• Lieve users,

    Sommigen onder jullie zullen wel gemerkt hebben dat Quizlet gisterenavond niet beschikbaar was. We hebben dit doorgegeven aan RJ, die deze nacht achter de schermen heeft zitten sleutelen. Met als gevolg dat we nu zijn overgeschakeld naar een nieuwe server. Hierdoor is de site het grootste deel van de nacht wel bereikbaar geweest, maar met beperkte functionaliteit.
    De server waar we nu op zitten, is eentje die RJ zelf kan heropstarten als hij vastloopt dus dat is een stuk handiger.
    Moest er in de toekomst toch nog iets gebeuren in deze aard, kan je van de crew een berichtje verwachten op de socials (Facebook, Twitter en ondertussen ook instagram). Voor nu is Quizlet weer helemaal oké!

    Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust hier.

    Groetjes,
    De Qrew

    Huidige bugs:
    Met nieuwe bugs kan je terecht in het algemene bug- en suggestietopic!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 15:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2022 - 21:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ledecky schreef:
    (...)
    Je mag het zeker melden, maar helaas heb ik ditmaal geen melding van je bericht gekregen. Er wordt automatisch een bericht terug gestuurd als reactie, maar dat is dus niet door ons getypt. Ik zal eens kijken of ik dit kan aanpassen.

    Vorige maal hadden we de storing zelf al vastgesteld, maar je mag het zeker blijven melden. (:


    Ah top dan wet ik dat.voelt anders altijd beetje dubbel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als ik vanuit abo’s naar verhalen of topics wil krijg ik een scherm met:
    Not Found
    The requested URL was not found on this server.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Op telefoon zijn alle foto’s en icoontjes vraagtekens bij mij.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Reed900 schreef:
    Op telefoon zijn alle foto’s en icoontjes vraagtekens bij mij.


    Bij mij ook op m'n laptop!


    Heaven is a place that we all have

    Arca schreef:
    (...)

    Bij mij ook op m'n laptop!

    Apple probleem misschien? Al heb ik nu ook op desktop dat er foto's niet werken. Ook na CTRL+F5


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Reed900 schreef:
    (...)
    Apple probleem misschien? Al heb ik nu ook op desktop dat er foto's niet werken. Ook na CTRL+F5
    denk ik wel, op zowel mijn android telefoon als niet-apple laptop doen foto's en icons het wel gewoon
    tenminste, alleen in de post preview niet, maar verder wel overal.


    because i knew you, i have been changed for good

    update, nope, nu zijn ze allemaal verdwenen


    because i knew you, i have been changed for good

    Oké ik ben dus niet de enige die allemaal rare profiel foto's ziet? Goed (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oké ik ben dus niet de enige die allemaal rare profiel foto's ziet? Goed (cat)

    Lolol, nope. Ik zie ze ook :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Q was tijdelijk incognito ;-)

    RJ schreef:
    Q was tijdelijk incognito ;-)


    Ik zie nog steeds de helft incognito en de andere helft niet, kan dat kloppen?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik zie nog steeds de helft incognito en de andere helft niet, kan dat kloppen?

    Probeer eens CTRL+F5? c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Reed900 schreef:
    (...)
    Probeer eens CTRL+F5? c:


    You're a wizard (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    ik was net aan het klooien met mijn profiel. wanneer je je bewerkingen opslaat en het bericht 'je profiel is succesvol aangepast!' krijgt, stuurt de link van 'je profiel' je naar https://www.quizlet.nl/users/$naam[login]/, ipv je profiel c':


    because i knew you, i have been changed for good

    Uggla schreef:
    Als ik vanuit abo’s naar verhalen of topics wil krijg ik een scherm met:
    Not Found
    The requested URL was not found on this server.


    Toreador schreef:
    ik was net aan het klooien met mijn profiel. wanneer je je bewerkingen opslaat en het bericht 'je profiel is succesvol aangepast!' krijgt, stuurt de link van 'je profiel' je naar https://www.quizlet.nl/users/$naam[login]/, ipv je profiel c':


    Beide zijn doorgegeven aan RJ. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.