• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

    Hopen op een bezichtiging


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik was vandaag bij de Medina al-Zahra/Madinat al-Zahra en het is basically gratis als je Europees bent (alleen als je geen zin hebt in een half uur lopen, is het €3,- voor een retourtje bus, en mja, mijn reisgenootje wilde niet lopen) EN HET WAS ZO PRACHTIG EN DE LUCHT WAS ZO BLAUW EN HET WAS 21°C en aaaaa zo gaaf


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik was vandaag bij de Medina al-Zahra/Madinat al-Zahra en het is basically gratis als je Europees bent (alleen als je geen zin hebt in een half uur lopen, is het €3,- voor een retourtje bus, en mja, mijn reisgenootje wilde niet lopen) EN HET WAS ZO PRACHTIG EN DE LUCHT WAS ZO BLAUW EN HET WAS 21°C en aaaaa zo gaaf


    Ik ben lichtelijk jaloers, maar ook heel blij voor jou! Is je zo gegund (krul)
    Ben alleen zelf zo reis kriebelig ondertussen, ben vorig jaar April vier dagen in Turijn geweest en sindsdien niet meer omdat Jordanië toen niet door ging in oktober udhwauDHAIDhAI. Dus ik begin echt de reis onrust te merken, normaal zie ik veel meer. Het jaar daarvoor was ik naar Valencia geweest voor 10 dagen, daarna 12 dagen Noord Engeland/Schotland en toen nog 4 dagen Berlijn in oktober. Dus nu sta ik wel al echt 9 maanden droog (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb de mensen in mijn normale leven nog niet echt vertelt over deze operatie, dus nu kan ik mijn blije blije nieuws niet kwijt haha. Dus, Quizlet Qreaties, mijn uitlaatklep voor al tien fijne jaren, wees getuige van mijn tranen van blijdschap!

    Mijn verzekering heeft volledige vergoeding goedgekeurd, ik kan officiëel echt een borstverkleining krijgen (blush)

    Frey_ schreef:
    Ik heb de mensen in mijn normale leven nog niet echt vertelt over deze operatie, dus nu kan ik mijn blije blije nieuws niet kwijt haha. Dus, Quizlet Qreaties, mijn uitlaatklep voor al tien fijne jaren, wees getuige van mijn tranen van blijdschap!

    Mijn verzekering heeft volledige vergoeding goedgekeurd, ik kan officiëel echt een borstverkleining krijgen (blush)


    Eeey, happy for u!


    help

    Frey_ schreef:
    Ik heb de mensen in mijn normale leven nog niet echt vertelt over deze operatie, dus nu kan ik mijn blije blije nieuws niet kwijt haha. Dus, Quizlet Qreaties, mijn uitlaatklep voor al tien fijne jaren, wees getuige van mijn tranen van blijdschap!

    Mijn verzekering heeft volledige vergoeding goedgekeurd, ik kan officiëel echt een borstverkleining krijgen (blush)


    OMGGG CONGRATS!! *O* *O* *O* *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frey_ schreef:
    Ik heb de mensen in mijn normale leven nog niet echt vertelt over deze operatie, dus nu kan ik mijn blije blije nieuws niet kwijt haha. Dus, Quizlet Qreaties, mijn uitlaatklep voor al tien fijne jaren, wees getuige van mijn tranen van blijdschap!

    Mijn verzekering heeft volledige vergoeding goedgekeurd, ik kan officiëel echt een borstverkleining krijgen (blush)


    Oohh wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! (:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2024 - 16:13 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Coryo schreef:
    Eeey, happy for u!

    ProngsPotter schreef:
    OMGGG CONGRATS!! *O* *O* *O* *O*

    ChiIdhood schreef:
    Oohh wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! (:


    Frey_ schreef:
    (...)




    You were born original, don't die as a copy.

    Omg, yas, it's finally time for semlor :'D


    Stenenlikker

    de custom dobbelstenen die ik besteld heb worden zo mooi ;AAAA;. can't wait tot ze af zijn en in mijn possession


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    de custom dobbelstenen die ik besteld heb worden zo mooi ;AAAA;. can't wait tot ze af zijn en in mijn possession



    oooo i wanna see em


    help

    Coryo schreef:
    (...)


    oooo i wanna see em
    ik kreeg deze video van de maker vannacht! grote hype


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)ik kreeg deze video van de maker vannacht! grote hype


    Oooo those do be pretty! Vond het wel grappig dat ik moest verifieren dat ik 18+ ben lol


    help

    Just a funny story that happened yesterday:

    Voor context: mijn SO en ik hebben samen een auto, die hebben we overgenomen van zijn oma toen zij niet meer mocht rijden. Het is dus at best onze auto en specifiek SO's auto omdat de auto op zijn naam staat en die van zijn oma was.

    Gisteren had mijn SO een aantal mensen van onze studentenvereniging over de vloer en dit zijn mensen die niet echt in mijn vriendengroep zitten of die ik vaak spreek buiten als we elkaar toevallig tegenkomen en dan ook nog toevallig in gesprek raken op een verenigingsactiviteit, so no deep connections there. Dus hij had het er met hen over dat hij voor een verenigingsweekend wat dozen moesten verplaatsen. Waarop een gast van dat groepje de volgende uitspraak deed (recht in mijn SO's gezicht, zonder dat ik überhaupt bij dat gesprek was): "Oh ja, Satoru's auto is best wel groot, daar past wel veel in." Niet jouw/SO's auto of op z'n minst jullie auto, maar heel specifiek Satoru's auto. Mijn SO wist even niet wat hij moest met dat binnen de vereniging het blijkbaar voelt als mijn auto terwijl dat dus niet echt waar is. Het verklaard wel waarom iedereen mij altijd appt als ze de auto willen lenen terwijl hij toch echt socialer is dan ik.