• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ringwraith schreef:
    Oehh leuk die meeting! Ik kan ook wel denk ik :3


    Yessss *O*


    You were born original, don't die as a copy.




    Hoe is het concept voor je SOTY tot stand gekomen? Vertel ons iets meer over je proces!


    Eigenlijk een beetje op een onconventionele manier, want ik had eerst de cover en moest er daarna een verhaal bij verzinnen. Dus ik wist dat ik in elk geval iets met draken en steampunk wilde gaan doen. Vorig jaar schreef ik een synopsis om het verhaal goed te laten keuren door de uitgever en ik las hem deze week terug en er zijn nog maar een paar elementen die ik wil gebruiken, haha. Ik vond het helemaal geen sterke synopsis :'D. Maar het afgelopen jaar heeft het verhaal in elk geval een beetje kunnen rijpen terwijl ik aan andere dingen schreef. Ik wil volgende maand gaan plotten en worldbuilden en dan met Camp Nano de eerste 50K schrijven in april (en de rest in de maand erna :') )


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    (...)

    Aaaah super tof! *O*

    Mijn mentale lijst is momenteel:
    -SPECS
    -Laleah
    -Natas
    -Catmint

    En ik moet even nagaan wie er voor de rest nog allemaal daar zijn 6 april. Let me know?
    Ga binnenkort reserveren en ik gok op ongeveer 10 mensen, maar eh, dat moet ik dus nog even inventariseren :W


    Ik ben normaal gezien ook van de partij!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ben normaal gezien ook van de partij!


    Thanks! Heb je toegevoegd (bloos)
    Normaal zou ik het beter weten, sinds ik iedereen persoonlijk heb bericht, maar mijn brein is momenteel in limbo :W


    You were born original, don't die as a copy.

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ben normaal gezien ook van de partij!


    Oehh leuk Bes, volgens mij heb ik jou nog nooit ontmoet?


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    (...)

    Aaaah super tof! *O*

    Mijn mentale lijst is momenteel:
    -SPECS
    -Laleah
    -Natas
    -Catmint
    -Bes

    En ik moet even nagaan wie er voor de rest nog allemaal daar zijn 6 april. Let me know?
    Ga binnenkort reserveren en ik gok op ongeveer 10 mensen, maar eh, dat moet ik dus nog even inventariseren :W


    Het was 6 april he? Dan ben ik er helaas niet bij. 😊


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks! Heb je toegevoegd (bloos)
    Normaal zou ik het beter weten, sinds ik iedereen persoonlijk heb bericht, maar mijn brein is momenteel in limbo :W

    Mag ik op "misschien"? Ik kan op zich wel, maar ik moet tzt even kijken of ik dit aandurf ^^"

    Elentiya schreef:
    (...)

    Het was 6 april he? Dan ben ik er helaas niet bij. 😊


    Awh, ik wilde je zo graag ontmoeten (no_chears)


    You were born original, don't die as a copy.

    Satoru schreef:
    (...)
    Mag ik op "misschien"? Ik kan op zich wel, maar ik moet tzt even kijken of ik dit aandurf ^^"


    Natuurlijk (bloos)
    Je mag ook gewoon komen kijken en als het je toch te spannend is rechtsomkeer maken, of een koptelefoon meenemen om een beetje uit te zonen.
    Doe ik waarschijnlijk sowieso zodat ik ook kan schrijven (bloos)
    Geen verplichtingen (heart2)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Natuurlijk (bloos)
    Je mag ook gewoon komen kijken en als het je toch te spannend is rechtsomkeer maken, of een koptelefoon meenemen om een beetje uit te zonen.
    Doe ik waarschijnlijk sowieso zodat ik ook kan schrijven (bloos)
    Geen verplichtingen (heart2)

    I prefer not to travel 2.5 hours just to turn around again and travel 2.5 hours back ^^"

    Satoru schreef:
    (...)
    I prefer not to travel 2.5 hours just to turn around again and travel 2.5 hours back ^^"


    .....Fair. Worst case scenario you could just roam around Den Bosch for a little bit, it's pretty! And also Bosche Bollen (wbw)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    .....Fair. Worst case scenario you could just roam around Den Bosch for a little bit, it's pretty! And also Bosche Bollen (wbw)

    Haha, will think about it ^^ Ik heb het in ieder geval in mn agenda gezet dus most likely everything will be okay. Den Bosch is inderdaad leuk, ben er wel eens geweest toen ik dichterbij woonde.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Oehh leuk Bes, volgens mij heb ik jou nog nooit ontmoet?


    Nee klopt! Dit zou mijn eerste meeting worden (:
    @Jen: oh noooo that sucks (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Satoru schreef:
    (...)
    Haha, will think about it ^^ Ik heb het in ieder geval in mn agenda gezet dus most likely everything will be okay. Den Bosch is inderdaad leuk, ben er wel eens geweest toen ik dichterbij woonde.


    Yesss, again; no pressure <3
    Ik ben er maar twee of drie keer geweest, maar het is zo historisch en prachtig.
    Zo'n mooie stad (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Awh, ik wilde je zo graag ontmoeten (no_chears)


    Maybe next time! Die dag trouwt mijn moeder dus dat kan ik niet afzeggen, haha


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'