• Helloww friends! *O*

    Halloween. De laatste dag van oktober, het moment dat de sluier tussen vredige wereld en die van het bovennatuurlijke ploeteren het dunst is. De draad die de rust van de maand ervoor vastnaait aan de wilde hysterie van de maand erna.
          Klokslag middernacht gaan we de loopgraven in.
          Klokslag middernacht begint de tijd te lopen.


    Tijd, voor NaNoWrimo. Dertig dagen om (meer dan) 50.000 woorden te schrijven. Degene die de drempel halen, zijn winnaars voor het leven—althans, het komende jaar. Fanfictie of eigen werk; deze challenge is voor iedereen.Doe jij mee? :3

    Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site:



    Hoe kan ik meedoen?
    Als je mee wilt doen aan de officiële NaNoWriMo kun je je aanmelden op nanowrimo.org en daar aangeven dat je mee gaat doen. Mocht je nog geen 18 zijn en geen 50.000 woorden willen schrijven, kun je je ook aanmelden bij de Young Writers Program waar je je eigen doel kunt stellen. Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je per dag hebt geschreven, ook krijg je via de site af en toe motiverende berichtjes en is er een forum vol andere enthousiaste schrijvers.

    Officiele regels
    ✍ Write a 50,000-word (or longer!) novel, between November 1 and November 30.
    ✍ Only count words written during November. None of your own previously written prose can be included in your NaNoWriMo draft (though outlines, character sketches, and research are all fine, as are citations from other people's works).
    ✍ Write a novel. We define a novel as a lengthy work of fiction. If you consider the book you're writing a novel, we consider it a novel too!
    ✍ Be the sole author of your novel. Apart from those citations mentioned two bullet-points up.
    ✍ Write more than one word repeated 50,000 times.



    Wist je dat...?

    Je in dit topic de volgende dingen allemaal kan doen?

    - Je kan... de deelnemers ontzettend hard aanmoedigen!
    - Je kan... je huidige wordcounts droppen
    - Je kan... andere deelnemers uitdagen tot een WordWar duel (extra punten voor theatraliteit)
    - Je kan... je laatst geschreven zin plaatsen
    - Je kan... klagen over het zware leven dat is schrijver zijn
    - Je kan... vragen om advies!
    - Je kan... je eigen wist-je-datjes plaatsen
    - Je kan... vast nog wel meer dingen verzinnen! Voel je welkom, maak er wat gezelligs van met zijn allen :Y)

    #zijdiegaanstervengroetenu #klammehandjes #maartochwelenthousiast

    ReisverslagNummerEen

    Doe jij dit jaar mee met NaNoWriMo?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vandaag op wild avontuur naar de IKEA geweest, 2.5 uur geslapen om daarvan bij te komen, en nu net 1700 woorden dialoog eruit geknald. Dát noemen we nou een zeeer geslaagde dag

    [ bericht aangepast op 4 nov 2023 - 0:06 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    lekker bezig!! ik ga nog even over het weekend denken of ik nano wil doen :3


    because i knew you, i have been changed for good

    ProngsPotter schreef:
    Vandaag op wild avontuur naar de IKEA geweest, 2.5 uur geslapen om daarvan bij te komen, en nu net 1700 woorden dialoog eruit geknald. Dát noemen we nou een zeeer geslaagde dag


    Oeh wat goed!!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet echt nog 1200 woorden voor vandaag, wish me luck :'DD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik moet echt nog 1200 woorden voor vandaag, wish me luck :'DD

    Je kan het (yeah)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ringwraith schreef:
    Ik moet echt nog 1200 woorden voor vandaag, wish me luck :'DD


    Moet kunnen als je 3 uurtjes goed door werkt, succes Natas! :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Moet kunnen als je 3 uurtjes goed door werkt, succes Natas! :Y)


    Haha ja, theoretisch wel. Maar was een drukke dag dus vol hoofd. Maaar eerste sessie leverde toch 558 woorden op dus ik mag zeker niet klagen, hehe. Op naar sessie 2. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet er vandaag eigenlijk nog 1600, maar dat lukt sowieso niet meer so eh :')


    help

    Tolkien schreef:
    Ik moet er vandaag eigenlijk nog 1600, maar dat lukt sowieso niet meer so eh :')


    ik ook, maar heb vandaag 350+ boeken verzeuld en opnieuw een plaatsje gegeven, vier boekenkasten versleept, en een vijfde weer in elkaar gezet, en nou wil ik echt niets anders dan slapen XD
    but here we are. either victory, or else the grave


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tolkien schreef:
    Ik moet er vandaag eigenlijk nog 1600, maar dat lukt sowieso niet meer so eh :')


    Wie weet valt het mee? Ondanks dat ik dacht dat mijn hoofd er niet naar stond heb ik m'n woorden voor vandaag toch gehaald XD
    Of ik het later ook goed vind zien we dan wel xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Wie weet valt het mee? Ondanks dat ik dacht dat mijn hoofd er niet naar stond heb ik m'n woorden voor vandaag toch gehaald XD
    Of ik het later ook goed vind zien we dan wel xD


    Aah goed bezig! Ik heb er nog 900 kunnen schrijven, maar ben nu echt te moe en heb morgen weer een drukke dag. Ik zie wel of ik het volgende week ergens ingehaald krijg haha


    help

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    ik ook, maar heb vandaag 350+ boeken verzeuld en opnieuw een plaatsje gegeven, vier boekenkasten versleept, en een vijfde weer in elkaar gezet, en nou wil ik echt niets anders dan slapen XD
    but here we are. either victory, or else the grave


    Dang. Ik werkte vandaag in de bib en heb niet eens zoveel boeken gezien hahahaha


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Dang. Ik werkte vandaag in de bib en heb niet eens zoveel boeken gezien hahahaha


    Ehehehee. Nog 650 meer en ik mag de verzameling een privé bibliotheek noemen :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hi, ik ben een rebel (20k) en nan(o)lympics deelnemer.
    Ondertussen ben ik ook aan het kijken als ik toch geen irl write-in kan organiseren in Hasselt.

    Alles gaat momenteel goed behalve die irl write-in.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ehehehee. Nog 650 meer en ik mag de verzameling een privé bibliotheek noemen :3

    Je laat het klinken alsof dat niet heel veel boeken extra zijn :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.