• Waar word jij blij van?
    Deel iets positiefs met je mede-Q'ers!
    Het kan een leuk nieuwtje zijn, een feitje, iets wat je vandaag hebt meegemaakt wat leuk was.. het maakt niet uit!

    Good vibes only! ♥



    Ik ontdekte vandaag dat wat ik dacht dat een tweeluik was, een serie van vier boeken wordt. En aangezien het een heel tof verhaal is... :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er zijn buiten stratenmakers met een box en ze zijn heel hard aan het meezingen met de muziek, hahaha. 'Kou, kou, kou van jou'


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat ik morgen waarschijnlijk van thuis uit werk. Lekker uitslapen. :’)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo dadelijk lekker (bij)slapen!

    ik kijk nu al helemaal uit om volgende maand voor mijn vrienden te koken en de hele dag te ttrpg'en met ze, dus dat houdt mij vrolijk en door de maand heen c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Dat het binnenkort gaat sneeuwen en er kans kan zijn op een witte kerst!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De kleur van de maan wanneer die dichter bij de aarde en laag aan de horizon staat


    Dramatic

    dat ik binnen twee weken naar Servië vertrek!! *O*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat ik ben geslaagd voor m'n rijbewijs!


    Tell me about it, stud.

    Dat mijn collega ontzettend blij is met de secret santa gift die hij van mij gekregen heeft. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn bier uit de bier advent die Dikke Lul 3 bier heet 🤣🤣


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ineens heel erg veel zin in Tweede Kerstdag en Emma weet waarom :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat ik gisteren een superleuke dag heb gehad in Phantasialand. *O*


    Tell me about it, stud.

    miss del rey

    Sint&Kerst spel spelen met vriendinnen en de bijbehorende strijd om cadeautjes :p