• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    RSK schreef:
    (...)

    ik ga er niet meer geraken, moet nog 5 hoofdstukken rijtheorie doen ):


    oh wat jammer
    Nog veel succes!


    The soul needs autumn.

    Ik kom heel stiekem hier ook om de hoek kijken. Ik heb nog geen officiële inzending, maar ben misschien wel met een projectje begonnen voor SOTY. Voor ik echt aanmeld, heb ik alleen wel een titel nodig (en iets meer plot haha)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik kom heel stiekem hier ook om de hoek kijken. Ik heb nog geen officiële inzending, maar ben misschien wel met een projectje begonnen voor SOTY. Voor ik echt aanmeld, heb ik alleen wel een titel nodig (en iets meer plot haha)



    Oeeh jaa, ik ben heel benieuwd naar wat je hebt hehe 👀


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    (...)


    Oeeh jaa, ik ben heel benieuwd naar wat je hebt hehe 👀

    Eén woord: piraten (nerd)

    (like, dat is al het plot dat ik heb :'D nu moet het nog logisch worden haha)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Eén woord: piraten (nerd)

    (like, dat is al het plot dat ik heb :'D nu moet het nog logisch worden haha)


    You have my attention already, let's gooo!

    (Haha, dat gaat je wel lukken. En anders als je hulp nodig hebt geef je maar een gil ^^ )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alright guys! Het ziet er naar uit dat onze eerste SFOTY meeting op 6 april zal plaats vinden in Den Bosch!
    Onder het genot van een hapje en een drankje kunnen we rond 13:00 onze laptops opslaan bij COFFEELAB Stationsweg 35, 5211 TV 's-Hertogenbosch.
    Dit leuke café zit op 1 minuut lopen van het station, 71 meter lopen.

    So exciting! *O*



    You were born original, don't die as a copy.

    Zonet mijn eerste hoofdstuk online gezet.
    Ik vind het best spannend want dit is de eerste keer in jaren dat ik nog is schrijf én dan iemand het leest. 😬


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Zonet mijn eerste hoofdstuk online gezet.
    Ik vind het best spannend want dit is de eerste keer in jaren dat ik nog is schrijf én dan iemand het leest. 😬


    Go you! *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Necessity schreef:
    (...)
    Eén woord: piraten (nerd)

    (like, dat is al het plot dat ik heb :'D nu moet het nog logisch worden haha)


    Je hebt me al meteen als abo :'D I love me some pirates!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Grace schreef:
    Zonet mijn eerste hoofdstuk online gezet.
    Ik vind het best spannend want dit is de eerste keer in jaren dat ik nog is schrijf én dan iemand het leest. 😬


    Oehh goed bezig!


    Ken_ schreef:
    (...)

    Je hebt me al meteen als abo :'D I love me some pirates!

    Liefffff


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik was van plan om wekelijkse vraagjes te doen, en nu het hier wat kalmer is, dacht ik dat het een goed moment was om aan de slag te gaan :Y)

    Hoe is het concept voor je SOTY tot stand gekomen? Vertel ons iets meer over je proces!


    help

    RSK schreef:
    Ik was van plan om wekelijkse vraagjes te doen, en nu het hier wat kalmer is, dacht ik dat het een goed moment was om aan de slag te gaan :Y)

    Hoe is het concept voor je SOTY tot stand gekomen? Vertel ons iets meer over je proces!

    Ik had een ander concept geïnspireerd op iets dat ik 2 maanden ofzo terug aan het lezen was. Dat kreeg in mijn hoofd een working title die stiekem eigenlijk niet paste bij het grotere concept. Toen heb ik een maand dat eerste concept uitgewerkt, en een maand gewacht op de thema's van SOTY en toen we eindelijk konden starten had ik geen zin meer in dat concept. Maar de titel bleef veel te cool klinken en het eerste idee dat ik opgeschreven had als opties om eventueel nog iets mee te doen paste juist wel bij de titel, maar niet bij het concept so I made a second one, splitting the titel and the original "cool magic thing" into its separate concept. Et voila, nieuw concept zonder fatsoenlijke worldbuilding of plot dat ik bij het eerste idee wel had...

    Satoru schreef:
    (...)
    Ik had een ander concept geïnspireerd op iets dat ik 2 maanden ofzo terug aan het lezen was. Dat kreeg in mijn hoofd een working title die stiekem eigenlijk niet paste bij het grotere concept. Toen heb ik een maand dat eerste concept uitgewerkt, en een maand gewacht op de thema's van SOTY en toen we eindelijk konden starten had ik geen zin meer in dat concept. Maar de titel bleef veel te cool klinken en het eerste idee dat ik opgeschreven had als opties om eventueel nog iets mee te doen paste juist wel bij de titel, maar niet bij het concept so I made a second one, splitting the titel and the original "cool magic thing" into its separate concept. Et voila, nieuw concept zonder fatsoenlijke worldbuilding of plot dat ik bij het eerste idee wel had...


    Haha I feel that. Ging met Kai eerst een ander project doen waar ik al een hele wereld voor uitgewerkt had, maar ben dan uiteindelijk toch opnieuw begonnen


    help

    Ik weet hoe ik wil beginnen en hoe ik wil eindigen, but shit, I need some plot for the middle 😅


    Stenenlikker

    RSK schreef:
    Ik was van plan om wekelijkse vraagjes te doen, en nu het hier wat kalmer is, dacht ik dat het een goed moment was om aan de slag te gaan :Y)

    Hoe is het concept voor je SOTY tot stand gekomen? Vertel ons iets meer over je proces!


    M'n vriend en ik keken the Northman en klagen over hoe het de zoveelse over the top viking film was. Wij zouden meer realistische films juist tof vinden en hoe cool zou een film over the Varangian Guard in Constantinopel zijn? Well, my brain decided it was time to then at least write a story about that :'D


    Stenenlikker