• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    [quote=6861917]Frodo schreef:
    (...)

    Duuuuh (wbw)[/quote

    Aaaah helemaal blij nu *O*
    Honestly, Shadowhunters is niet bepaald een fandom wat hier ooit echt geleefd heeft, dus ik verwachte niet heel veel animo ofzo:W


    Als je er een beetje uitleg bij geeft, denk ik dat het ook leesbaar is voor mensen die geen fan zijn?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klaar schreef:
    Net m'n eerste hoofdstuk geactiveerd en ik ben er best blij mee eeeeehhh ik heb zoveel zin dit te schrijven (maar thesis WELP I really hope I manage to combine them)

    Anyway HOE GAAT HET SCHRIJVEN bij iedereen? <3


    Mijn proloog is vandaag geactiveerd en het eerste deel van hoofdstuk 1 is zo goed als af *O* the vibe is vibing


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Mijn proloog is vandaag geactiveerd en het eerste deel van hoofdstuk 1 is zo goed als af *O* the vibe is vibing


    Ik zag vanochtend dat je je proloog geactiveerd hebt, ik ging het vanavond als ik meer tijd heb even lezen! Kijk er ook zo naar uit iedereens verhalen te lezen, heb direct op alles een abo genomen ((: En damn, dat gaat lekker vooruit!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Does anyone know waar ik tegenwoordig een coverartist kan vinden hier op Q? :P Like.. I'm thinking of joining, after a 3 years of silence.. Maar na 3 jaar weet je ook niet echt meer wie allemaal nog covers maakt, so tips are welcome :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Does anyone know waar ik tegenwoordig een coverartist kan vinden hier op Q? :P Like.. I'm thinking of joining, after a 3 years of silence.. Maar na 3 jaar weet je ook niet echt meer wie allemaal nog covers maakt, so tips are welcome :D


    Inktzwart heeft mijne gemaakt en ze was awesome. Ze heeft geen cover shop nu maar ze bood zich aan en ze had er wel veel plezier aan. Ondanks dat er vijf revisies waren omdat ik picky ben:W dus zeker een aanrader, gewoon even aankloppen of ze zin/tijd heeft (bloos)

    En hallooooo Leah. Wat leuk om jou weer eens te zien hier
    *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Klaar schreef:
    Net m'n eerste hoofdstuk geactiveerd en ik ben er best blij mee eeeeehhh ik heb zoveel zin dit te schrijven (maar thesis WELP I really hope I manage to combine them)

    Anyway HOE GAAT HET SCHRIJVEN bij iedereen? <3


    Oeh, ik ga zometeen gauw lezen!
    Mijn proloog is klaar! Nu alleen nog plaatsen, haha. En dan in de komende dagen door met de eerste hoofdstukken en sleutelen aan het verdere plot.

    Met welke regelmaat gaan jullie proberen je nieuwe hoofdstukjes te plaatsen? Elke week, elke twee weken, of..?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Inktzwart heeft mijne gemaakt en ze was awesome. Ze heeft geen cover shop nu maar ze bood zich aan en ze had er wel veel plezier aan. Ondanks dat er vijf revisies waren omdat ik picky ben:W dus zeker een aanrader, gewoon even aankloppen of ze zin/tijd heeft (bloos)

    En hallooooo Leah. Wat leuk om jou weer eens te zien hier
    *O*


    God dit gaat verwarrend worden lmfaooo

    Maar wat betreft covers, @Leah, inderdaad eens rondvragen. Ik wil ook wel wat proberen, maar ik ben geen groot wonder. Persoonlijk gebruik ik Canva, dat is super gebruiksvriendelijk voor noobs en heeft een hele hoop templates die je kan aanpassen naar behoefte. Veel is ook gratis.

    Elentiya schreef:
    (...)

    Oeh, ik ga zometeen gauw lezen!
    Mijn proloog is klaar! Nu alleen nog plaatsen, haha. En dan in de komende dagen door met de eerste hoofdstukken en sleutelen aan het verdere plot.

    Met welke regelmaat gaan jullie proberen je nieuwe hoofdstukjes te plaatsen? Elke week, elke twee weken, of..?


    Ik ga elke twee weken proberen, maar ik heb een drukke paar maand voor me, dus er kan al eens wat langer tussen zitten. Vooral rond mei ga ik allicht niet al te veel posten ahaha, got so much work then


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Satoru schreef:
    (...)
    I got distracted by a shiny new RPG...


    same (but also ik zit aan 6903 hehe, al ging het schrijven daarnet wat stroever. Heb wel al vier hoofdstukjes klaarstaan op Q)

    Elentiya schreef:
    (...)

    Oeh, ik ga zometeen gauw lezen!
    Mijn proloog is klaar! Nu alleen nog plaatsen, haha. En dan in de komende dagen door met de eerste hoofdstukken en sleutelen aan het verdere plot.

    Met welke regelmaat gaan jullie proberen je nieuwe hoofdstukjes te plaatsen? Elke week, elke twee weken, of..?


    Voorlopig wekelijks dus, met dat ik er al vier heb klaarstaan en omdat ik mijn hoofdstukken splits in stukjes van +/- 1000 woorden. Dan heb ik meteen meer content haha. Moest het sneller of trager gaan upload ik waarschijnlijk vaker/minder vaak. Maar voorlopig gaat het vlot ^^


    help

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik ga elke twee weken proberen, maar ik heb een drukke paar maand voor me, dus er kan al eens wat langer tussen zitten. Vooral rond mei ga ik allicht niet al te veel posten ahaha, got so much work then


    ALSO YOU GOT THIS! KICK THAT THESIS' ASS!


    help

    Coryo schreef:
    (...)

    Voorlopig wekelijks dus, met dat ik er al vier heb klaarstaan en omdat ik mijn hoofdstukken splits in stukjes van +/- 1000 woorden. Dan heb ik meteen meer content haha. Moest het sneller of trager gaan upload ik waarschijnlijk vaker/minder vaak. Maar voorlopig gaat het vlot ^^


    Mijn hoofdstukken zijn gewoon tussen de 3200 en de 4800 woorden per stuk. Help :W


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Mijn hoofdstukken zijn gewoon tussen de 3200 en de 4800 woorden per stuk. Help :W


    Hahaha, zou ik ook kunnen doen, maar dan moet ik me teveel haasten om die wekelijkse upload te halen lol


    help

    Meanwhile denk ik dat ik echt moeite ga hebben om nota bene 1000 woorden te krijgen voor een hoofstuk


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    MeIinoe schreef:
    Meanwhile denk ik dat ik echt moeite ga hebben om nota bene 1000 woorden te krijgen voor een hoofstuk


    Ik ga je gewoon onder je kont schoppen hoor!
    Nee maar zonder gekheid, you got this (H)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Mijn hoofdstukken zijn gewoon tussen de 3200 en de 4800 woorden per stuk. Help :W


    Dat wordt splitten, haha.

    Ik weet echt niet waar ik op uit ga komen, maar als ik er goed in zit dan ga ik ook rap tussen de 3 á 5000 woorden kunnen zitten, maar op een slechtere dag zou het ook zomaar wat minder kunnen zijn (al zit dit duo wel echt onwijs goed in mijn hoofd en leeft het daar inmiddels hun eigen leven x'D ).
    Ik denk dat ik me nu ook maar instel op elke twee weken posten, komt het een week eerder kan ik dat altijd nog doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    (...)

    Ik ga je gewoon onder je kont schoppen hoor!
    Nee maar zonder gekheid, you got this (H)



    Pls do schoppen 🥹😂


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.