• THE FINAL FIGHT


    In het Koninkrijk Rodirraen is al jaren geen magie meer toegestaan. Dit begon allemaal met de nieuwe Koning en Koningin. Toverkunst werd op alle mogelijke manieren de kop ingedrukt, en mensen die een kracht beoefenden, werden buitengesloten. Niet alleen dat ─mocht een aanhanger van de Kroon doorhebben dat ze te maken hebben met een voorstander van magie, zou degene het met hun eigen leven kunnen bekostigen.
          Hierdoor waren in de loop der jaren rebellengroepen ontstaan, die het heft uiteindelijk in eigen hand wilde nemen. Maar niet alleen buiten de kasteelmuren was het een roerige tijd, want de komst van verandering was tevens voelbaar in het kasteel ─niet iedereen zou het namelijk eens zijn met het Koninklijk Echtpaar, zelfs niet in hun eigen familie. . .

    WHY IS EVERYONE IN THIS KINGDOM SO GODDAMN STUPID?


    Togo ─ Ronan ─ 1,5
    Togo ─ 'Darcy' ─ 1,

    [ bericht aangepast op 28 feb 2023 - 20:57 ]


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    ik zal zsm Ronan posten but me is zo tired en zo weinig tijd. 😪
    sorry dat je zo lang moet wachten, Aurelia!

    Geeft niet, rust is belangrijk (flower)


    No growth of the heart is ever a waste

    DreamerN schreef:
    Is er iemand beschikbaar voor mijn personage Isnelda?
    Ik kan ook wel een post schrijven en dan kijken waar ik in kan stappen. (Al is ze nog niet helemaal af, maar anders mis ik wel heel veel in het speeltopic.)

    Mijn personages zijn al bezet. Is er iemand anders die met Isnelda wilt/kan meeten? Ik kan je trouwens wel een uitnodiging sturen voor de Discord, dan kunnen we daar overleggen. ^^


    [ heaven knows ]

    MT.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou zeggen dat Isnelda best Tilda en Elora mag tegenkomen, maar ben niet helemaal zeker hoe dat zou passen 🥲


    help

    Zijn er nog mensen op zoek naar relaties?
    Mijn dame is in zoverre af, ik moet nog wat dingetjes aanvullen/aanpassen, maar verder is ze (als het goed is) ready to go. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hi! Mijn dame is ook eindelijk af! Iemand die iets van een relatie wilt afspreken? Ze is een redelijk bekende op de markt en komt 1x per week bij het koningshuis om voedsel te leveren :D

    Verder geen idee waar iedereen in het speeltopic is, maar iemand die vrij is?

    Voor degenen die erbij zijn gekomen, dit is de discord chat: The Final Fight


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    Voor degenen die erbij zijn gekomen, dit is de discord chat: The Final Fight


    Ik heb geen discord, dus mocht iemand iets willen vragen ofzo haha dan weet je dat ^^

    edit: Ik heb t toch maar aangemaakt, want volgens mij is het best handig haha

    [ bericht aangepast op 19 maart 2023 - 18:00 ]

    Even een klein lijstje met wat ik eventueel zoek voor Rohesia:

    — Old friend; iemand die ze al vanaf jongs af aan kent en waar ze mogelijk nog een goed contact mee heeft.
    — Best friend; iemand vertrouwd, mag in combinatie met hetgeen hierboven. Iemand die ze in ieder geval door en door heeft leren kennen, in goede en slechte tijden.
    — Regular customer; iemand (of meerdere) die regelmatig in haar winkel te vinden is, voor boodschappen/spulletjes, iets te handelen, etc.
    — Misschien iemand vanuit het hof waar Rohesia al eens spullen voor geleverd heeft
    — Een flirt, misschien iets dat nog niet zo lang gaande is.

    Dit is zo even wat door m'n hoofd spookt , meer ideeën zijn altijd welkom! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    Even een klein lijstje met wat ik eventueel zoek voor Rohesia:

    — Old friend; iemand die ze al vanaf jongs af aan kent en waar ze mogelijk nog een goed contact mee heeft.
    — Best friend; iemand vertrouwd, mag in combinatie met hetgeen hierboven. Iemand die ze in ieder geval door en door heeft leren kennen, in goede en slechte tijden.
    — Regular customer; iemand (of meerdere) die regelmatig in haar winkel te vinden is, voor boodschappen/spulletjes, iets te handelen, etc.
    — Misschien iemand vanuit het hof waar Rohesia al eens spullen voor geleverd heeft
    — Een flirt, misschien iets dat nog niet zo lang gaande is.

