• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    SCORPlO schreef:
    Bijna 3 jaar heb ik het kunnen ontlopen, maar ook ik moet er nu aan geloven: corona ;-;
    Gelukkig zijn de klachten ondertussen alweer behoorlijk gezakt.

    Veel beterschap!


    Caution first, always.

    Echt zooo blij dat ik op zaterdag niet meer alleen ben op het werk.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2023 - 19:35 ]


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    I’m bored AF


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik wil gillen dit was zo slecht voor mijn mental health maar tegelijkertijd zo goed voor mijn mental health hOLY SHIT.


    because i knew you, i have been changed for good

    Argh ik ben zo enorm boos en verdrietig. Lang geleden dat ik mij zo eenzaam en ongezien heb gevoelt thuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik wil morgen niet naar stage 🙃


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik wil dit niet. Ik wil dit niet. Ik wil dit niet. Maar ik moet wel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil morgen niet naat school. Te erge mensen daar. Allemaal rotzakken die mijn leven gewoon verergeren.


    Isn't Baji-san awesome?

    IrishNialler schreef:
    Argh ik ben zo enorm boos en verdrietig. Lang geleden dat ik mij zo eenzaam en ongezien heb gevoelt thuis

    Oh, wat ontzettend rot. Als je erover wilt praten, staat mijn inbox voor je open. (flower)


    [ heaven knows ]

    Oof, Pc built, new job possibly acquired.
    EDIT: And I caught up on writing that oneshot

    [ bericht aangepast op 10 jan 2023 - 0:43 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ^ ik zal voor je duimen!! <3

    ik ga noooooooit meer balansen op werk. wat een kutzooi. of well, nooit meer balansen op te weinig slaap waarschijnlijk :^)


    because i knew you, i have been changed for good

    Voordeel van in de natuurwetenschappen werken is dat niemand raar opkijkt als je in wandelschoenen naar werk komt.
    Vanmiddag maar eens op schoenenjacht om m'n timberlands te vervangen en hopen dat er ergens een uitverkoop is. Helaas passen zo'n beetje alleen merkschoenen me goed en ik heb nu geen geld om die volprijs te kopen 🥲


    Stenenlikker

    Oké ik zou zeg maar behalve een tweeluik ook een korte trilogie laten uitgeven, maar nu hebben we een soort plan bedacht van in totaal zeven verhalen met elk nog eens twee à drie delen. Like dat zijn ineens zo'n vijftien boeken op de planning? Iets met een gat in de Nederlandse boekenmarkt willen opvullen hahaha oké nice. En dan te bedenken dat dit oorspronkelijk allemaal fanfictie was. Niemand kan ooit nog beweren dat fanfic 'maar' fanfic is. ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    ThestraI schreef:
    (...)
    Oh, wat ontzettend rot. Als je erover wilt praten, staat mijn inbox voor je open. (flower)


    Wat ben ik dankbaar voor dit soort mensen. Als je het even niet meer ziet zitten een vreemde naar je luisterde, vraagt wat je nodig hebt en je je weer gehoord en gezien voelt❤️

    Nogmaals dankje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oké maar Pepa is echt een ondergesneeuwd karakter, volgens mij ben ik de enige die zich met haar identificeert. Axiety, emotion-regulation disorder, rejection sensitivity dysphoria, alleen maar in beeld komen als je problemen veroorzaakt? Hallo mijn jeugd. (cat) Ik hoop dat ze meer in beeld komt in de volgende film.