• Helloww friends! *O*

    Halloween. De laatste dag van oktober, het moment dat de sluier tussen vredige wereld en die van het bovennatuurlijke ploeteren het dunst is. De draad die de rust van de maand ervoor vastnaait aan de wilde hysterie van de maand erna.
          Klokslag middernacht gaan we de loopgraven in.
          Klokslag middernacht begint de tijd te lopen.


    Tijd, voor NaNoWrimo. Dertig dagen om (meer dan) 50.000 woorden te schrijven. Degene die de drempel halen, zijn winnaars voor het leven—althans, het komende jaar. Fanfictie of eigen werk; deze challenge is voor iedereen.Doe jij mee? :3

    Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site:



    Hoe kan ik meedoen?
    Als je mee wilt doen aan de officiële NaNoWriMo kun je je aanmelden op nanowrimo.org en daar aangeven dat je mee gaat doen. Mocht je nog geen 18 zijn en geen 50.000 woorden willen schrijven, kun je je ook aanmelden bij de Young Writers Program waar je je eigen doel kunt stellen. Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je per dag hebt geschreven, ook krijg je via de site af en toe motiverende berichtjes en is er een forum vol andere enthousiaste schrijvers.

    Officiele regels
    ✍ Write a 50,000-word (or longer!) novel, between November 1 and November 30.
    ✍ Only count words written during November. None of your own previously written prose can be included in your NaNoWriMo draft (though outlines, character sketches, and research are all fine, as are citations from other people's works).
    ✍ Write a novel. We define a novel as a lengthy work of fiction. If you consider the book you're writing a novel, we consider it a novel too!
    ✍ Be the sole author of your novel. Apart from those citations mentioned two bullet-points up.
    ✍ Write more than one word repeated 50,000 times.



    Wist je dat...?

    Je in dit topic de volgende dingen allemaal kan doen?

    - Je kan... de deelnemers ontzettend hard aanmoedigen!
    - Je kan... je huidige wordcounts droppen
    - Je kan... andere deelnemers uitdagen tot een WordWar duel (extra punten voor theatraliteit)
    - Je kan... je laatst geschreven zin plaatsen
    - Je kan... klagen over het zware leven dat is schrijver zijn
    - Je kan... vragen om advies!
    - Je kan... je eigen wist-je-datjes plaatsen
    - Je kan... vast nog wel meer dingen verzinnen! Voel je welkom, maak er wat gezelligs van met zijn allen :Y)

    #zijdiegaanstervengroetenu #klammehandjes #maartochwelenthousiast

    ReisverslagNummerEen

    Doe jij dit jaar mee met NaNoWriMo?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Kleine teleurstelling in mezelf, maar 1075 woorden vandaag.

    Morgen heb ik een drukke dag. Hopelijk kan ik donderdag veel bereiken!!

    Iedereen is super goed bezig hoor!!!


    Your Butt is Mine!

    1075 is alsnog heel netjes hoor!! Niet te kritisch, ook kleine overwinningen mogen gevierd worden c:

    Succes met de sprint @Natas! (En anderen die evt. nog aanhaken haha)


    Dramatic

    Good luck! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Succes! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    452! Even een avondsnack halen en dan weer verder

    Hoe ging het bij jullie?


    Dramatic

    716 :)
    Maar wel een beetje gecheat omdat ruim 200 woorden een flashback uit boek 1 zijn xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Renna schreef:
    452! Even een avondsnack halen en dan weer verder

    Hoe ging het bij jullie?


    Netjes!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik had er net 390, maar ga nog even door omdat ik pas om 21u45 gestart ben haha


    help

    Hahahaha ik wist niet zeker of we voor een halfuur of uur hadden afgesproken dus ik ben maar verder gegaan, zit nu op 563 :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Hahahaha ik wist niet zeker of we voor een halfuur of uur hadden afgesproken dus ik ben maar verder gegaan, zit nu op 563 :3


    Goed bezig! Ik stop nu op 1234 (totaal 10036). Helaas mijn kleine inhaalbeweging van gisteren weer ongedaan gemaakt :') Hoop morgen wat meer te schrijven; but hey - I'm still on my daily writing streak and i passed 10k so I'm feeling good about it ^^

    [ bericht aangepast op 7 nov 2023 - 22:30 ]


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Goed bezig! Ik stop nu op 1234 (totaal 10036). Helaas mijn kleine inhaalbeweging van gisteren weer ongedaan gemaakt :') Hoop morgen wat meer te schrijven; but hey - I'm still on my daily writing streak and i passed 10k so I'm feeling good about it ^^


    Netjes!! Ach, morgen weer een dag, toch? ^^

    Ik stop nu op 1206 (in totaal 8403) voor een welverdiend beetje rust, haha. En congrats on passing the 10K! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Misschien kunnen jullie mij helpen met mijn dilemma want ik kom er niet uit x)

    Ik schrijf vanuit een meervoudig perspectief en kan niet kiezen welke pov ik voor deze scène doe: evil prince neemt zijn verloofde mee op een wandeling en wil haar vermoorden, maar haar soort van onofficieele lijfwacht voorkomt dat ze sterft (maar ze raakt wel flink gewond).

    Zal ik het schrijven vanuit de verloofde, prins of lijfwacht? Er is voor allemaal wel wat te zeggen en het zijn allemaal side characters :')

    De lezer weet al wel dat de prins haar dood wil hebben dus dat is geen shocking reveal.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmm dat is een goede vraag. En als je voor alledrie eens een klein stukje schrijft, kijken wat daar het beste in voelt?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Hmm dat is een goede vraag. En als je voor alledrie eens een klein stukje schrijft, kijken wat daar het beste in voelt?


    De lijfwacht doe ik toch niet, dan is het nog een leuk element van surprise dat ze gered wordt. :'P
    Mijn man kwam met het idee om de POVs te splitten dus ik ga dat eens proberen, met een mooie cliffhanger in het midden. ;p
    En misschien krijg ik dan inderdaad wel het gevoel dat de een toch beter is dan de ander.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    De lijfwacht doe ik toch niet, dan is het nog een leuk element van surprise dat ze gered wordt. :'P
    Mijn man kwam met het idee om de POVs te splitten dus ik ga dat eens proberen, met een mooie cliffhanger in het midden. ;p
    En misschien krijg ik dan inderdaad wel het gevoel dat de een toch beter is dan de ander.


    Oohja dat is idd een goed idee!


    Your Butt is Mine!