    Dit is zo even wat door m'n hoofd spookt , meer ideeën zijn altijd welkom! ^^


    Misschien Haelyn als old friend? Dat ze elkaar hebben leren kennen toen ze voor het eerst meeging naar de markt en ze elkaar sindsdien iedere week opzoeken? Misschien dat hun ouders vroeger hebben samengewerkt dus dat zij leverde aan hun winkeltje?

    Carpe_Diem schreef:
    (...)

    Misschien Haelyn als old friend? Dat ze elkaar hebben leren kennen toen ze voor het eerst meeging naar de markt en ze elkaar sindsdien iedere week opzoeken? Misschien dat hun ouders vroeger hebben samengewerkt dus dat zij leverde aan hun winkeltje?


    Ik heb je een GB'tje gestuurd! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Haelyn Meira Canouville
    The farmer • Human • 21 years old


    Ideetjes:
    • Iemand van het hof die ze wekelijks tegenkomt als zij de goederen komt brengen(eventueel vriendschap/flirt/komisch duo)
    • Iemand die ooit een dier van haar heeft gekocht en ze daarvan kent
    • Iemand tegen wie ze altijd aanpraat, maar die haar eigenlijk niet mag
    • Een maatje met wie ze buiten de markt om afspreekt om gezellig wat te gaan doen
    • Iemand bij wie ze ooit heeft geslapen, omdat ze was verdwaald en in het donker de weg naar huis niet meer wist.
    • Vaste klant/iemand die altijd een speciale order heeft

    Lmk als iets hiervan je aanspreekt! We kunnen natuurlijk ook altijd samen wat bedenken of wat dingetjes aanpassen :)

    ⌲ Odette (Aurelia)
    Kennissen
          Odette is toen ze op de vlucht was aangekomen bij de boerderij van Haelyn. Zij heeft haar toen met open armen ontvangen, van voedsel voorzien en haar zelfs laten overnachten. Hae heeft een goede ervaring gehad met haar, wel maakt ze zich soms nog wat zorgen om de vrouw, want zoiets komt ze niet vaak tegen. Iedere keer als ze weer in de stad is, houdt ze haar ogen open voor Odette, zodat ze er zeker van kan zijn dat alles nog steeds goed gaat met haar. Iedere keer als ze haar ziet, geeft ze haar wat te eten, want ze kan het niet aan om haar zo te zien.
    ⌲ Tilda (Cirilla)
    Dief
          Tilda heeft welles gestolen van Haelyn, maar hier heeft ze niets van gezegd. Ze heeft het gewoon laten gebeuren, omdat ze dacht dat Tilda het eten echt nodig had. Als ze haar weer eens tegen komt, dan zal ze zeker een praatje beginnen. De kans is groot dat het praatje begint met: ''Hey, jij hebt laatst iets van mij gestolen''.
    ⌲ Rohesia Wendelin (Syaoran)
    Childhood friends
          Haelyn en Rohesia kennen elkaar al van jongs af aan. De twee jonge meiden gingen namelijk beide mee met hun ouders naar de markt, de perfecte plek om nieuwe mensen te leren kennen. Iedere week zagen de twee elkaar weer en langzaam begon er zich een band te ontwikkelen. De twee dames zijn vrienden geworden en doen nu samen zaken (handelswijze overgenomen van hun ouders), iets wat Haely met veel plezier doet. Iedere week weer kijkt ze ernaar uit om Rohesia te zien.
    ⌲ Elora Oriphine (Frodo)
    Sleepover
          Haelyn is een half jaartje geleden verdwaald geraakt en wist in het donker de weg niet meer terug naar huis. Gelukkig voor haar was Elora daar om haar een slaapplekje aan te bieden. Sindsdien spreken de twee elkaar nog af en toe.
    ⌲ Cian Vale (Armadillo)
    Horse buyer
          Cian heeft zijn merrie bij Haelyn gekocht. Aangezien ze het diertje grotendeels heeft grootgebracht, wilt ze maar al te graag weten hoe het met haar gaat. Daarom spreekt ze hem ook iedere keer dat ze hem ziet aan, om er zeker van te zijn dat alles goed met haar gaat. Bovendien vindt ze het ook gewoon leuk om een praatje met hem te beginnen dus het is in feite een win-win situatie. Voor haar althans.
    ⌲ Isnelda Bloomsbury (DreamerN)
    Comedy buddies
          Op de een of andere manier lijkt Haelyn haar steeds tegen te komen als ze haar goederen komt brengen naar het hof. Hierdoor spraken ze elkaar steeds kort, waaruit uiteindelijk een vriendschap is gegroeid. Beide hebben de gewoonte om de gesprekken luchtig te houden en grappen te maken, voor zover dat mogelijk is. Haely moet natuurlijk wel professioneel overkomen, maar dat schuift ze voor Isnelda met alle liefde aan de kant.

