• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

    Ik ben positief verrast door de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival, vind het nummer echt ontzettend catchy, en dat er ook een couplet ding in het Duits gezongen wordt valt vast positief bij Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en wellicht zelfs Luxemburg. Het wordt vast een feestje op het podium en ik hoop dat Israël alsnog geboycot gaat worden maar goed, dat is geen positiviteit


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De setlist voor onze musicalconcert optreden is fun! Niet alle nummers zijn helemaal mijn ding of course, maar er zit een hoop tofs tussen. Waaronder een nummer uit een van mijn favoriete musicals en twee nummers uit mijn top 10 musicals. Can't wait!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Een leuk weekend om naar uit te kijken🙏🏻 Met de eerste F1 race van het nieuwe seizoen alweer op het programma! Cant wait 😍


    You could rattle the stars.

    Wat zijn jouw verwachtingen voor de Formule 1? Wie heeft volgens jou de meeste kans om te winnen?

    Heb gewoon drie TikToks gefilmd deze week :o Wat voor anderen misschien niet veel zegt, maar gezien ik d'r alleen mee bezig ga als ik al genoeg energie had om erover na te denken, aangekleed te zijn en make-up op te doen, te filmen en te editen... Dat ik daar drie keer genoeg energie voor had... winst :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    meroholda schreef:
    Wat zijn jouw verwachtingen voor de Formule 1? Wie heeft volgens jou de meeste kans om te winnen?

    Ik hoop Max uiteraard, maar wel dat het seizoen een stuk spannender zal zijn dan de afgelopen twee jaar :'D


    Dramatic

    Ik kan gewoon de hele middag voldaan in de zon zitten, zo net een beetje moe en heel comfortabel en warm ^^

    Ik heb gewoon m'n nieuwe auto zoo mega blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renna schreef:
    (...)
    Ik hoop Max uiteraard, maar wel dat het seizoen een stuk spannender zal zijn dan de afgelopen twee jaar :'D


    Jaaaa, sluit ik me helemaal bij aan! Alhoewel ik na deze race daar angstig voor ben haha
    was alweer zo een groot gat joh


    You could rattle the stars.

    Verkeerd topic, my bad

    [ bericht aangepast op 2 maart 2024 - 19:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Madwoman schreef:
    (...)

    Jaaaa, sluit ik me helemaal bij aan! Alhoewel ik na deze race daar angstig voor ben haha
    was alweer zo een groot gat joh

    Een volledige seconde voorsprong na één lap voorspelt inderdaad niet veel goeds voor de rest van de races :'D


    Dramatic

    Lachen gieren brullen bij die voorstelling. Geweldig genoten ❤️


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ZON

    Yes, Frankrijk, dankjewel voor een pioneer zijn wat betreft dit in het grondwet te plaatsen, as it should be!
    Fijn om te lezen dat er ook goed nieuws in de wereld is!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    SPECS schreef:
    Verkeerd topic, my bad


    Ik zie nu voor me hoe jij met een glimlach een bad aan het showen bent in het topic maar dat de afbeelding niet functioneert ofzo xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly