•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ProngsPotter schreef:
    ohmygod ik heb contact met de buurvrouw. denk ik. ik had een briefje opgehangen met heel groot "zoekt u nog een oppas", en net via het raam soort van gecommuniceerd om m'n nummer uit te wisselen. Nu is het afwachten? i think? AAAHH NERVES but also, #gewoondoen en #nietgeschotenisaltijdmis

    Oppassen is leuk! (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    attention seeker she'll always be the same, i can't stand IT


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wie had verwacht dat je een hele zaal (man of 40/50) in best wat oproer kunt krijgen als je tegen mensen in de lage sociale huur sector zegt dat je ze een kans bied om alvast te verhuizen naar een ander huis in dezelfde wijk en dat je dat normaal niet kunt aanbieden en je dit doet als extraatje, waarbij het huis in de meeste gevallen kleiner is en zo'n 100 tot 200 euro duurder is.

    Ik ben nog nooit bij een wijkbijeenkomst geweest hier, maar er was er vandaag eentje ter voorbereiding op de waarschijnlijke sloop van het huis en alleen al luisteren naar het rumoer in de zaal bij bepaalde mededelingen was eigenlijk best vermakelijk.

    i am dying


    help

    and I can't even get the peace I wanted these days, instead I get reprimanded for it. survivalmode 24/7


    [ heaven knows ]

    Yay for overthinking.
    Hopelijk verpest het in elk geval mijn tentamen zo en mijn presentatie die ik erna moet voorbereiden niet vandaag.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ga ik deze twijfels nu echt hebben tot de dag van - en mogelijk de weken daarna ook nog? Hoe kan ik dan ooit weten welke keuze de juiste is? (cat) Choise paralysis is een van mijn vele grote flaws, maar het is nog nooit zo impactvol geweest als nu. Just make up your mind for once please I beg you

    waarom krijg ik nou weer een ptss nachtmerrie van een situatie waar ik nog steeds in zit. wat voor onzin is dit nou weer (these are in a way so funny tho because instead of waking up horrified and disoriented i just wake up annoyed. like wow a fight with my parents over dinner. now i remember why i was mad at them, thanks for the reminder dream but you DO know this could still happen right, i still live with them)


    obsessive rage

    Lol, ik geloof dat ik meer had aan dit uurtje spreekvaardigheid had dan m'n twee uur les die ik vanavond ga hebben. Hopelijk hoef ik niet op woensdagmiddag te werken straks, want dan kan ik elke week blijven gaan.


    Stenenlikker

    ik ben gewoon bijna klaar met rpg voorbereiding omg (waarom heb ik zoveel worldbuilding gepland, huilen, en het is nog niet eens fantasy ook)


    obsessive rage

    And so the stress increases


    help

    :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ugh, griep ofzo. Dichte neus, vastzittende hoest en niet kunnen slapen

    Stressstressstressstressstress


    help

    Reeses schreef:
    Ugh, griep ofzo. Dichte neus, vastzittende hoest en niet kunnen slapen


    Veel beterschap!