• THE FINAL FIGHT


    In het Koninkrijk Rodirraen is al jaren geen magie meer toegestaan. Dit begon allemaal met de nieuwe Koning en Koningin. Toverkunst werd op alle mogelijke manieren de kop ingedrukt, en mensen die een kracht beoefenden, werden buitengesloten. Niet alleen dat ─mocht een aanhanger van de Kroon doorhebben dat ze te maken hebben met een voorstander van magie, zou degene het met hun eigen leven kunnen bekostigen.
          Hierdoor waren in de loop der jaren rebellengroepen ontstaan, die het heft uiteindelijk in eigen hand wilde nemen. Maar niet alleen buiten de kasteelmuren was het een roerige tijd, want de komst van verandering was tevens voelbaar in het kasteel ─niet iedereen zou het namelijk eens zijn met het Koninklijk Echtpaar, zelfs niet in hun eigen familie. . .

    WHY IS EVERYONE IN THIS KINGDOM SO GODDAMN STUPID?


    Togo ─ Ronan ─ 1,5
    Togo ─ 'Darcy' ─ 1,

    [ bericht aangepast op 28 feb 2023 - 20:57 ]


    [ heaven knows ]

    ik probeer Evelyn uiterlijk morgen af te maken!
    engels of nederlands maakt mij niet uit, een mix word alleen wat verwarrend denk ik


    --

    Ehh ikzelf schrijf liever NL ;D ik kan wel in het Engels schrijven tho


    No growth of the heart is ever a waste

    @Togo: mss ook een idee om een Discord te maken om te overleggen? 🙃


    help

    @Cirilla: Dat is bespreekbaar.


    Ik zal een dezer dagen alle rollen proberen door te lezen, dingen beantwoorden, en ze erbij zetten. Maar weet niet wanneer dat gaat lukken met alles wat gaande is so bear w/me pls. 😬


    [ heaven knows ]

    Take ya time, zorg voor jezelf!


    help

    Kirjava schreef:
    Qua relaties zoek ik voor Temur iig de volgende dingen:

    ~ Iemand van de koninklijke familie met wie hij een speciale band heeft, wiens vertrouwenspersoon hij als het ware is.
    ~ Iemand van de koninklijke familie voor wie hij vaak diens bodyguard is, kan evt in combi met bovenstaande
    ~ Een rebel die Temur betrapt heeft op het gebruik van magie (en hem hulp biedt / zijn entree binnen de rebellen)


    Die laatste kan eventueel voor Tilda wel! Hangt er alleen van af hoe lang geleden je dat zou willen hebben, want ze is nog niet zo lang terug in de hoofdstad (max twee weken ofzo). Ze zou er in ieder geval op een bijna creepy manier heel enthousiast over zijn. (Waarschijnlijk zou ze hem ook even gevolgd hebben omdat ze nieuwsgierig was.)


    help

    Togo schreef:
    Hi, y'all!

    Ik heb alle berichten nog eens doorgelezen, en ik vind de ideeën die tot nu toe gedeeld zijn heel creatief ─perfect voor dit soort RPG's. :3
    Alleen ik moet wel zeggen dat het een beetje onoverzichtelijk begint te worden met alles, qua krachten etc. Dus ik zou zeggen: alle ideeën keur ik goed ─tot op een bepaalde hoogte.

    Qua familiars: Enkel één bepaald "ras" zal een connectie met ze kunnen vormen, dit om wat meer af te bakenen dat niet iedereen straks een familiar heeft of de wereld overstroomt wordt ermee. Omdat Cirilla ermee is gekomen, stel ik voor dat het de druïden zijn. En met de gedachtegang uitgaande naar het Magie-verbod: elke familiar dient geregistreerd te worden, gechipt, en draagt enige vorm van beteugeling tegen hun magie.

    Qua rassen: Er zijn al veel verschillende ideeën gedeeld, en een idee kan specifiek zijn voor de bedenker dus dat maakt het voor mij verwarrend wat de bedoeling is. Dus ik stel voor dat jullie gewoon je rol maken (of het idee verder met me delen in GB/PB, ik zal zsm reageren) en dat ik het daarna doorlees?
    Wel zie ik dat sommigen meerdere ideeën in 1 willen stoppen, en op zich vind ik dat helemaal niet erg, maar ik wil wel tegenhouden dat het een almachtig personage wordt. Ik zou dus graag willen vragen aan degenen die een magie-gebruiker hebben, in welke vorm dan ook, één specifieke vorm van een kracht te kiezen (of dit nu één element is, of iets anders). En daarnaast, als compensatie, te beschrijven welke zwakte degene heeft daarin. Het één komt niet zonder het ander immers. Liever geen almachtige, perfecte personages die van alles kunnen, dat wordt teveel.

    (Cirilla, en ook tegen de anderen: gebruik welke fc je wilt, dat hoef je niet te vragen. :Y)
    Frodo, ik zet je elf met lichtmagie erbij! Hoe zie jij die magie tot uiting komen?)

    Om het overzichtelijk te houden, zet ik een stop op de verschillende "rassen". Dit zijn nu weerwolven, elfen, en druïden/sorcerers geworden.


