•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    inktzwart schreef:
    Call me Pygmalion because I’m falling in love with my own creation (worst man to have ever graced the earth)


    i feel this too hard

    OT: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    dat was het


    help

    January, please be gone so I can breathe without stress ✨

    wtf, ik googlede net "pedopaard", want op die manier kwam ik vroeger altijd via google images bij oude (wat oorspronkelijk het one direction foto/gif topic was) topics, maar er zijn gewoon 0 resultaten??? het internet is gescrubd van pedopaard???

    edit: dit was de gif die vroeger altijd meteen naar boven kwam, nu kan ik nog maar 1 topic vinden met reverse image search

    edit edit: oh je kan geen foto's meer plaatsen?? lol

    [ bericht aangepast op 22 jan 2024 - 23:04 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben zo fucking moe holy moly


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik moet de badkamer schoonmaken maar ik heb geen ziiiiiin


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I'm so fucking done with this world


    [ heaven knows ]

    Blegh, ik wil gewoon rustig schrijven, maar ik moet nog naar de winkel en koken, vanavond nog naar een wijkmeeting om te kijken wanneer ze ons huis precies gaan afbreken en wat wij van de woningbouw gaan krijgen daarvoor en dan meteen door naar een volgende afspraak waarbij ik de rest van de avond actief en enthousiast moet zijn. Ik heb hier zo geen energie voor allemaal...

    Ik heb eigenlijk geen zin in dat etentje, maar weet je. Soms kom ik er beter buiten dan dat ik er binnen ging, dus ik ga toch. Het is ook gewoon lullig imo om zo last minute af te zeggen.
    Daarnaast kijk ik er wel gewoon naar uit om in eerste klasse met de trein te reizen, dan heb ik tenminste rust.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tired.

    Blub. waar is mn concentratiee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Blub. waar is mn concentratiee


    found it


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    found it


    pls tell me where i also can't find it


    help

    ohmygod ik heb contact met de buurvrouw. denk ik. ik had een briefje opgehangen met heel groot "zoekt u nog een oppas", en net via het raam soort van gecommuniceerd om m'n nummer uit te wisselen. Nu is het afwachten? i think? AAAHH NERVES but also, #gewoondoen en #nietgeschotenisaltijdmis


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Coryo schreef:
    (...)

    pls tell me where i also can't find it


    in de verpakking van mn chocolatechipcookies


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    in de verpakking van mn chocolatechipcookies


    ooo, ik ga ook even in de snackkast kijken. good plan!


    help