• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    Aldea schreef:
    (...)
    Waar ik woon (niet in Nederland), bestellen wij bij een paal, betalen bij het eerste luik en halen het eten op bij het tweede luik. Dus ik moet helaas de kant van je vriend kiezen. (A)

    Dit.


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    (...)
    Dit.


    En was dit vroeger ook al? Want daar ging het om 🙈


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    y'all, weetje wat ik gekocht heb. elf ears. lang leve impulsaankopen, want dit was veruit de beste beslissing eeeeever ehheheheehhehehhee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    y'all, weetje wat ik gekocht heb. elf ears. lang leve impulsaankopen, want dit was veruit de beste beslissing eeeeever ehheheheehhehehhee
    love that for you <3

    ot: ik ben wel een beetje klaar met dat niet langer dan vier uur slapen in een nacht... hopelijk helpt woensdag ;A; en hopelijk ga ik niet zitten huilen want dan zadel ik andere mensen op met mijn problemen en dat is ook naar.... waarom ben ik dit aan het ovERDENKEN @ME WHAT THE FUCKKK.


    because i knew you, i have been changed for good

    ProngsPotter schreef:
    y'all, weetje wat ik gekocht heb. elf ears. lang leve impulsaankopen, want dit was veruit de beste beslissing eeeeever ehheheheehhehehhee


    Dat is echt awesome! Nu je outfit nog! :Y)

    Geef je iets gratis weg, gaan mensen nog lopen klagen dat er een deukje of krasje in zit. Woman, als dat deukje of krasje er niet in had gezeten, had ik het ook niet gratis weg gedaan 🤷🏽‍♀️


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)
    En was dit vroeger ook al? Want daar ging het om 🙈

    Op basis daarvan heb ik het ook beantwoord. Naar mijn weten is dat niet veranderd.

    @ProngsPotter: elf ears!! Gaaf -- ik weet wat ik op m'n verlanglijstje zet dit jaar hahaha.


    [ heaven knows ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Dat is echt awesome! Nu je outfit nog! :Y)


    (wbw) (wbw) lemme hit u up in a quiiick pb eheheheehe

    @Dee: hihihii thaanks!
    @Thestral: het is echt een aanrader! al is het alleen maar om gewoon ermee door je huis te lopen, hahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    i'm so done with everything. i hate being in my head so much. i hate this entire fucking situation with you. i hate not being motivated for school. i hate myself. i hate life. i just want to be fucking dead.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik kon bijna een jaar niet normaal ademen, maar mevrouw de Expert Huisarts wil dat ik na de winter stop met astmamedicatie omdat 'het vast aan het verkoudheidsseizoen ligt'. Het is een fijn uitzicht om weer te moeten gaan hoesten, piepen en naar adem te snakken omdat er niet naar mij geluisterd wordt. Wat moet ik hiermee jezus (cat)

    ^ ik zie het enkel als advies, je hoeft het niet op te volgen (als je echt zo zeker van je zaak bent)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Frey_ schreef:
    Ik kon bijna een jaar niet normaal ademen, maar mevrouw de Expert Huisarts wil dat ik na de winter stop met astmamedicatie omdat 'het vast aan het verkoudheidsseizoen ligt'. Het is een fijn uitzicht om weer te moeten gaan hoesten, piepen en naar adem te snakken omdat er niet naar mij geluisterd wordt. Wat moet ik hiermee jezus (cat)
    vragen om een doorverwijzing voor een second opinion, want recht op goede zorg. als ze dan niet meewerkt: klacht indienen bij de desbetreffende instantie waarvan ik de naam vergeten ben


    because i knew you, i have been changed for good

    aaaaaahhh i'm procastinatingg


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lolicia schreef:
    ^ ik zie het enkel als advies, je hoeft het niet op te volgen (als je echt zo zeker van je zaak bent)


    Nou ja, ze is wel een huisarts dus het is geen advies, ze bepaalt wel de boel :c



    Toreador schreef:
    (...)vragen om een doorverwijzing voor een second opinion, want recht op goede zorg. als ze dan niet meewerkt: klacht indienen bij de desbetreffende instantie waarvan ik de naam vergeten ben


    Ik denk dat ik dat inderdaad ga doen, maar wel achter haar rug om want ik heb geen zin in die "ik werk al 58930 jaar in dit vak en ik weet het veel beter dan jij!" preek lol

    ah yesss, het is weer die tijd waarin ik heel graag gewoon in een hoekje wil zitten en wil huilen, maar in plaats daarvan moet ik een presentatie in elkaar flansen want blijkbaar zit ik in de groep die morgen hun presentatie moet doen. echt leuk dit. /s


    because i knew you, i have been changed for good