• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

    Ok. But the fact that I can start my vacation with a confirmed therapist appointment is great.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vandaag een nieuwe kast opgehaald, fantastisch!

    En de oude staat nu op Marktplaats, is eigenlijk nog zo goed als nieuw maar hij is hier gewoon heeeeeeel erg onhandig


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Drie uur lang naar mn oma in Zeeland rijden, achter mn ouders aan, betekent dat ik drie uur lang al cruisend musicals kan zingen in m'n auto. We zijn op de helft en ik ben nu al een beetje schor, maar dat mag de pret niet drukken 😂


    Dramatic

    Een goede live Niall concert via Instagram gevonden dus even nagenieten van gisteren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Had er eigenlijk het geld niet voor, maar ik heb tóch een nieuw sporthorloge besteld. Ben er al een jaar mee bezig en met het oog op komende zomer waarin ik wat langere wandelingen wil maken is een horloge dat niet halverwege de wandeling opgeladen moet worden toch een stuk prettiger.

    Hij heeft een sportmodus duur van 26 uur (!!!) dus dat betekent dat ik niet eens tussen mijn sportsessies in hoef op te laden. Nu moet ik dat wel, en is 'ie na 3 uur sporten (bijv. 15 km wandelen) gewoon al leeg... dat vind ik niet prettig.

    En straks heb ik gewoon een fantastisch ding die ook nog eens prettiger zit (vandaag even gepast bij MediaMarkt) en ik ben zo hyper excited voor alle avonturen die ik ermee ga beleven AAA


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Boeken van Sarah J. Maas ✨


    Vandaag heerlijk in de zon over het strand gewandeld en net terug van uit eten met m'n ouders en m'n favoriete oma <3


    Dramatic

    Ik heb gewoon geschreven vandaag. Like, woorden op papier. Het zijn shitty woorden die ik nooit meer terug wil lezen, maar het zijn heuze echte woorden


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben vandaag 7 jaar samen met mijn vriend *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ben vandaag 7 jaar samen met mijn vriend *O*

    Awwhh gefeliciteerd! Gaan jullie het nog vieren? 💞


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Awwhh gefeliciteerd! Gaan jullie het nog vieren? 💞


    Jep, uiteten op restaurant (bloos) en dankjewel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, uiteten op restaurant (bloos) en dankjewel!


    Ooo congrats and enjoy! Wij hadden afgelopen oktober onze 7 jaar hehe


    help

    Frodo schreef:
    Ik ben vandaag 7 jaar samen met mijn vriend *O*


    Aah, congrats! 🤍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    I can feel the seasons change, het begint weer leuker te worden om mensen te zien en meer dingen te doen dan de bare minimum ^^

    In D&D : hoe overleef je een donderstorm, nou stuur de skeleton minion voorop met een shortsword vastgeknoopt aan een saber (zodat die langer is) in de hoop dat die kan dienen als bliksemafleider ^^"

    [ bericht aangepast op 11 maart 2024 - 22:06 ]