• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    Helemaal achterin de bus zitten heeft voordelen: smerige fanfics lezen zonder dat iemand meekijkt. On the other hand: waaagenziek :'(


    No growth of the heart is ever a waste

    Soms vraag ik mij af of het het allemaal nog wel waard is, of dat ik er beter mee kan stoppen..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Salaryman schreef:
    Helemaal achterin de bus zitten heeft voordelen: smerige fanfics lezen zonder dat iemand meekijkt. On the other hand: waaagenziek :'(


    +1 voor smerige fanfics


    The truth is out there.

    Ik vind het soms een beetje ingewikkeld dat ik ... vrij intense herinneringen wil delen, maar dat er eigenlijk niet echt een geschikt platform is om dat te doen. Iedere keer als ik een post schrijf dan besluit ik ergens aan het einde dat het misschien niet handig is om dit op Reddit te zetten. Maar een andere manier dan relatief anoniem voelt ook niet... prettig. (cat)

    Ik hoop echt dat dit idee in de smaak zal vallen. Heb namelijk niet echt inspiratie om een verhaal ervan te schrijven, maar meer om het op deze manier te doen. Please laat mensen het leuk vinden.. (alien)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pfffff intake 2.0 ook weer gehad. Overleefd, maar nu wel weer lichte koppijn. aight, een mens kan ook niet alles hebben


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik ben zo intens dankbaar voor de mensen in mijn vampire groep <3 vind het ook fijn dat ze me accountable houden voor wanneer ik vaag self destructive gedrag vertoon ;;;;


    because i knew you, i have been changed for good

    (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik ben zo klaar met school.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Als iemand dit leest, help mij even;

    Ik ben er van overtuigd dat je vroeger bij McDonalds aan het eerste luik bestelde én betaalde en bij het tweede luik je eten aanpakte.

    Mijn vriend blijft zeggen te herinneren dat je vroeger al bij een paal bestelde en bij het eerste luik betaalde en je eten bij het tweede luik aanpakte. (Hij is overigens wel Duits dus misschien is het daar altijd al geweest)

    Ben ik nu gek of laat mijn brein mij in de steek. (clown)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    Als iemand dit leest, help mij even;

    Ik ben er van overtuigd dat je vroeger bij McDonalds aan het eerste luik bestelde én betaalde en bij het tweede luik je eten aanpakte.

    Mijn vriend blijft zeggen te herinneren dat je vroeger al bij een paal bestelde en bij het eerste luik betaalde en je eten bij het tweede luik aanpakte. (Hij is overigens wel Duits dus misschien is het daar altijd al geweest)

    Ben ik nu gek of laat mijn brein mij in de steek. (clown)


    Waar ik woon (niet in Nederland), bestellen wij bij een paal, betalen bij het eerste luik en halen het eten op bij het tweede luik. Dus ik moet helaas de kant van je vriend kiezen. (A)


    -

    Aldea schreef:
    (...)

    Waar ik woon (niet in Nederland), bestellen wij bij een paal, betalen bij het eerste luik en halen het eten op bij het tweede luik. Dus ik moet helaas de kant van je vriend kiezen. (A)

    Ja hebben wij nu ook, maar gaat over vroeger. Want ik ben er echt van overtuigd dat het is hoe ik het dus herinneren kan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)
    Ja hebben wij nu ook, maar gaat over vroeger. Want ik ben er echt van overtuigd dat het is hoe ik het dus herinneren kan.


    Aah. Hmm, zover ik me kan herinneren, was het altijd zo geweest bij ons. :X


    -

    Aldea schreef:
    (...)

    Aah. Hmm, zover ik me kan herinneren, was het altijd zo geweest bij ons. :X


    Ben benieuwd of meer mensen het zo hebben beleefd of dat het altijd zo is geweest hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    Als iemand dit leest, help mij even;

    Ik ben er van overtuigd dat je vroeger bij McDonalds aan het eerste luik bestelde én betaalde en bij het tweede luik je eten aanpakte.

    Mijn vriend blijft zeggen te herinneren dat je vroeger al bij een paal bestelde en bij het eerste luik betaalde en je eten bij het tweede luik aanpakte. (Hij is overigens wel Duits dus misschien is het daar altijd al geweest)

    Ben ik nu gek of laat mijn brein mij in de steek. (clown)
    ik ben nooit bij een drive through van de mcdonald's geweest vroeger :') in de zeldzame situaties dat wij mcdonald's gingen eten, was dat altijd in het restaurant... :^) kan je dus niet helpen (:


    because i knew you, i have been changed for good