    Nog onbekend:
    ⌲ Elrian (Linkle)
    Onbekend
          tbd
    ⌲ Temur Alwyn (Kirjava)
    Onbekend
          tbd
    ⌲ Augustus (Locky)
    Onbekend
          tbd
    ⌲ Darcy Salverson (Togo)
    Onbekend
          wachten op antwoord
    ⌲ Evelyn (Piastri)
    Onbekend
          tbd
    ⌲ Ronan (Togo)
    Onbekend
          Wachten op antwoord

    [ bericht aangepast op 23 maart 2023 - 19:32 ]

    Voor Haelyn:

    Ik zie Cian eventueel voor deze 2 opties:
    • Iemand die ooit een dier van haar heeft gekocht en ze daarvan kent
    • Iemand bij wie ze ooit heeft geslapen, omdat ze was verdwaald en in het donker de weg naar huis niet meer wist.

    I mean, he isn't the nicest one around, maar hij zou nooit een jong iemand buiten laten slapen (al helemaal geen meisje)
    Ik weet niet hoe recentelijk je deze gebeurtenis in gedachten had, maar een aantal jaren geleden liep hij nog patrouille, dus dat zou in zijn tijdlijn beter passen. Maar recentelijker kan natuurlijk ook. (:
    En hij zou eventueel zijn merrie bij haar vandaan kunnen hebben? Als ze ook paarden fokken in ieder geval

    [ bericht aangepast op 21 maart 2023 - 11:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Armadillo schreef:
    Voor Haelyn:

    Ik zie Cian eventueel voor deze 2 opties:
    • Iemand die ooit een dier van haar heeft gekocht en ze daarvan kent
    • Iemand bij wie ze ooit heeft geslapen, omdat ze was verdwaald en in het donker de weg naar huis niet meer wist.

    I mean, he isn't the nicest one around, maar hij zou nooit een jong iemand buiten laten slapen (al helemaal geen meisje)
    Ik weet niet hoe recentelijk je deze gebeurtenis in gedachten had, maar een aantal jaren geleden liep hij nog patrouille, dus dat zou in zijn tijdlijn beter passen. Maar recentelijker kan natuurlijk ook. (:
    En hij zou eventueel zijn merrie bij haar vandaan kunnen hebben? Als ze ook paarden fokken in ieder geval


    Voor die tweede optie is al iemand gevonden! Had dit alleen nog niet aangepast haha
    Maar zijn meerrie kan hij inderdaad van haar hebben, want zij fokken ook paarden (: Zij is wel zo'n persoon die iedere keer als ze hem ziet, vraagt hoe het met de merrie is. Dus misschien dat ze elkaar zo half kennen?

    Voor zowel Rohesia als Haelyn kan Isnelda eventueel de persoon van het hof zijn die ze telkens tegenkomen. Ze is vaak op het terrein te vinden in de tuinen en kan mogelijk voor Rohesia de persoon zijn die haar kruiden, planten en kruiden verhandeld die zij weer door kan verkopen in de winkel en andersom besteld Isnelda dan wel eens spulletjes bij haar.

    Voor Haelyn kan het beginnen als elkaar telkens spontaan tegenkomen, waardoor er uiteindelijk een soort grappende / flirtende vriendschap ontstaat. Ginger power


    Credendo Vides