• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Tolkien schreef:
    I wanna write books man

    Thats all I wanna do


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben zo bang dat ik mijn scriptie ga falen en het is het allerlaatste stukje dat ik moet doen en dan ben ik gewoon KLAAR en het lukt me niet


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik ben zo bang dat ik mijn scriptie ga falen en het is het allerlaatste stukje dat ik moet doen en dan ben ik gewoon KLAAR en het lukt me niet


    I feel you so so so so so much


    help

    Op eens krijgt mijn Quogan mini fic een aantal kudos erbij de laatste paar dagen, hoe slecht geschreven ook. (Ik moet het echt eens een beetje herschrijven) Wat toevallig xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Potver ik moet via Utrecht want geen treinen tussen Nijmegen en Arnhem.

    In Utrecht is DCC.

    M'n zusje is op DCC.

    P A N I E K WANT WAT ALS IK HAAR TEGEN KOM


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    dit karakter is echt... een ervaring :') love iedereen voor dood achterlaten omdat de bond "NONE (because you just don't care)" is


    because i knew you, i have been changed for good

    i would like to die now


    help

    Derks schreef:
    Potver ik moet via Utrecht want geen treinen tussen Nijmegen en Arnhem.

    In Utrecht is DCC.

    M'n zusje is op DCC.

    P A N I E K WANT WAT ALS IK HAAR TEGEN KOM


    hoe is dit nog afgelopen? is het goed gekomen? (fish)

    someone pls write my thesis for me


    help

    waarom zijn alle icons en plaatjes hier raar lmao
    en terug naar quizlet??


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    siriuslyhot schreef:
    (...)

    hoe is dit nog afgelopen? is het goed gekomen? (fish)


    Godzijdank, ja.

    Heb wel veel comic conners/cosplayers gezien, maar godzijdank reden er dankzij werkzaamheden vanaf spoor 9 een trein naar Ede-Wageningen en Arnhem. Ik kon de trein naar Driebergen-Zeist, Veenendaal-De Klomp, Ede-Wageningen en Arnhem godzij skippen, die vertrekt vanaf 19 en m'n zusje moet de trein van 20/21 hebben dus dat is tegenover elkaar.

    Maar zo blij dat ik haar niet ben tegengekomen. Was al helemaal aan het trillen en in paniek


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil een zonnebril kopen maar dat kost minstens €99,- en dat is gewoon heel duur 😪


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Godzijdank, ja.

    Heb wel veel comic conners/cosplayers gezien, maar godzijdank reden er dankzij werkzaamheden vanaf spoor 9 een trein naar Ede-Wageningen en Arnhem. Ik kon de trein naar Driebergen-Zeist, Veenendaal-De Klomp, Ede-Wageningen en Arnhem godzij skippen, die vertrekt vanaf 19 en m'n zusje moet de trein van 20/21 hebben dus dat is tegenover elkaar.

    Maar zo blij dat ik haar niet ben tegengekomen. Was al helemaal aan het trillen en in paniek



    ooooooh gelukkig maar! eind goed al goed
    hoop dat je van je weekend hebt kunnen genieten 🩷

    Derks schreef:
    Ik wil een zonnebril kopen maar dat kost minstens €99,- en dat is gewoon heel duur 😪


    Ervanuit gaande dat dit zoveel kost omdat je een bril draagt: als je een beetje goed zoekt in de winkel, zijn er vaak wel normale zonnebril modellen die op je bril blijven hangen zonder zwaar te zijn oid. Meestal zien mensen het niet eens dat je twee brillen draagt, haha. Kost misschien een beetje moeite om een passende te vinden, maar scheelt echt zoveel geld.


    Stenenlikker

    Kirjava schreef:
    (...)

    Ervanuit gaande dat dit zoveel kost omdat je een bril draagt: als je een beetje goed zoekt in de winkel, zijn er vaak wel normale zonnebril modellen die op je bril blijven hangen zonder zwaar te zijn oid. Meestal zien mensen het niet eens dat je twee brillen draagt, haha. Kost misschien een beetje moeite om een passende te vinden, maar scheelt echt zoveel geld.


    Ja, heb ik ook proberen uit te zoeken maar for some reason lukt dat niet met het montuur van m'n bril. Net als van die opklik zonneglazen, lukt helaas ook niet 😪 en met fietsen enzo is op zich een "echte" zonnebril niet enorm verkeerd.

    Bij m'n opticien heb ik een hele leuke voor €99,- en bij Charlie Temple hebben ze goedkopere (minder leuke) modellen maar de goedkoopste zijn steeds uitverkocht als ik kijk. Vind het zo stom want ben altijd bang dat m'n sterkte verandert...en dat ik dan voor niks een zonnebril heb gekocht you know.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly