• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Catmint schreef:
    (...)

    Nog een taalnazi dingetje; Against what cost is niet echt correct, het zou And at what cost? moeten zijn.
    Ik zou zelf trouwens 'what should merely be a memory' doen, want dan zeg je hetzelfde als 'what should only/just be a memory' ipv what should be a small memory, maar dat is meer een stylistisch dingetje denk ik en afhankelijk van wat je probeert te bereiken.


    Thanks, heb against verandert. Maar mere betekent niet small trouwens, dus die laat ik waarschijnlijk gewoon staan. :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ziet er goed uit, SPECS! Ik ben benieuwd naar de rest van je story ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Ziet er goed uit, SPECS! Ik ben benieuwd naar de rest van je story ^^


    Staaawp (bloos) Please go on (joehoe)
    Jokes aside; thanks! Heb er ook echt zin in. Gaat alleen nog even duren voor mijn eerste hoofdstukken online komen. Ik heb een beta, maar ze reageert niet :W


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Staaawp (bloos) Please go on (joehoe)
    Jokes aside; thanks! Heb er ook echt zin in. Gaat alleen nog even duren voor mijn eerste hoofdstukken online komen. Ik heb een beta, maar ze reageert niet :W


    I'm always willing to help betaing too btw!

    ik think im gonna give in anyway and publish my prologue this afternoon


    help

    SPECS schreef:
    (...)

    Staaawp (bloos) Please go on (joehoe)
    Jokes aside; thanks! Heb er ook echt zin in. Gaat alleen nog even duren voor mijn eerste hoofdstukken online komen. Ik heb een beta, maar ze reageert niet :W


    Hehe, I will keep telling you!
    Je had je story nog niet online staan, wel? Dan neem ik een abbo en ben ik op de hoogte als je hoofdstukjes online komen 😎


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    RSK schreef:
    (...)

    I'm always willing to help betaing too btw!

    ik think im gonna give in anyway and publish my prologue this afternoon


    Awh thanks (blood)
    Moet even kijken want ik zoek eigenlijk iemand die ook het fandom goed kent, dat is best een dingetje :W


    You were born original, don't die as a copy.

    Elentiya schreef:
    (...)

    Hehe, I will keep telling you!
    Je had je story nog niet online staan, wel? Dan neem ik een abbo en ben ik op de hoogte als je hoofdstukjes online komen 😎


    Nee klopt! Was eerst even alles aan het perfectioneren (bloos)
    Ik zal het hier zeker melden, ik weet niet of ik hem gelijk in het SOTY/FOTY topic aanmeld, gezien ik waarschijnlijk niet binnen twee weken het eerste hoofdstuk online hem staan, maar wie weet.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Awh thanks (blood)
    Moet even kijken want ik zoek eigenlijk iemand die ook het fandom goed kent, dat is best een dingetje :W


    Haha, is toch net iets te lang geleden van me dat ik ze gelezen heb vrees ik 🤔


    help

    Oké, tijd om even te gaan zitten om te plotten, een samenvatting te schrijven en op een titel te komen. Ik ben er ondertussen achtergekomen dat mijn woonplaats een link heeft met mijn verhaalonderwerp :Y)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2024 - 14:42 ]


    Stenenlikker

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee klopt! Was eerst even alles aan het perfectioneren (bloos)
    Ik zal het hier zeker melden, ik weet niet of ik hem gelijk in het SOTY/FOTY topic aanmeld, gezien ik waarschijnlijk niet binnen twee weken het eerste hoofdstuk online hem staan, maar wie weet.


    Yesss, dan zien we hem wel verschijnen! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Basim schreef:
    Oké, tijd om even te gaan zitten om te plotten, een samenvatting te schrijven en op een titel te komen. Ik ben er ondertussen achtergekomen dat mijn woonplaats een link heeft met mijn verhaalonderwerp :Y)


    Oeh, dat is ook leuk! Kwam je daar tijdens research achter?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    (...)

    Oeh, dat is ook leuk! Kwam je daar tijdens research achter?


    Yess, haha, ik zat me wat verder in te lezen en opeens las ik dat, so that was cool.

    OT: Ik had dus een bepaald plot in gedachten, maar nu na wat research krijgt mn brein opeens volledig andere ideeën die ook interessant klinken, damnit. Which plot am I now going to use :C


    Stenenlikker

    Eerste draft van m'n proloog is klaar ^^

    Satoru schreef:
    Eerste draft van m'n proloog is klaar ^^


    Go you!*O* Tevreden?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2024 - 22:10 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Go you!*O* Tevreden?

    Mjoah redelijk? it definitely needs a second pass to get it all in shape and how it looks in my head but the idea is there.