• Wie heeft de nieuwe serie op Netflix al gezien? Ik vond hem echt vet!
    Heerlijk fantasievol en lekker sfeertje. Wednesday is ook echt wel een leuk personage! Net als haar Roomie.

    Voor wie hem nog niet gezien heeft:



    Even babbelen onder spoilers als je iets over het verloop wil zeggen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Zit nu bij aflevering 2, maar weet het niet zo goed wat ik er van moet vinden. Vond Addams Family zelf wel leuk om te kijken, maar dit is toch heel wat anders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet nog twee afleveringen. Tot nu toe is het een goede show. Wel veel clichés en tropes, maar zeker vermakelijk.


    Credendo Vides

    jaaa!! zo leuk! username aan gewijdt hihi.


    I’m not interested in participating in tribal adolescent clichés

    is het eng??

    yellowbadger schreef:
    is het eng??


    nee vind ik niet!


    I’m not interested in participating in tribal adolescent clichés

    yellowbadger schreef:
    is het eng??


    Naar mijn mening niet, al kunnen er wel een aantal jumpscares inzitten voor mensen die daar gevoelig voor zijn. Het is overall meer de sfeer die het zo'n lekker duister tintje geeft.


    Credendo Vides

    Wij kijken vanavond de laatste aflevering, vind het echt een leuke serie.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Paar dagen terug zag ik deze als tip op Netflix voorbij komen. We waren door de laatste aflevering heen van wat we aan het kijken waren. Dus op jullie advies hier aan begonnen.

    Helemaal leuk!

    Ik ga zo beginnen aan aflevering 3. Dus niet spoilen! Ja, met de spoilerknop. Deze serie is echt helemaal een ding he.. Er zijn allemaal nieuwsartikelen over de serie en de acteurs/actrices nu.

    RJ schreef:
    Paar dagen terug zag ik deze als tip op Netflix voorbij komen. We waren door de laatste aflevering heen van wat we aan het kijken waren. Dus op jullie advies hier aan begonnen.

    Helemaal leuk!


    Aaah wat tof RJ! Heb je het al afgekeken?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb alleen de eerste paar gezien, en mijn stem gaat uit naar de zwart-wit versie.


    [ heaven knows ]

    Ik ben er ook doorheen en ik vond het super leuk! Vooral Thing, hehe.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik nog niet.

    Heb haar net zien dansen. Geweldig haha

    RJ schreef:
    Ik nog niet.

    Heb haar net zien dansen. Geweldig haha


    Ik had echt zóveel posts gezien over die dans dat ik hem een beetje vond tegenvallen :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ik had echt zóveel posts gezien over die dans dat ik hem een beetje vond tegenvallen :')


    Ja dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen. Ik was minder gehyped want was te druk om al die posts al gezien te hebben. Kwam ik achteraf achter :)