• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

    Bijna zes maanden en vierentwintig pagina's aan interviews later, ben ik eindelijk klaar met het vreselijkste onderdeel van mijn scriptie! :Y)

    Frey_ schreef:
    Bijna zes maanden en vierentwintig pagina's aan interviews later, ben ik eindelijk klaar met het vreselijkste onderdeel van mijn scriptie! :Y)


    Heeey, goed bezig! I know the feel, wij hebben onze transcripten bijna een jaar uitgesteld 🫠


    help

    Morgen proefrit voor n nieuwe auto en vrijdag bezichtiging van een huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Coryo schreef:
    (...)

    Heeey, goed bezig! I know the feel, wij hebben onze transcripten bijna een jaar uitgesteld 🫠


    Transcripten zijn echt hel. Je hebt al tig keer dezelfde vragen gesteld en dan moet je nog een keer alles terugluisteren hahaha. En ik moest er nog een derde keer doorheen om alles naar het Engels te vertalen 🥲 Maar! Klaar!!

    Werd het na de transcripten beter? Of... :S

    [ bericht aangepast op 29 jan 2024 - 19:32 ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Transcripten zijn echt hel. Je hebt al tig keer dezelfde vragen gesteld en dan moet je nog een keer alles terugluisteren hahaha. En ik moest er nog een derde keer doorheen om alles naar het Engels te vertalen 🥲 Maar! Klaar!!

    Werd het na de transcripten beter? Of... :S


    Eeeeh semi

    Ik heb mijn diploma?


    help

    :D

    Coryo schreef:
    (...)

    Eeeeh semi

    Ik heb mijn diploma?


    (hoera)

    (Let's forget about what it took to get there :Y))

    iiiii cut my own hair? :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    iiiii cut my own hair? :3


    Nu willen we wel het resultaat zien hoor!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frey_ schreef:
    :D(...)

    (hoera)

    (Let's forget about what it took to get there :Y))


    En toen dacht ik dat het nog een goed idee was om verder te studeren (huil) Geen thesis meer tho


    help

    Cricut project geslaagd! :D Het was even stoeien maar nu heb ik m'n eigen bookish tote bag ^-^


    Dramatic

    Renna schreef:
    Cricut project geslaagd! :D Het was even stoeien maar nu heb ik m'n eigen bookish tote bag ^-^



    Oeh fancy!! Looks nice ^^

    Renna schreef:
    Cricut project geslaagd! :D Het was even stoeien maar nu heb ik m'n eigen bookish tote bag ^-^




    AAAAAA dit is zo gaaf!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Renna schreef:
    Cricut project geslaagd! :D Het was even stoeien maar nu heb ik m'n eigen bookish tote bag ^-^



    Omg zo cool! Verkoop je die ook ergens? (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Awwwhh thanks y'all 🥰🥰

    Frodo schreef:
    (...)

    Omg zo cool! Verkoop je die ook ergens? (wbw)

    Hahahahahah nee dat niet, dit was m'n eerste keer! Ennehh ik heb niet geheel legaal overal wat afbeeldingen vandaan geplukt enzo, dus verkopen mag dan niet :'D


    Dramatic

    Ik heb het huis vandaag heerlijk klaar gemaakt voor carnaval

    Tullepetaonen op de achterdeur en voorraden getekend en overal serpentine en confetti en balonnen gehangen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan