• Waar word jij blij van?
    Deel iets positiefs met je mede-Q'ers!
    Het kan een leuk nieuwtje zijn, een feitje, iets wat je vandaag hebt meegemaakt wat leuk was.. het maakt niet uit!

    Good vibes only! ♥



    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Omgg wat cool! Hoe was het? (nerd)(blush)


    Het was echt fantastisch, zo mooi! Vooral het rozenadagio (:


    Omnia mutantur, nihil interit

    Varjak schreef:
    (...)

    Het was echt fantastisch, zo mooi! Vooral het rozenadagio (:


    Oeehh yes, dat is met die vier dudes en steeds even die balans pakken, toch? Verliefd, omg, wilde dat ik dat kon


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik heb net een polaroid camera gewonnen op de bingo avond van mijn werk, helemaal blij


    because i knew you, i have been changed for good

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oeehh yes, dat is met die vier dudes en steeds even die balans pakken, toch? Verliefd, omg, wilde dat ik dat kon


    Yess! Jaaaa, same, hahaha. Doe je ook aan ballet?


    Omnia mutantur, nihil interit

    Varjak schreef:
    (...)

    Yess! Jaaaa, same, hahaha. Doe je ook aan ballet?


    Jaa al jaren! Nu zelfs m'n spitzen meegenomen op vakantie zodat ik nog een beetje in vorm kan blijven hahaha. Jij ook dus, als ik het goed lees? :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb net online SkipBo en Among Us gespeeld met iemand die ik al een tijd niet gesproken had, en ik heb drie van de vijf SkipBo-potjes gewonnen en we hebben ook het potje Among Us gewonnen 💪


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    In mijn eentje auto rijden. Het geeft vrijheid en meezingen met muziek in de auto is fun. Misschien moet ik een volgende keer wel niet de spits uitzoeken als tijdstip om te rijden. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hoe fysiek sterk ik me vandaag voelde in de gym. 💪


    ars moriendi

    Ahhhhhmorgen 11 van de 11 dus carnaval.

    Weekendje met 6 vrienden in n campingpark 3 feesten en even gewoon lang leven 🙂 zo aan toe!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik heb een zware ego-boost gehad door collega's die me allemaal moesten mededelen dat ze vonden dat ik er leuk uitzag gisteravond :) ✨confidence✨


    because i knew you, i have been changed for good

    Op Q-music (de andere Q waar ik in mijn tienertijd verliefd op ben geworden ;) al was ik misschien al fan van Q-music voordat ik van het bestaan van Quizlet af wist) is nu de Q top 1000 (ook wel 'de lijst van je leven') bezig EN IK GA HIER ZO GOED OP, ik vind het zo fijn al die nummers terug te horen en al die 'ooooooh ja!' momenten te hebben!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    échte limburgse vlaai <3


    because i knew you, i have been changed for good

    Van veel, trust me.
    Mijn bed, mijn zachte jas, mijn nesteldeken, mijn seksuele fantasie, weekend en niks hoeven doen, van m'n contractverlenging en de paar uur die ik erbij krijg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik word vrolijk van mijn nieuwe instagramaccount waarvoor ik het idee kreeg toen ik bedacht een bepaalde foto van Serena (ja die van The Handmaid's Tale waar mijn Q-profiel helemaal op gebaseerd is) na te gaan maken. Na het maken van die foto heb ik namelijk nog veel meer foto's gemaakt en heb ik besloten om er een heel instagramaccount aan te aan wijden. Ik heb een paar dagen geleden het account aangemaakt en ik zal mijn eerste foto gaan plaatsen op 1 december, dus ik ben nu bezig met het werven van volgers :Y) (Wees niet bang, ik zal geen ongevraagde promo gaan voeren hier en iedereen gaan vragen om me te gaan volgen, tenzij iemand dat graag zou willen natuurlijk!) Ik ben echt heeel excited voor 1 december dus!! (Oh ja en ook omdat we dan weer mogen stemmen voor de Top 2000, waar ik al het hele jaar naar uitkijk, dus daar word ik ook nog vrolijk van!) (blush)


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Het geknerp van verse sneeuw onder mijn schoenen 😍


    Stenenlikker