• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Basim schreef:
    (...)

    Yess, haha, ik zat me wat verder in te lezen en opeens las ik dat, so that was cool.

    OT: Ik had dus een bepaald plot in gedachten, maar nu na wat research krijgt mn brein opeens volledig andere ideeën die ook interessant klinken, damnit. Which plot am I now going to use :C


    Dat laatste klinkt iets te herkenbaar.
    Heb ze dan maar allebei in mijn verhaal verweven 😂


    The soul needs autumn.

    Satoru schreef:
    (...)
    Mjoah redelijk? it definitely needs a second pass to get it all in shape and how it looks in my head but the idea is there.


    First hurdle taken *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Hey guys! Van de acht mensen die voor Den Bosch hebben gestemd, moeten er nog twee op een datum stemmen.
    Willen jullie dat voor morgen avond doen? Dan kan ik de locatie gaan reserveren en what not. Die twee mensen kunnen qua stem echt een verschil maken, dus het is zeker de moeite waard! (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.

    Grace schreef:
    (...)

    Dat laatste klinkt iets te herkenbaar.
    Heb ze dan maar allebei in mijn verhaal verweven 😂


    Helaas gaat dat voor mij niet werken, vrees ik, haha. Anders wordt het wel een heel vol verhaal.


    Stenenlikker

    Vraagje, voordat ik morgen de locatie ga reserveren voor onze SFOTY meeting (nadat de datum vanavond definitief is), hoe laat willen we meeten in Den Bosch?
    Ik zat zelf te denken rond een uur of 13:00 op bij het cafe in Den Bosch zijn? Het cafe is open tot 17:00 en ligt op 70 meter van het station, dus lekker dichtbij. Dan kunnen we daar vervolgens blijven tot sluitingstijd, 17:00.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Vraagje, voordat ik morgen de locatie ga reserveren voor onze SFOTY meeting (nadat de datum vanavond definitief is), hoe laat willen we meeten in Den Bosch?
    Ik zat zelf te denken rond een uur of 13:00 op bij het cafe in Den Bosch zijn? Het cafe is open tot 17:00 en ligt op 70 meter van het station, dus lekker dichtbij. Dan kunnen we daar vervolgens blijven tot sluitingstijd, 17:00.


    Prima voor mij!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik kijk er zo naar uit om vanavond een korte schrijfmarathon te doen. (dance)


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik kijk er zo naar uit om vanavond een korte schrijfmarathon te doen. (dance)


    Oee, mogen anderen ook meedoen? 👀


    help

    HET EERSTE HOOFDSTUK STAAT! I REPEAT! HET EERSTE HOOFDSTUK STAAT!!

    niet op Q tho cause I have no cover yet lol


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    RSK schreef:
    (...)

    Oee, mogen anderen ook meedoen? 👀


    Ja natuurlijk!
    Ga rond 19u beginnen en dan kijken hoe het loopt. 😊


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk!
    Ga rond 19u beginnen en dan kijken hoe het loopt. 😊


    Letsgooo, might join for a bit (:


    help

    wordsss come to me
    im writing some needlessly complicated prose but who caaaareesss


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hoop wel dat mijn buren iets stiller gaan zijn want zo gaat schrijven moeilijk worden, maar oke poging 1 let's gooo


    The soul needs autumn.

    Toch ongeveer 500 woorden kunnen schrijven 😁


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Toch ongeveer 500 woorden kunnen schrijven 😁


    ik ga er niet meer geraken, moet nog 5 hoofdstukken rijtheorie doen ):


    help