• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb honger maar echt gewoon niks meer in huis 😅


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit was een slechte dag om me te verslapen.. al heb ik ook wel oprecht wat hoofdpijn en keelpijn, maar anders zou ik wel gekomen zijn.. Slechte eerste indruk. Fml. (Had niet verwcaht zo lang te kunnen slapen)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Shut.the.fuck.up.
    Don't even fucking talk to me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    For the love of god, is er dan geen enkel theater, vrijetijdsorganisatie of evenement dat geïnteresseerd is in een gratis, hardwerkende onderzoeker? Ik wil. gewoon. afstuderen. (cat)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2023 - 14:59 ]

    Kan ik niet gewoon vooruit skippen naar de toekomst naar een moment dat mn oude werk weer geld heeft? Echt, ik haat de onzekerheid van geen werk hebben en geen flauw idee waar ik überhaupt wat ga vinden, want ik spreek de taal gebrekkig.


    Stenenlikker

    Frey_ schreef:
    For the love of god, is er dan geen enkel theater, vrijetijdsorganisatie of evenement dat geïnteresseerd is in een gratis, hardwerkende onderzoeker? Ik wil. gewoon. afstuderen. (cat)

    Bruh, any company would be lucky to have you. Ik duim voor je! D : Is het voor een afstudeerstage?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2023 - 15:15 ]


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    Bruh, any company would be lucky to have you. Ik duim voor je! D : Is het voor een afstudeerstage?


    (blush)
    Het is meer een soort onderzoek in plaats van een scriptie, maar je bent verplicht om een opdrachtgever te hebben. Het idee is dat je een bedrijf gaat analyseren en via Design Thinking met een innovatieve oplossing komt voor een probleem. Afstudeerstage komt daarna nog, blijf duimen alsjeblieft

    Edit: mijn gebeden zijn gehoord, ik heb een opdrachtgever :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2023 - 18:18 ]

    Oh wat voel ik mij gelukkig vandaag
    Regen bij mijn huisje, had gepland weg te gaan gewoon de gehele dag volle bak zo'n.

    Stap in de auto begint het te regenen

    En zo trots op mijzelf dat ik mijzelf overwin in afstanden lopen, hoogtevrees en op sociaal aspect. Ugh gotta love myself


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frey_ schreef:
    (...)
    (blush)
    Het is meer een soort onderzoek in plaats van een scriptie, maar je bent verplicht om een opdrachtgever te hebben. Het idee is dat je een bedrijf gaat analyseren en via Design Thinking met een innovatieve oplossing komt voor een probleem. Afstudeerstage komt daarna nog, blijf duimen alsjeblieft

    Edit: mijn gebeden zijn gehoord, ik heb een opdrachtgever :Y)

    (hoera)(hoera)(hoera)


    [ heaven knows ]

    That fucking yelling bitch woke ne up with his yelling ffs

    [ bericht aangepast op 19 sep 2023 - 10:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kut Prinsjesdag kutleven kutwereld kut prijsstijgingen kutinflatie kutbestaan ik wil niet meer, waarom zou ik überhaupt volhouden?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Kut Prinsjesdag kutleven kutwereld kut prijsstijgingen kutinflatie kutbestaan ik wil niet meer, waarom zou ik überhaupt volhouden?


    [ heaven knows ]

    Derks schreef:
    Kut Prinsjesdag kutleven kutwereld kut prijsstijgingen kutinflatie kutbestaan ik wil niet meer, waarom zou ik überhaupt volhouden?


    ^Dit is een mood..

    En het is fijn om even weg te zijn van thuis. En natuurlijk mis ik haar, maar deze break hadden we beiden even nodig.
    Al mis ik de voetbal trainingen wel erg.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mijn vriend en ik doen zo weinig aan de renovaties dat het voelt alsof er op dit moment elke dag kaboutertjes werken aan het huis, maar het is eigenlijk onze familie :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    M'n zusje probeerde weer sinds lange tijd op Q te komen en wist niet wat er allemaal aan de hand was. I mean, het is dat ik het wel weet anders had ze er helemaal niets meer van gesnapt. Which makes me wonder: als oude Q-leden op Q proberen te komen (zonder dat ze van de domein/naam-verwisseling weten) hoe lukt het hun dan?


    [ heaven knows ]