• THE FINAL FIGHT


    In het Koninkrijk Rodirraen is al jaren geen magie meer toegestaan. Dit begon allemaal met de nieuwe Koning en Koningin. Toverkunst werd op alle mogelijke manieren de kop ingedrukt, en mensen die een kracht beoefenden, werden buitengesloten. Niet alleen dat ─mocht een aanhanger van de Kroon doorhebben dat ze te maken hebben met een voorstander van magie, zou degene het met hun eigen leven kunnen bekostigen.
          Hierdoor waren in de loop der jaren rebellengroepen ontstaan, die het heft uiteindelijk in eigen hand wilde nemen. Maar niet alleen buiten de kasteelmuren was het een roerige tijd, want de komst van verandering was tevens voelbaar in het kasteel ─niet iedereen zou het namelijk eens zijn met het Koninklijk Echtpaar, zelfs niet in hun eigen familie. . .

    WHY IS EVERYONE IN THIS KINGDOM SO GODDAMN STUPID?


    Togo ─ Ronan ─ 1,5
    Togo ─ 'Darcy' ─ 1,

    [ bericht aangepast op 28 feb 2023 - 20:57 ]


    [ heaven knows ]

    Cian is uitgewerkt! (:

    Shoot als je relatie ideeën hebt!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2023 - 20:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vraagje: waar precies speelt het verhaal zich af. In de hoofdstad?


    help

    Voor wat er nu bij Elrian staat, kunnen mensen hier al wat mee kwa relaties? If so, lees ik het graag! Mag zowel hier als pb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb Tilda's soort al verduidelijkt in haar rol; laat maar weten als er nog iets niet duidelijk is of als ik iets moet aanpassen ^^


    help

    Tilda is basically af buiten de extra's en de relatie die ik gisteren al met Armadillo besproken heb. Ik ben naar één relatie specifiek nog op zoek en dat is iemand uit de rebellengroep waar ze zich jaren geleden bij aangesloten heeft (iemand met wie ze dus een broef/zusrelatie heeft). Uiteraard sta ik ook open voor andere ideeën, so shoot ^^


    help

    Ik heb Cian zijn relatie met Tilda en Elrian uitgewerkt. (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2023 - 16:23 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cirilla schreef:
    Vraagje: waar precies speelt het verhaal zich af. In de hoofdstad?

    Persoonlijk zou ik het leuk vinden als het in en rondom de hoofdstad afspeelt. Als dat te groot is voor jullie is dat bespreekbaar. Deel maar wat jullie aanspreekt.


    [ heaven knows ]

    Tilda's extra's zijn af, dus ze is nu helemaal klaar. @Togo, voor mij is dat helemaal oké ^^

    [ bericht aangepast op 18 feb 2023 - 19:31 ]


    help

    Waar gaat jullie voorkeur naar uit i.v.m. schrijven? Engels, Engels gesproken, of volledig Nederlands?


    [ heaven knows ]

    Ik zou zelf graag Nederlands schrijven, want ben de laatste tijd erg moe en concentratie is ver te zoeken voor Engels haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ging er eigenlijk vanuit dat het Nederlandstalig zou zijn, vandaar dat mijn rol ook in het Nederlands is geschreven :). Ik schrijf de laatste jaren uitsluitend in het Engels, maar kan hier dan ook net een leuke uitdaging zijn 😊


    help

    Ooooh, voor mij staat het open om dat te overleggen. Zelf schrijf ik ook liever in het Engels de laatste tijd, dus zo nu en dan glipt er een Engelse zin doorheen. Maar ik vind het prima om in het in het NL te doen.

    On another note: het internet hier is de laatste tijd zeer slecht (voornamelijk op laptop, etc) dus zal verder proberen te schrijven via mobiel. Alleen daar gaat langer tijd en energie in zitten. Ik ben op de laptop namelijk al een aantal keer mijn geschreven stukken kwijtgeraakt omdat ie opeens geen verbinding meer kon krijgen. 😪
    Hierdoor kan het wat langer duren voordat ik mijn volledige rollen überhaupt kan posten.

    Wanneer zouden jullie willen beginnen?


    [ heaven knows ]

    Ik ga er vandaag aan zitten om Temur af te maken!

    Wat betreft taal heb ik een voorkeur voor Nederlands. Volledig Engels kan ook, maar mijn brein kan een mix echt niet aan, het is daar al genoeg talenchaos, haha.
          Wanneer beginnen maakt mij niet echt uit, maar ik ben wel op vakantie volgende week, dus het liefst daarna.


    Stenenlikker

    Lenivy -> Locky


    How far is far

    Qua relaties zoek ik voor Temur iig de volgende dingen:

    ~ Iemand van de koninklijke familie met wie hij een speciale band heeft, wiens vertrouwenspersoon hij als het ware is.
    ~ Iemand van de koninklijke familie voor wie hij vaak diens bodyguard is, kan evt in combi met bovenstaande
    ~ Een rebel die Temur betrapt heeft op het gebruik van magie (en hem hulp biedt / zijn entree binnen de rebellen)


    Stenenlikker