•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vond het vannacht best moeilijk om de vraag ‘het komt toch wel goed met hem?’ te beantwoorden voor een man met wiens vader het duidelijk niet goed ging komen. Meestal heb ik dat niet echt meer, maar hij keek zo hoopvol.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik kan gewoon de hele dag (oke, realistisch gezien tot een uur of 3/half 4) op de bank in de zon zitten bezig met schrijven en RPGs en D&D voorbereiden en alle leuke dingen die ik wil doen ^^ Ik ben best wel trots op mezelf dat ik gister een uur eerder begonnen ben met werken aan mn opdracht en daarmee al mn werk voor vandaag af heb en ik mezelf mag belonen met zon en fun creative stuff ^^

    Waarom geeft Florence + The Machine me gevoelens wtf

    [ bericht aangepast op 19 jan 2024 - 12:11 ]


    obsessive rage

    waarom lol 😂 je hebt geen creativiteit in je eigen Pinkie oml


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    jesus fuuuu

    Die stress van een belangrijk document openen, een veeeeeel oudere versie van je werk zien en vervolgens het juiste document niet kunnen vinden. (cat) This thesis is gonna be the death of me


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pizza, MOE, pizza, MOEEEEE.
    - A representation of my thoughts


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Finally, the weekend – time to rest.

    Tired. 🥲


    [ heaven knows ]

    Nog een uurtje en dan eindelijk naar huissss

    Waarom word ik nou weer GEBELD. Dit is HEL en ik ga dood


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    Waarom word ik nou weer GEBELD. Dit is HEL en ik ga dood


    What hapend?

    Ik las mijn laatste RPG post terug en ik ben serieus blij met wat ik geschreven heb en hoe het er staat en alles ^^

    Wanneer een van je “goeie” vriendinnen opeens al een halfjaar met je ex achter je rug om bezig is ???

    Waarom knoei je altijd extra veel als je net een schone broek of trui aan hebt....