• Lieve users,

    Sommigen onder jullie zullen wel gemerkt hebben dat Quizlet gisterenavond niet beschikbaar was. We hebben dit doorgegeven aan RJ, die deze nacht achter de schermen heeft zitten sleutelen. Met als gevolg dat we nu zijn overgeschakeld naar een nieuwe server. Hierdoor is de site het grootste deel van de nacht wel bereikbaar geweest, maar met beperkte functionaliteit.
    De server waar we nu op zitten, is eentje die RJ zelf kan heropstarten als hij vastloopt dus dat is een stuk handiger.
    Moest er in de toekomst toch nog iets gebeuren in deze aard, kan je van de crew een berichtje verwachten op de socials (Facebook, Twitter en ondertussen ook instagram). Voor nu is Quizlet weer helemaal oké!

    Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust hier.

    Groetjes,
    De Qrew

    Huidige bugs:
    Met nieuwe bugs kan je terecht in het algemene bug- en suggestietopic!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 15:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2022 - 21:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik weet niet of dit al is vermeldt, maar ik kan m'n pasfoto niet aanpassen.


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    Ik weet niet of dit al is vermeldt, maar ik kan m'n pasfoto niet aanpassen.

    Deze is al bekend en gisteren nog een keertje doorgegeven. In de beginpost staat ook de huidige lijst. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Deze is al bekend en gisteren nog een keertje doorgegeven. In de beginpost staat ook de huidige lijst. (:

    Oké. Thanks.


    [ heaven knows ]

    Ben ik de enige waarbij de scrol balk weg is?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Reed900 schreef:
    Ben ik de enige waarbij de scrol balk weg is?

    Was dit een tijdelijk probleem dat ik zelf gemist heb of heb je hier nog steeds last van? Zo ja, welke balk bedoel je exact? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Was dit een tijdelijk probleem dat ik zelf gemist heb of heb je hier nog steeds last van? Zo ja, welke balk bedoel je exact? (:

    Degene die je normaal rechts terugvindt? Die is foetsie bij mij en enkel bij Q c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Reed900 schreef:
    (...)
    Degene die je normaal rechts terugvindt? Die is foetsie bij mij en enkel bij Q c:

    Oei dat is raar, bij mij is ie er nog gewoon...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Reed900 schreef:
    Ben ik de enige waarbij de scrol balk weg is?

    Same.

    + pasfoto is weer terug. Thank you! (:


    [ heaven knows ]

    Reed900 schreef:
    Ben ik de enige waarbij de scrol balk weg is?


    Hij is weg ja.

    Mis je hem ook echt? Scrollen kan nog net zo goed, en het oogt een stuk rustiger :)

    Vraag though, als ik op de home pagina laad op mijn mobiel, dan kan ik de blauwe navigatie knop rechts boven in niet openen. Dan moet ik eerst op het topic klikken dat op de home pagina gepromoot staan en vanaf daar kan ik dan wel alles openen en navigeren. Dit heb ik nu al sinds de originele storing van dit topic. Dacht....ik zeg het toch nog even? (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    RJ schreef:
    (...)

    Hij is weg ja.

    Mis je hem ook echt? Scrollen kan nog net zo goed, en het oogt een stuk rustiger :)


    Ik mis de scrollbalk wel echt haha, vind het maar niets om met mijn pijltjes toetsen te moeten scrollen


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Kaz schreef:
    (...)
    Ik mis de scrollbalk wel echt haha, vind het maar niets om met mijn pijltjes toetsen te moeten scrollen


    [ heaven knows ]

    Oké, oké.. de scrollbar is terug! xD

    Merci.


    [ heaven knows ]

    Wanneer ik een melding van een creatie wil doen, krijg ik een foutmelding bij het verzenden.


    Queer zijn is gewoon alles