•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hadden we een superleuke naamsticker voor de babykamer gevonden, zit er €40 aan verzendkosten bij 😳

    antieke filosofie is by far mijn favoriete vak op dit moment
    mijn nieuwe motto; ambitie geeft ellende
    geïnspireerd op Epicurus en direct geciteerd uit 'Griekse en Romeinse filosofie'
    lathe biōsas


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ugh I don't wanna be here


    [ heaven knows ]

    Ik kijk Frozen 2 weer nu ik toch maar disneyplus heb genomen, maar ik was even vergeten dat ik hem eerder deze week in het Grieks had gezet, Dus ik was erg in de war toen ik geen Engels hoorde. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Er wordt atm een Lidl bij mij om de hoek gebouwd en ik kan niet wachten tot ie open gaat, maar niemand weet wanneer ):.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2024 - 12:39 ]


    Stenenlikker

    Waarom duurt januari eigenlijk 6 jaar?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Basim schreef:
    Er wordt atm een Lidl bij mij om de hoek gebouwd en ik kan niet wachten tot ie open gaat, maar niemand weet wanneer ):.

    oeh een Lidl


    [ heaven knows ]

    Kut videoland voor de 2e keer al beloven dat ik iets kan terug kijken en dan vervolgens ohnee foutje van mijn collega

    Echt flikker op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Derks schreef:
    Waarom duurt januari eigenlijk 6 jaar?


    Ik vindt de tijd de laatste tijd steeds sneller gaan. Het is al bijna 3 weken toen januari eraan kwam.

    Wat een enorme klote dag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Derks schreef:
    Waarom duurt januari eigenlijk 6 jaar?

    Februari ook al >-<
    De tijd tussen de feestdagen en het begin van de lente is gewoon deprimerend lol


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    Februari ook al >-<
    De tijd tussen de feestdagen en het begin van de lente is gewoon deprimerend lol


    Ik heb altijd het gevoel dat ik pas kan ademen als maart voorbij is :')

    -

    RTV Noord, hier falen jullie echt enorm. Dit gesprek met jullie 'huispsycholoog' is vreselijk stigmatiserend en neerbuigend naar jongeren met problemen. 'Die jonge meiden kunnen niks meer hebben. Je moet ze niet zo snel naar de psycholoog sturen en als je hun telefoon afpakt los je 70-80% van de problemen op.' Ok boomer (cat)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2024 - 13:52 ]

    Nu ben ik bang om een betere stageplek mis te lopen door mogelijk iets te hebben (afhankelijk van o.a. financiën).. En is een alternatieve opleiding hier volgen niet beter ? Maar dat is ook weer een jaar langer studeren en ik ben wel toe aan werk. Dus ik denk dat meteen voor BBL gaan wel het beste is.
    Mijn fomo mag alleen wel eens weg gaan..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    I miss you. I just wish we had more time together. ❤️🥀


    [ heaven knows ]

    Call me Pygmalion because I’m falling in love with my own creation (worst man to have ever graced the earth)


    obsessive rage