• THE FINAL FIGHT


    In het Koninkrijk Rodirraen is al jaren geen magie meer toegestaan. Dit begon allemaal met de nieuwe Koning en Koningin. Toverkunst werd op alle mogelijke manieren de kop ingedrukt, en mensen die een kracht beoefenden, werden buitengesloten. Niet alleen dat ─mocht een aanhanger van de Kroon doorhebben dat ze te maken hebben met een voorstander van magie, zou degene het met hun eigen leven kunnen bekostigen.
          Hierdoor waren in de loop der jaren rebellengroepen ontstaan, die het heft uiteindelijk in eigen hand wilde nemen. Maar niet alleen buiten de kasteelmuren was het een roerige tijd, want de komst van verandering was tevens voelbaar in het kasteel ─niet iedereen zou het namelijk eens zijn met het Koninklijk Echtpaar, zelfs niet in hun eigen familie. . .

    “WHY IS EVERYONE IN THIS KINGDOM SO GODDAMN STUPID?”


    Togo ─ Ronan ─ 1,5
    Togo ─ 'Darcy' ─ 1,

    [ bericht aangepast op 28 feb 2023 - 20:57 ]


    [ heaven knows ]

    Aurelia schreef:
    (...)
    Bro she looks so pretty i wanna pinch her cheeks~


    was echt meteen verliefd toen ik der tegen kwam 😭


    --

    it always feels so weird to me to see Niclas Gillis as someone else bc he's been my canonical faceclaim for one of the characters in my novel for the last eight years lol. Still cute tho


    when you've internalised a man's face as that of your character for the past six years. why am I like this.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2023 - 18:32 ]


    help

    Cirilla schreef:
    it always feels so weird to me to see Niclas Gillis as someone else bc he's been my canonical faceclaim for one of the characters in my novel for the last eight years lol. Still cute tho

    when you've internalised a man's face as that of your character for the past six years. why am I like this.

    🤣🤣

    // Ik post m'n rollen asap, maar lay-out + internet is een bitch en dan moet ik nog hun geschiedenis uittypen.
    Anyhow. Wie heeft er allemaal discord? Coz ik wil liever geen discord maken wanneer iemand niet mee kan praten, ik wil niemand buitensluiten.


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    (...)
    🤣🤣

    // Ik post m'n rollen asap, maar lay-out + internet is een bitch en dan moet ik nog hun geschiedenis uittypen.
    Anyhow. Wie heeft er allemaal discord? Coz ik wil liever geen discord maken wanneer iemand niet mee kan praten, ik wil niemand buitensluiten.

    ik heb discord!


    --

    Ik heb geen discord lol, nooit mee gewerkt. Zit nu ff te googlen wat het is. Als het handig is wil ik dat best proberen te gebruiken (krul)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2023 - 23:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Togo schreef:
    (...)
    🤣🤣

    // Ik post m'n rollen asap, maar lay-out + internet is een bitch en dan moet ik nog hun geschiedenis uittypen.
    Anyhow. Wie heeft er allemaal discord? Coz ik wil liever geen discord maken wanneer iemand niet mee kan praten, ik wil niemand buitensluiten.


    Ikk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Togo schreef:
    (...)
    🤣🤣

    // Ik post m'n rollen asap, maar lay-out + internet is een bitch en dan moet ik nog hun geschiedenis uittypen.
    Anyhow. Wie heeft er allemaal discord? Coz ik wil liever geen discord maken wanneer iemand niet mee kan praten, ik wil niemand buitensluiten.


    Ik heb ook discord!


    Stenenlikker

    Ik zit ook op Discord!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aurelia schreef:
    Ik heb geen discord lol, nooit mee gewerkt. Zit nu ff te googlen wat het is. Als het handig is wil ik dat best proberen te gebruiken (krul)


    ik gebruik het voor een orpg en vind het heel fijn qua communicatie


    --

    Aurelia schreef:
    Ik heb geen discord lol, nooit mee gewerkt. Zit nu ff te googlen wat het is. Als het handig is wil ik dat best proberen te gebruiken (krul)

    Het was eerst voornamelijk voor gamers een gemakkelijk communicatie platform, maar steeds meer gebruiken het voor andere doelen. Heb je wat nuttige info kunnen vinden?


    [ heaven knows ]

    Haha aight, zoals ik het begrijp gewoon als app downloaden en dan kan je een private room aanmaken, daarvan de link sturen naar iedereen die daarin mag ;D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Haha aight, zoals ik het begrijp gewoon als app downloaden en dan kan je een private room aanmaken, daarvan de link sturen naar iedereen die daarin mag ;D.

    Je kunt het zelfs op je pc downloaden als je die hebt c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aurelia schreef:
    Haha aight, zoals ik het begrijp gewoon als app downloaden en dan kan je een private room aanmaken, daarvan de link sturen naar iedereen die daarin mag ;D.

    Yes, exactly! Je kan het ook via laptop/computer gebruiken.


    [ heaven knows ]

    Ik gebruik het niet, maar heb het wel! Vind dat prima om te gebruiken (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2023 - 16:40 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Allrighty, dan zal ik morgen of overmorgen een chat aanmaken! 😊


    [ heaven knows ]