    Met lichtmagie bedoel ik à la Stella (Winx) of Iridessa (Tinker Bell). Ze kunnen dus lichtbollen vasthouden en er ook mee vechten.
    Ik zou graag willen toevoegen dat ze zich krachtiger voelt als er veel licht is. Een zonnige dag is bijvoorbeeld perfect, maar als er veel mist hangt is ze zwakker. Bij een te lange tijd (denk aan meerdere weken) in een volledig donkere ruimte zou ze sterven.

    Zoiets? :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Evelyn is zo goed als af!
    Ik zoek sws nog iemand die ze echt vertrouwd, voor de rest sta ik open voor van alles (:


    --

    Frodo schreef:
    (...)
    Met lichtmagie bedoel ik à la Stella (Winx) of Iridessa (Tinker Bell). Ze kunnen dus lichtbollen vasthouden en er ook mee vechten.
    Ik zou graag willen toevoegen dat ze zich krachtiger voelt als er veel licht is. Een zonnige dag is bijvoorbeeld perfect, maar als er veel mist hangt is ze zwakker. Bij een te lange tijd (denk aan meerdere weken) in een volledig donkere ruimte zou ze sterven.

    Zoiets? :3

    (Y).


    @Kirjava: Zou je iets meer in de rol willen uitleggen ‘wat’ hij is, en hoe hij z’n magie precies is gekomen s.v.p.? Want je hebt beschreven dat het per ongeluk ontdekt was en opeens is gekomen, maar ik vraag me af wat het verhaal is dat daarachter steekt. Zoals ik het zie in de RPG is dat je met magie geboren bent, en anders dat er iets is voorgevallen waarom het zo lang heeft geduurd, etc etc. I would appreciate it. ^^ En heeft hij een achternaam?

    @Cirilla ― Poe is so fucking cute jkagaduyskgdask I can’t. Also, wat moet ik precies als soort neerzetten bij haar in het rollentopic? ^^’

    + Als het goed is, heb ik nu iedereen (die hun rol klaar heeft) erbij staan! Kirjava heeft al laten weten wanneer zij het liefst zou willen beginnen. Wanneer is dat voor de rest?


    [ heaven knows ]

    @Togo: ik vind 'wisselkind' wel een toepasselijke naam voor wat ze is, als jij je daar ook in kan vinden? Ze is gebaseerd op changelings uit D&D en dat is de Nederlandse vertaling daarvan hihi. Voor mij maakt het trouwens niet uit wanneer we beginnen. Ik zit volgende week wel een hele week op excursie in Brussel, maar ik heb wel wifi in het hostel, dus kan 's avonds eventueel schrijven.


    help

    Cirilla schreef:
    @Togo: ik vind 'wisselkind' wel een toepasselijke naam voor wat ze is, als jij je daar ook in kan vinden? Ze is gebaseerd op changelings uit D&D en dat is de Nederlandse vertaling daarvan hihi. Voor mij maakt het trouwens niet uit wanneer we beginnen. Ik zit volgende week wel een hele week op excursie in Brussel, maar ik heb wel wifi in het hostel, dus kan 's avonds eventueel schrijven.

    Kirjava zei dat het haar volgende week ook niet echt uitkwam (of bedoelde je deze week?) dus dat komt goed uit. In elk geval, ik wil ook niet té lang wachten want het enthousiasme zit er nu nog in.


    [ heaven knows ]

    Cirilla schreef:
    (...)

    Die laatste kan eventueel voor Tilda wel! Hangt er alleen van af hoe lang geleden je dat zou willen hebben, want ze is nog niet zo lang terug in de hoofdstad (max twee weken ofzo). Ze zou er in ieder geval op een bijna creepy manier heel enthousiast over zijn. (Waarschijnlijk zou ze hem ook even gevolgd hebben omdat ze nieuwsgierig was.)


    Oeh, ik kom je vanavond na werk even stalken!

    @Togo Ik ga het later nog goed uitschrijven (plus een achternaam verzinnen, woops), maar ik had iig het idee dat de magie sluimert in zijn bloedlijn en alleen in levensbedreigende situaties ontwaakt. Zo kent zijn moeder dus wel de verhalen uit haar familie, maar besloot ze Temur niets te vertellen vanwege het magieverbod, hopend dat het bij hem nooit zou ontwaken. Ik hoop dat dit past binnen de lore!

    Also, ik zou discord ergens ook wel fijn vinden, daar ben ik iets beter op bereikbaar dan op Q. En ik ben juist eind deze week weg, haha.


    Stenenlikker

    Ik maak sowieso deze week mijn rol nog af!
    Misschien dit weekend beginnen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    piastri schreef:
    Evelyn is zo goed als af!
    Ik zoek sws nog iemand die ze echt vertrouwd, voor de rest sta ik open voor van alles (:

    Bro she looks so pretty i wanna pinch her cheeks~


    No growth of the heart is ever a waste

    Togo schreef:
    (...)
    Kirjava zei dat het haar volgende week ook niet echt uitkwam (of bedoelde je deze week?) dus dat komt goed uit. In elk geval, ik wil ook niet té lang wachten want het enthousiasme zit er nu nog in.


    Eigenlijk vanaf komende vrijdag tot volgende week zaterdag 🥲. Maar ik schik me wel naar wat voor jullie past!


    help