvolgen terwijl de playlist op shuffle staat c:


    Dramatic

    Het geluidje van mijn gerbil die aan het drinken is, maakt dat ik automatisch een vrolijk piepgeluidje maak ^^


    Mhm?

    cola zero.

    een kaartje hebben voor froukje in tivoli volgend jaar mei, mijn nieuwe laptop die maandag al aankomt (dank u sinterklaasje), en het feit dat ik onofficieel ben benoemd tot lore keeper voor mijn rpg groepje <3


    because i knew you, i have been changed for good

    Na een ongelofelijke rot week had ik onverwachts vrij vandaag wat ik was vergeten. Na een chagrijnige en verdrietige ochtend zit ik nu te genieten van mijn advent bier, met een bakje m&m's, mijn diamond painting en hele harde Niall aan en voel ik mij even gewoon weer blij en laad ik op ipv geheel op verdrietig en depri gevoelens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik mocht fossielen prepareren op werk en omg, love it als je een hobby betaald kan doen.


    Stenenlikker

    Ik zit in de trein naar Salaryman toe :D

    Een geschikt kerstcadeau vinden na uren zoeken maakt mij blij.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De perfecte vinted find 🤌

    Working out met mijn vriend in een volledig lege sportschool (Nederland moest voetballen) die is ingericht met cute kerstdecoraties. Heerlijk. 💪🎅


    ars moriendi

    Ik heb ontdekt dat ik op mijn laptop desktop mappen een ander plaatje kan geven. Nu heb ik allemaal Ghibli plaatjes in plaats van saaie documentmappen. Het is zo schattig en ik word er helemaal blij van. c:


    The truth is out there.