• ...zitten twee nerds achter hun laptopjes iedere dag 1667 woorden weg te tikken voor NaNoWriMo en hun beste leven te leven (nerd)


    Samen met Renna ben ik gezellig de hele maand november op vakantie om te werken aan ons verhaal in een B&B in de buurt van Zwolle! Vorig jaar zaten we al bij mij op de studentenkamer, maar dit keer hebben we het wat grootser uitgepakt en een eigen plekje gevonden. Het is een beetje jammer van de vrolijke basisschool achter ons, maar ach, zo is een mens vroeg uit de veren. Het is wat fris, maar de vloerverwarming is goddelijk en met dikke schrijverstruien aan en dekentjes om is het toch allemaar zéér goed te doen zo.

    Nu zitten we opgekruld in onze stoelen (van die tafelstoelen op rubberen wieltjes waarmee je dus het hele huisje door kan zeilen 🤩) aan onze scenes te werken (en is Loïs wanhopig haar oude account aan het afstoffen en er vlug een likje verf overheen aan het gooien voordat ik het topic afheb, hahaha) Gisteren met de auto boodschappen kunnen doen en genoeg voer in huis gehaald om een weeshuis mee te eten te kunnen geven—en da's maar beter ook want de twee fietsen die we hier hebben zijn voor ons allebei net te groot en de supermarkt nét iets te ver weg. #Wij gaan op dorito-jacht, we gaan een hele grote vangen...

    Het is kortom g e w e l d i g hier ❤️



    Wist je dat...?
    Sommige van onze gesprekken er zo uitzien:

    Froukje: '...I did something bad.'
    Loïs: *gealarmeerd* 'Did you make it sad again??'
    Froukje: :x

    #Oops #you'llbecryingbychapterthree

    ReisverslagNummerEen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hahahahahahahahhahahaa en ik maar denken dat je de voorraadkast ingedoken was voor chippies 😂😂😂😂


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wist je dat...?
    Ik soms even ga liggen voor een nap in het kader van self-care enzo, en dan ook wel eens per ongeluk in slaap val en dan anderhalf uur later als een soort zombie uit het graf van mijn bed opsta?

    #eindeloosgapen #wakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenTUUTTUUTTUUT #waarzijndelucifers?
    ReisverslagNummerEenentwintig


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wist je dat...?
    Froukje en Lo uren kunnen discussiëren over ogenschijnlijk nutteloze dingen voor hun verhaal?

    Het onderwerp van deze avond zijn de 'floep-floep'-dingetjes van een honingflacon. Lo is van mening dat deze niet in hun wereld kunnen bestaan. Van plastic, misschien, maar dat hebben ze niet hun post-apocalyptische setting, en van glas gaan mensen het niet maken. Froukje is hoogst verontwaardigd en eet uit protest een koekje zonder deze met Lo te delen.

    Uiteindelijk kreeg Lo zowel haar gelijk als een kwart koekje. Da's toch mooi win-win (:

    #Loikvinddatgewoonromantisch #floepfloepenjehebthoning #Froukjewatdeheck

    ReisverslagNummerTweeentwintig


    Dramatic

    Wist je dat...?
    Wij nu lekker spaghetti met pesto & een beetje ketchup zitten te smullen? Het smaakt nog vijf keer beter dan het klinkt en we keken hier al de hele avond naar uit, lol

    #nomnomnom #pasta #uitvindingvandeeeuw #latenightsnack #noparentstojudge

    ReisverslagNummerDrieentwintig


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Renna schreef:
    Wist je dat...?
    Loïs op dit moment spaghettislierten kookt is als midnight snack?

    Froukje is al naar bed, en Lo heeft om een onverklaarbare reden de hele avond al een onstilbare honger. Boerenkool met spekjes? Niet genoeg. Kip tandoori met noedels? Niet genoeg. Zodra ze het rijk alleen kreeg, keek ze even om zich heen naar de beschikbare voedselvoorraad (koekjes, biggetjes, mergpijpen, ontbijtkoek, nemnems, caramelsnoepjes) en besloot te gaan voor de spaghetti. Niemand die haar tegenhoudt, right?
    Dus nu staat ze grijnzend in de pan met slierten te roeren, en proeft er af en toe eens eentje of het al van de goede soort is. Froukje zou gillen als ze het wist. Daarom smaakt het alleen maar beter.

