• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

    Renna schreef:
    (...)
    Jaaa soort van! Ik heb zelf niet de tekenskills om een design te maken, maar ik knip en plak dan iets in elkaar en heb een machine (een Cricut Joy) die het dan uitsnijdt op vinyl. Dat strijk je dan op de tas en voilà!


    Ooooh zo tof! 😍


    You could rattle the stars.

    Tahani schreef:
    (...)

    Ja! Ze berichtte dat ze hierna ws vijf jaar geen vakantie kan krijgen/nemen (doctoraat.. en lets be honest, murica) en dat ze graag nog even ergens heen wil


    Aaah ja, dan is het heel tof als ze hierheen komt en jullie elkaar weer kunnen zien! 😊


    You could rattle the stars.

    Wanneer je iemand hebt gevonden met wie je qua schrijfstijl op ieder denkbaar niveau matcht 😍 Iemand die elke voorzet begrijpt, dezelfde thema's wil verkennen ❣️


    Omnia mutantur, nihil interit

    Goed geslaagd in de ikea vandaag hoor guys !


    You could rattle the stars.

    Ik ben m'n huis (eindelijk) aan het opruimen en ik word zo blij van de orde die ik schep!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Alleen thuis en full-on musicals belten ❤


    Dramatic

    Renna schreef:
    Alleen thuis en full-on musicals belten ❤


    Een mede musical lover 🙏🏻 Welke musicals ben je fan van? 😍


    You could rattle the stars.

    Renna schreef:
    Alleen thuis en full-on musicals belten ❤


    Ik doe mee!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Renna schreef:
    Alleen thuis en full-on musicals belten ❤


    Doe ik eigenlijk vaker samen met mijn vriend als ik niet alleen thuis ben hahaha


    help

    Madwoman schreef:
    (...)

    Een mede musical lover 🙏🏻 Welke musicals ben je fan van? 😍

    Disclaimer vooraf: theatre kid goes off about her favourite thing

    Mijn allereerste grote musicalliefde was The Lion King. Mijn opa en oma gingen daar naartoe en hadden een T-shirt voor me meegenomen. Onze buren hadden de CD van de Nederlandse cast en mijn vader heeft daar een kopie van gemaakt voor mij, en die heb ik echt grijs gedraaid toen ik jong was! Daarnaast: Tarzan. Toen ik 7 was ging ik naar de voorstelling met m'n ouders en m'n broertje en dat was zó fantastisch. Daar hebben we ook de nummers van en als gezin hebben we daar thuis echt vaak op gedanst hahahahahah. In 2015 ben ik naar Soldaat van Oranje geweest met m'n vader en oma en ook dat was ontzettend indrukwekkend. Ken daar de lyrics van bijna de hele musical ook van uit m'n hoofd ondertussen :3
    Toen in 2016 leerde ik Hamilton kennen en kwam echt het besef dat hot damn, musicals are love, musicals are life. Vanuit daar Newsies ontdekt, en Mean Girls, en Dear Evan Hansen en SIX, en zo bleef de lijst groeien ahahahahaha: Anastasia, Heathers, Falsettos, Spamalot, Moulin Rouge, Hadestown, Waitress, Something Rotten, Bonnie & Clyde, Wicked, Frozen, Matilda en natuurlijk Les Misérables. Die heb ik vorig jaar op West End gezien en daarna de Nederlandse productie in Rotterdam, en dat verhaal blijft toch zo ontzettend groots... Echt fantastisch. ProngsPotter en ik zijn vorig jaar naar SIX geweest toen ze in Nederland speelden en dat was echt awesome, we zaten op de eerste rij en hadden de tijd van onze levens <3
    Ohja ennnn, met nog een aantal andere Qreators ben ik ook echt fan van EPIC The Musical, weet niet of je die al bent tegengekomen? Iemand schrijft een musical over de Odyssey, de reis van Odysseus terug naar Ithaca nadat de Trojaanse oorlog is gewonnen. Hij brengt een voor een de verschillende delen uit, vier Sagas staan nu op Spotify (van de in totaal 9 volgens mij). Weet niet of je thuis bent in de Griekse mythologie, maar dat is ook écht een aanrader! Heerlijke catchy nummers :D
    Dussehhh ja dit zijn mijn obsessies heheheh, en die van jou? :3

    Tahani schreef:
    (...)

    Ik doe mee!

    Whoopwhoooop, welke zing jij? 😏😏

    RSK schreef:
    (...)

    Doe ik eigenlijk vaker samen met mijn vriend als ik niet alleen thuis ben hahaha

    Dat klinkt honestly echt wel fantastisch ahahahahaha


    Dramatic

    @Renna ik kan me echt in zoveel herkennen! Mijn aller eerste aanraking met musical was Wicked met Chantal Janzen en Willemijn Verkaik en dat opende echt mijn ogen voor de liefde die ik voor theater voel ❤️

    Ben daar vorig jaar op Broadway nog een keer heen geweest en het blijft echt m’n favoriet. Daarnaast vind ik soldaat van Oranje ook nog steeds zo grijpend! Morgen is vandaag is echt een lied dat ik bijna elke week wel luister🙏🏻

    Voor de rest naar heel veel musicals geweest, maar deze twee springen er wel uit qua ervaring voor mij.

    Zou ook nog zo graag naar de Lion king en les miserables willen!


    You could rattle the stars.

    Renna schreef:
    Alleen thuis en full-on musicals belten ❤

    Was even vergeten dat ik deze post al had geliked, sorry voor de extra melding! Maar musicals meezingen is altijd fun (zolang het niet in het theater zelf is) en leuk om te zien dat anderen hier ook musicals leuk vinden. :)
    De Lion King en Les Mis zijn allebei zeker toffe musicals, en musicals zoals Something Rotten en Frozen ook. En -niet erg onverwachts met Grantaire als naam voor een van mijn katten(cat)- Les Mis is een van mijn all time favoriete, samen met Beetlejuice en Tanz der Vampire. Al zing ik momenteel met name veel mee met Legally Blonde nummers.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jongens al die posts over musicals maken mij bliiiiiiiiiij (yeah)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh my God, nog meer musicalfanaten?!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Gisteravond zo een gezellige avond met spelletjes, wijn en eten gehad 🩷


    You could rattle the stars.