• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

    Helemaal vergeten te delen eigenlijk, maar ik heb tickets voor de Romantasy Fair in oktober dit jaar!!!!! Fantasy ball here I come!!!! Nu nog een pretty dress etc. fixen en dan kan ik ff een avond doen alsof de realiteit niet bestaat en alsof ik in een of andere fantasy/fae world ben waar ik kan dansen in een mooie jurk ^^ (m'n partner en 2 vriendinnen gaan ook mee, voelt echt beetje alsof je zo je eigen Inner Circle meeneemt)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Helemaal vergeten te delen eigenlijk, maar ik heb tickets voor de Romantasy Fair in oktober dit jaar!!!!! Fantasy ball here I come!!!! Nu nog een pretty dress etc. fixen en dan kan ik ff een avond doen alsof de realiteit niet bestaat en alsof ik in een of andere fantasy/fae world ben waar ik kan dansen in een mooie jurk ^^ (m'n partner en 2 vriendinnen gaan ook mee, voelt echt beetje alsof je zo je eigen Inner Circle meeneemt)

    Ooohhh dit klinkt echt geweldig, heel veel plezier alvast!!


    Dramatic

    Ik zag dat er eind april in Drenthe ergens een hardloopevenement is waarbij bij het inschrijfgeld een hardloopshirt MET VAN GOGH EROP EN DETAILS VAN DE STERRENNACHT inbegrepen zit.

    De kortste afstand is 5 Engelse Mijl, dus 8 kilometer ongeveer.

    Raad eens wie er vanochtend om 7:30 uur weer begonnen is met hardlopen?

    Zodra ik zeker weet dat ik de 8 kilometer aan kan schrijf ik me in.

    Ik wil dat shirt.

    Ghehehehe :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lunch met mijn 3-jarige die tegenover mij zit ; de boter staat naast mij, maar 3-jarige moet en zal deze aan mij geven, dus ik geef de boter aan haar zodat zij die aan mij kan geven 😂😂

    Vandaag weer complimenten gekregen over mijn Zweeds :Y) Oké, het zijn vooral de wat oudere mensen die dit zeggen, maar als zij vinden dat ik voor iemand die nog druk bezig is met het leren van de taal het al best prima spreek, ga ik dat compliment maar gewoon in the pocket steken.


    Stenenlikker

    Vakantie is geboekt 🥰


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Een vriendin heeft kaartjes gewonnen voor de KreaDoe en heeft mij uitgenodigd om mee te gaan :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik word stiekem toch altijd wel een beetje blij als ik weer merk dat spotify per account connect en dat ik dus vanaf mijn laptop op de bank met hotkeys de muziek op de tv kan bedienen zonder een afstandsbediening te hoeven pakken.

    Mijn plekken bij Niall vandaag zijn gewoon beter dan ik had verwacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had zo'n lekker ijsje vanmiddag bij de seizoensopening van de ijssalon! Bitterkoekjes en appel (lol)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Morgen dagje verlof. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor het eerst in 2 weken nog eens thuis mogen werken én de zon schijnt én mijn kat ligt een halve meter verder te slapen én het is bijna weekend *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    BUTTERFLY. THE FIRST OF THE YEAR. SUMMER IS THAT YOU?!?

    Life is a lil shit right now but hey i pretty much worked out a whole magic system? Yay!

    Nu nog de uitzondering op de regel en alle implicaties die erbij komen kijken


    help

    Inspiratie en schrijven met toffe mensen <3


    Omnia mutantur, nihil interit