• Lieve users,

    Sommigen onder jullie zullen wel gemerkt hebben dat Quizlet gisterenavond niet beschikbaar was. We hebben dit doorgegeven aan RJ, die deze nacht achter de schermen heeft zitten sleutelen. Met als gevolg dat we nu zijn overgeschakeld naar een nieuwe server. Hierdoor is de site het grootste deel van de nacht wel bereikbaar geweest, maar met beperkte functionaliteit.
    De server waar we nu op zitten, is eentje die RJ zelf kan heropstarten als hij vastloopt dus dat is een stuk handiger.
    Moest er in de toekomst toch nog iets gebeuren in deze aard, kan je van de crew een berichtje verwachten op de socials (Facebook, Twitter en ondertussen ook instagram). Voor nu is Quizlet weer helemaal oké!

    Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust hier.

    Groetjes,
    De Qrew

    Huidige bugs:
    Met nieuwe bugs kan je terecht in het algemene bug- en suggestietopic!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 15:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2022 - 21:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    RJ schreef:
    Oké, oké.. de scrollbar is terug! xD


    Ik vond het zelf ook wel lekker clean staan, maar helaas (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    RJ schreef:
    Oké, oké.. de scrollbar is terug! xD

    Dankjewel. Ik snap het voor het uitzicht wel handig is, maar ik miste hem wel als ik sneller wil scrollen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Varjak schreef:
    De chat lijkt het bij mij ook niet te doen...

    Nog even op deze terugkomen, maar de chatroom is op dit moment uitgefaseerd. Misschien komt die later nog terug, maar dat is niet de hoogste prioriteit momenteel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als ik het goed heb gevolgd zijn dit nog de huidige bugs:

    - Het icoontje van een nieuwe reactie brengt je niet meer automatisch naar de laatste reactie op een topic, maar wel naar de laatste pagina. Dit probleem is er enkel via actieve topics.
    - wanneer je je bewerkingen opslaat aan je profiel en het bericht 'je profiel is succesvol aangepast!' krijgt, stuurt de link van 'je profiel' je naar https://www.quizlet.nl/users/$naam[login]/, ipv je profiel
    - Als je iets wilt melden kom je uit op een witte pagina

    Laat maar weten als ik er eentje gemist heb.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2022 - 7:19 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Abonnementen probleem is overigens weg nu (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ledecky schreef:
    Als ik het goed heb gevolgd zijn dit nog de huidige bugs:

    - Het icoontje van een nieuwe reactie brengt je niet meer automatisch naar de laatste reactie op een topic, maar wel naar de laatste pagina. Dit probleem is er enkel via actieve topics.
    - Via 'mijn abonnementen' naar topics/stories gaan geeft een 'not found' error
    - wanneer je je bewerkingen opslaat aan je profiel en het bericht 'je profiel is succesvol aangepast!' krijgt, stuurt de link van 'je profiel' je naar https://www.quizlet.nl/users/$naam[login]/, ipv je profiel

    Laat maar weten als ik er eentje gemist heb.


    Tenzij de meldingen opgelost zijn, was dat nog een probleempje dat ik ontdekt en gestuurd had.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    ^ Beide aangepast, thanks!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb zelf nog het probleem dat ik geen lijstjes of gedichten kan aanmaken op het moment. Als ik klik op 'maak een nieuwe creatie' bij deze twee, krijg ik een wit scherm te zien in plaats van de pagina's om ze aan te maken. En ik kan ook geen oude lijstjes meer aanpassen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Debbaut schreef:
    (...)

    Tenzij de meldingen opgelost zijn, was dat nog een probleempje dat ik ontdekt en gestuurd had.(:

    Deze is opgelost!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Phlegethon schreef:
    Ik heb zelf nog het probleem dat ik geen lijstjes of gedichten kan aanmaken op het moment. Als ik klik op 'maak een nieuwe creatie' bij deze twee, krijg ik een wit scherm te zien in plaats van de pagina's om ze aan te maken. En ik kan ook geen oude lijstjes meer aanpassen.

    Net even getest en ik heb hetzelfde probleem. Ik voeg het toe aan de lijst!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Phlegethon schreef:
    Ik heb zelf nog het probleem dat ik geen lijstjes of gedichten kan aanmaken op het moment. Als ik klik op 'maak een nieuwe creatie' bij deze twee, krijg ik een wit scherm te zien in plaats van de pagina's om ze aan te maken. En ik kan ook geen oude lijstjes meer aanpassen.

    Even ter info, deze is ook opgelost intussen. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    LP schreef:
    Ik merk ook dat het "Ongelezen bericht" icoontje je niet meer naar de laatste reactie brengt, maar gewoon naar de laatste pagina. Dit is alleen bij de Actieve Topics, bij Mijn Topics ga je wel naar de laatste reactie.

    Ik heb ook al even de suggestie in mijn hoofd om ipv naar de laatste reactie in een topic te gaan, naar de laatste ongelezen reactie te gaan. Want nu mis ik vaak nieuwe reactie die op een vorige pagina waren geplaatst omdat je direct naar die laatste pagina wordt gestuurd. Misschien dat makkelijk samen met de fix kan worden geïmplementeerd?

    Dit is intussen ook gefixt door RJ! *O*
    De suggestie zet ik bij op de suggestielijst.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Toreador schreef:
    ik was net aan het klooien met mijn profiel. wanneer je je bewerkingen opslaat en het bericht 'je profiel is succesvol aangepast!' krijgt, stuurt de link van 'je profiel' je naar https://www.quizlet.nl/users/$naam[login]/, ipv je profiel c':

    En dit lijkt ook opgelost. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aangezien alle huidige bugs opgelost zijn gaan we dit topic sluiten, zodat we slechts één bugtopic overhouden. Bedankt aan iedereen voor het massale melden van de bugs. En natuurlijk ook bedankt aan RJ om ze allemaal op te lossen!

    Ontdek je nog een bug? Laat die dan achter in het algemene bug- en suggestietopic!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.