• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    omg ik kan misschien christopher paolini interviewen maar ik weet niet of ik het wel durf :xx


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe heb ik dit over het hoofd kunnen zien? I mean, ik weet wat niet geholpen heeft, maar ik voel me er daardoor niet beter onder of iets. Sorry doet te kort. (Morgen komt er in elk geval een reactie van mij, maar eerst slapen.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Asmodeux schreef:
    Waarom ben ik begonnen aan One Piece? Heb helemaal geen tijd voor 1000+ afleveringen 🥹

    Omdat het gewoon leuk is :Y) Ik zit ondertussen aan aflevering 176 :Y) (Ben eind juli ermee gestart)

    OT: Ik ben helemaal klaar om alles af te hebben, al heb ik er zelf niet zoveel aan gewerkt. It just tires me out soooo much


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Derks schreef:
    (...)

    Maar Utrecht IS toch ook veel leuker dan wietstad Amsterdam?


    It is! Maar veel toeristen denken blijkbaar anders, haha.


    Stenenlikker

    Derks schreef:
    (...)

    Maar Utrecht IS toch ook veel leuker dan wietstad Amsterdam?


    Nee Amsterdam is leuker dan yup-hoofdkwartier-utrecht!

    Elke grote stad is een wietstad.


    ars moriendi

    Ringwraith schreef:
    omg ik kan misschien christopher paolini interviewen maar ik weet niet of ik het wel durf :xx


    Omg Natas! Dit moet je doen! Hoe heeft deze kans zich voorgedaan?

    Ik mis Disney nu al (cat) Maar ook wel blij dat mijn voeten nu rust krijgen :W


    Caution first, always.

    Shanks schreef:
    (...)
    Omdat het gewoon leuk is :Y) Ik zit ondertussen aan aflevering 176 :Y) (Ben eind juli ermee gestart)

    OT: Ik ben helemaal klaar om alles af te hebben, al heb ik er zelf niet zoveel aan gewerkt. It just tires me out soooo much


    Hehehe ja dat zeker! Ik ben twee weken geleden gestart en zit nu op 51 😆 (love de username btw)

    OT: ajsjdbqhaosngshs kut afstuderen


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Why cant people stick to plans

    Am I just not likeable enough


    help

    Jeeeeez wat n stress huizenjacht. Overspannen ellende zeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Remembering old fanfictions only comes in two tastes

    Oooo the Forest fic (blush)
    &
    OOOOO the Milk fic :S

    [ bericht aangepast op 6 okt 2023 - 20:41 ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Omg Natas! Dit moet je doen! Hoe heeft deze kans zich voorgedaan?


    Jaa ik ga het doen, ook al vind ik het eng. Maar ben bang dat ik anders heel erg spijt ga hebben, haha.
    Ik recenseer en schrijf artikelen voor Fantasywereld en die regelen af en toe een interview met een auteur als die naar Nederland komt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mmmm, nothing so delectable as violently hacking up pieces of lung...
    #needacoughdrop,delores?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Laatste dag van het ijsseizoen, zal ik geld uitgeven aan een ijsje of gewoon geen ijs halen 🤔
    Wel weer iets leuks voor in m'n fotoboekje als ik wél ga… en ze hebben spekkoekijs, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly