• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    i made good soup


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zit echt zo met mezelf in de knoop momenteel…


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frey_ schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik dat inderdaad ga doen, maar wel achter haar rug om want ik heb geen zin in die "ik werk al 58930 jaar in dit vak en ik weet het veel beter dan jij!" preek lol

    Ah, meid, wat ontzettend kut! Ik bedoel, leuk is anders. Je gaat naar de huisarts voor een reden immers, en als je je dan niet gehoord en/of begrepen voelt, ben je de volgende keer waarschijnlijk ook minder snel geneigd om te gaan. Persoonlijk ben ik het eens met wat hiervoor al is gezegd, want zelfs al is ze een huisarts betekent het niet dat je ernaar moet luisteren. Uiteindelijk ben jij degene die jezelf het beste kent, en als het verkeerd voelt of wanneer je twijfelt, mag je best een second opinion vragen. Niets mis mee. We hebben het hier wel over iemands mentale/fysieke gesteldheid. Als een huisarts zou "dwingen" een bepaalde route op te gaan, is dat imo simpelweg machtsmisbruik, want het betekent niet dat degene bij het juiste eind heeft (heb genoeg ervaringen, ook van anderen). Dus zorg er alsjeblieft voor dat je eerst bij jezelf nagaat hoe het zit-- jij bent degene die er tenslotte mee moet leven uiteindelijk.


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    (...)
    Ah, meid, wat ontzettend kut! Ik bedoel, leuk is anders. Je gaat naar de huisarts voor een reden immers, en als je je dan niet gehoord en/of begrepen voelt, ben je de volgende keer waarschijnlijk ook minder snel geneigd om te gaan. Persoonlijk ben ik het eens met wat hiervoor al is gezegd, want zelfs al is ze een huisarts betekent het niet dat je ernaar moet luisteren. Uiteindelijk ben jij degene die jezelf het beste kent, en als het verkeerd voelt of wanneer je twijfelt, mag je best een second opinion vragen. Niets mis mee. We hebben het hier wel over iemands mentale/fysieke gesteldheid. Als een huisarts zou "dwingen" een bepaalde route op te gaan, is dat imo simpelweg machtsmisbruik, want het betekent niet dat degene bij het juiste eind heeft (heb genoeg ervaringen, ook van anderen). Dus zorg er alsjeblieft voor dat je eerst bij jezelf nagaat hoe het zit-- jij bent degene die er tenslotte mee moet leven uiteindelijk.


    Het is heel fijn om van iemand anders te horen dat ik inderdaad niet zomaar over me heen moet laten lopen, dank je wel Maia (flower)

    Het is in feite mijn droombaan, maar ik vind het zo ontzettend eng om bij mn huidige werk te solliciteren voor een nieuwe functie dat ik zo'n beetje blokkeer.... But well, de deadline is vrijdag en ik heb alleen vandaag echt tijd, dus hop, gooi die sollicitatie de deur uit, ook al vrees ik dat het een shitbrief gaat zijn :/.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2023 - 12:16 ]


    Stenenlikker

    ^ nooit geschoten is altijd mis, ik duim voor je :)

    ik hoop dat m'n professor een beetje chill is en me mijn presentatie eerst laat doen + me daarna weer naar huis laat gaan... ik wil dit niet ;;


    because i knew you, i have been changed for good

    Voel me for some reason een stuk beter nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sommige mensen in de metro stinken echt ondraaglijk erg


    Dramatic

    I had a moment where I just kinda enjoyed life today? It was really nice. now i'm tired ofc, but I got up to do something repeatedly today and I'm really proud of it. I finished a book in time for a deadline, I tidied a big part of my room, made a cool new decision. booom bitchesss :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    het is toch wel even chill om zo de creatieve vingers eens te strekken zeg :3 lekker niet m'n eigen werk, niks waar ik later mee verder hoef, maar toch creatief gezien even je horizon weer wat verbreden en uitstrekken en eventjes je kop boven het water van je eigen MS uitsteken voor een hap frisse lucht voor je verder gaat, haha :3

    [Edit:] also, even though I thought the :3 sort smileys would be my life forever, i gotta say i'm getting strangely attached to this one too :3 it has good vibes

    [ bericht aangepast op 17 jan 2023 - 22:22 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Revali schreef:
    Voel me for some reason een stuk beter nu.


    Haha grapje. Ik zit weer te janken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GODVERDEGODVER


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben niet echt een paarden mens, maar films met paarden vind ik geweldig :W
    Zal ik wel van m’n moeder hebben. Al heeft zij wel een connectie met paarden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo moeeee maar zometeen even een teringeind naar mijn moeder rijden om daar in (hopelijke) rust mijn laatste deadlines te halen. Niet ideaal maar mijn vriend is al twee weken ziek en vooral snachts is het vervelend omdat hij veel moet hoesten en mij niet wakker wil maken, nu kan hij blijven liggen in plaats van dat hij naar de badkamer moet om flink te hoesten. Ik hoop voor hem dat het snel beter gaat. Voel me wel schuldig dat ik hem achterlaat maar ik ben al twee weken aan het worstelen met huishouden, zorg voor mijn vriend en mijn vele (VELE) deadlines voor de uni, als ik dit niet doe haal ik mijn vakken niet. In ieder geval, bij mijn moeder even lekker veel wandelen met de hond en werken.


    The truth is out there.

    ik ben zo gestresst voor vanavond, ook al weet ik dat mijn redenen voor stress dom zijn :')


    because i knew you, i have been changed for good