    #pastaislove #pastaislife

    ReisverslagNummerTwintig


    #spaghettiisdebestesnackever #teamongekooktespaghettieten #teampastavoorproevers

    Ik had altijd potjes pesto voorradig zodat ik pasta kon koken als snack en daar dan wat pesto op kon droppen. Moet ik misschien toch maar eens gaan doen mett m'n cravings, hmmmm 🤔🤔🤔

    [ bericht aangepast op 25 nov 2022 - 1:22 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    #spaghettiisdebestesnackever #teamongekooktespaghettieten #teampastavoorproevers

    Ik had altijd potjes pesto voorradig zodat ik pasta kon koken als snack en daar dan wat pesto op kon droppen. Moet ik misschien toch maar eens gaan doen mett m'n cravings, hmmmm 🤔🤔🤔

    #liefdevoorjehashtags

    Doen!! Dat was onze lunchsnack en het viel zo in de smaak dat we het ook onze avondsnack hebben gemaakt hahahahahah
    Wat nou chips, wat nou koekjes? Spaghetti is the good stuff 😌


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    #liefdevoorjehashtags

    Doen!! Dat was onze lunchsnack en het viel zo in de smaak dat we het ook onze avondsnack hebben gemaakt hahahahahah
    Wat nou chips, wat nou koekjes? Spaghetti is the good stuff 😌


    Spaghetti en een potje pesto is ook nog eens goedkoper dan een zak chips, hahahahaha :Y)

    Och wat heb ik nu zin in pasta pesto zeg.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Spaghetti en een potje pesto is ook nog eens goedkoper dan een zak chips, hahahahaha :Y)

    Och wat heb ik nu zin in pasta pesto zeg.


    Hoogvliet is heel dichtbij (wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hoogvliet is heel dichtbij (wbw)


    Dat weet ik! Flink is ook heel snel HAHA :Y). Nee, vanmiddag komt een vriendin onverwachts logeren vanwege haar thuisomstandigheden dus ik moet even HEEL SNEL m'n huis gaan schoonmaken zodat er iemand kan blijven slapen. We gaan vanmiddag als ze er is naar de Hoogvliet voor boodschappen, want als er iemand komt logeren moet ik natuurlijk wél producten voor ontbijt, lunch en diner in huis hebben 😅. Dus ik heb nu geen tijd om naar de Hoogvliet te lopen en pasta pestocravings te stillen. Heb ook geen tijd om een pan vies te maken en weer schoon te maken, haha. En eigenlijk ook geen tijd om op Quizlet te zitten (maar jullie zijn zo leuk).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zo, dat zou echt perfect zijn om ergens in een kalme plek, in je eigen hutje, in het bos, de woorden kan aftikken. Omg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Derks schreef:
    (...)

    Dat weet ik! Flink is ook heel snel HAHA :Y). Nee, vanmiddag komt een vriendin onverwachts logeren vanwege haar thuisomstandigheden dus ik moet even HEEL SNEL m'n huis gaan schoonmaken zodat er iemand kan blijven slapen. We gaan vanmiddag als ze er is naar de Hoogvliet voor boodschappen, want als er iemand komt logeren moet ik natuurlijk wél producten voor ontbijt, lunch en diner in huis hebben 😅. Dus ik heb nu geen tijd om naar de Hoogvliet te lopen en pasta pestocravings te stillen. Heb ook geen tijd om een pan vies te maken en weer schoon te maken, haha. En eigenlijk ook geen tijd om op Quizlet te zitten (maar jullie zijn zo leuk).

    Noodgedwongen selfcare is ook selfcare :'D Hopelijk hebben jullie het gezellig!!

    @Diluc: Ja het is echt heel erg tof!! Absoluut een aanrader, als je ooit de kans krijgt, zéker doen c:


    Dramatic

    En, zijn er nog avonturen beleefd in het hutje in het bos?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Loïs heeft de 50K gehaald! (hoera)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    En Froukje, met haar smetvrees, heeft onbewust een marshmellow gegeten die op de grond heeft gelegen! (hoera)


    Dramatic

    Whoooo! Super goed van jullie allebei! (hoera)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly