• Helloww friends! *O*

    Halloween. De laatste dag van oktober, het moment dat de sluier tussen vredige wereld en die van het bovennatuurlijke ploeteren het dunst is. De draad die de rust van de maand ervoor vastnaait aan de wilde hysterie van de maand erna.
          Klokslag middernacht gaan we de loopgraven in.
          Klokslag middernacht begint de tijd te lopen.


    Tijd, voor NaNoWrimo. Dertig dagen om (meer dan) 50.000 woorden te schrijven. Degene die de drempel halen, zijn winnaars voor het leven—althans, het komende jaar. Fanfictie of eigen werk; deze challenge is voor iedereen.Doe jij mee? :3

    Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site:



    Hoe kan ik meedoen?
    Als je mee wilt doen aan de officiële NaNoWriMo kun je je aanmelden op nanowrimo.org en daar aangeven dat je mee gaat doen. Mocht je nog geen 18 zijn en geen 50.000 woorden willen schrijven, kun je je ook aanmelden bij de Young Writers Program waar je je eigen doel kunt stellen. Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je per dag hebt geschreven, ook krijg je via de site af en toe motiverende berichtjes en is er een forum vol andere enthousiaste schrijvers.

    Officiele regels
    ✍ Write a 50,000-word (or longer!) novel, between November 1 and November 30.
    ✍ Only count words written during November. None of your own previously written prose can be included in your NaNoWriMo draft (though outlines, character sketches, and research are all fine, as are citations from other people's works).
    ✍ Write a novel. We define a novel as a lengthy work of fiction. If you consider the book you're writing a novel, we consider it a novel too!
    ✍ Be the sole author of your novel. Apart from those citations mentioned two bullet-points up.
    ✍ Write more than one word repeated 50,000 times.



    Wist je dat...?

    Je in dit topic de volgende dingen allemaal kan doen?

    - Je kan... de deelnemers ontzettend hard aanmoedigen!
    - Je kan... je huidige wordcounts droppen
    - Je kan... andere deelnemers uitdagen tot een WordWar duel (extra punten voor theatraliteit)
    - Je kan... je laatst geschreven zin plaatsen
    - Je kan... klagen over het zware leven dat is schrijver zijn
    - Je kan... vragen om advies!
    - Je kan... je eigen wist-je-datjes plaatsen
    - Je kan... vast nog wel meer dingen verzinnen! Voel je welkom, maak er wat gezelligs van met zijn allen :Y)

    #zijdiegaanstervengroetenu #klammehandjes #maartochwelenthousiast

    ReisverslagNummerEen

    Doe jij dit jaar mee met NaNoWriMo?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ga niet echt meedoen en ik ga voor ongeveer 25K woorden Heb al 2000 woorden vooruit geboekt.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2023 - 18:08 ]

    Vandaag zit ik aan 2943! Hoop dit weekend wat in te halen, but I'm taking it easy bc I don't wanna be hard on myself :')


    help

    Renna schreef:
    Lekker bezig allemaal!

    (...)
    Cheerleaders zijn ook heel nodig! En je kan altijd later nog aanhaken als het je wat lijkt heheh

    Zelf zit ik nu op de 876, net over de helft. Even op expeditie naar een avondsnack en dan kijken of ik de 1667 kan halen vandaag


    Ik doe een schrijfcursus en dat zorgt voor best wel wat inspiratie dus dat is heel nice. Afgelopen week alleen dus gemist door vakantie haha. Misschien dat ik dat idee kan oppakken 🤔🤔🤔 ik zie wel hoe ver ik kom, en anders doe ik voor spek en bonen mee.

    Voor nu cheerleaden hehe. Hoe was je expeditie naar de avondsnack? En is het uiteindelijk nog gelukt?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zit op een totaal van 3330 woorden.
    3 hoofdstukken al volledig af. Ik heb de uitdaging wel wat onderschat vrees ik :p

    Hoe gaat het met de rest? Keep up the good work!


    Your Butt is Mine!

    xSKITT, 3330 op dag twee is een zeer net aantal!

    Ik moet nog zo'n duizend woorden vandaag schrijven voor mijn einddoel en voor ik naar bed mag. Wish me luck :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    xSKITT, 3330 op dag twee is een zeer net aantal!

    Ik moet nog zo'n duizend woorden vandaag schrijven voor mijn einddoel en voor ik naar bed mag. Wish me luck :')



    Er is nog tijd!! Veel succes 😉


    Your Butt is Mine!

    Thanks! Ik ben zojuist met 1681 woorden op de teller voor vandaag geëindigd


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jullie gaan allemaal zo goeeeed omg. Ik zit nog onder de 2K XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    4462 ik kan het bijna niet geloven. maar goed ik keek al een jaar naar deze scène uit ghehe

    maar morgen ga ik me weer even netjes aan mijn rpgs wijden en het weekend is druk, dus ik had ook wel een buffer nodig xD

    [ bericht aangepast op 2 nov 2023 - 22:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProngsPotter schreef:
    Jullie gaan allemaal zo goeeeed omg. Ik zit nog onder de 2K XD


    Updateupdateupdate: Over de 2K *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ringwraith schreef:
    4462 ik kan het bijna niet geloven. maar goed ik keek al een jaar naar deze scène uit ghehe

    maar morgen ga ik me weer even netjes aan mijn rpgs wijden en het weekend is druk, dus ik had ook wel een buffer nodig xD


    daaaamn netjes!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Whoopwhooop mooie progress folks! Ik heb 1732 woorden neergepend vandaag en zit op 3401 in totaal c:


    Dramatic

    hmm, misschien moet ik nano als excuus gebruiken om fanfic over mijn ttrpg-karakters te gaan schrijven en dus het schrijven weer op te pakken... maar ik heb een heel druk weekend voor de boeg, dus intimidating 😬😬
    maar van wat ik tot nu toe zie, zijn alle deelnemers so far lekker bezig, trots op jullie allemaal 💕


    because i knew you, i have been changed for good

    Ringwraith schreef:
    4462 ik kan het bijna niet geloven. maar goed ik keek al een jaar naar deze scène uit ghehe

    maar morgen ga ik me weer even netjes aan mijn rpgs wijden en het weekend is druk, dus ik had ook wel een buffer nodig xD


    Ik neem mijn RPG's gewoon mee in mijn wordcount hahaha, anders geraak ik er sowieso niet :')


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik neem mijn RPG's gewoon mee in mijn wordcount hahaha, anders geraak ik er sowieso niet :')


    Haha lekker doen! Maar ik wil mijn manuscript begin volgend jaar af hebben want deadlines, en rpgs zijn erg verslavend :')

    Maar de eerste dag heb ik wel een beetje afgewisseld omdat ik het lastig vind om lang op 1 project gefocust te zijn, dus een post tussendoor maakt me weer even scherp terwijl ik blijf schrijven ipv andere dingen te doen. Maar er wachten me ook wat lange posts die wat meer aandacht nodig hebben;p

    ____

    En wat is iedereen lekker bezig joh!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2023 - 8:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.