•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hammock schreef:



    Ik voel dit zo hard. Echt serieus, wat hangt er in de lucht deze dagen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Good nap, good nap. Now, how do I fall asleep again?

    EDIT: sleep who?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2024 - 0:58 ]

    8 days later and still fricking pain


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I haven’t had this bad of a night in ages. :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    *looks at the clock*
    oh no


    obsessive rage

    Waarom
    a) slaap ik nou gewoon fucking nachten niet
    en
    b) is m'n hoofd zo fucking fucking fucking destructief aan het doen???


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Can someone fix my brain please because I can’t live with it anymore

    Hammock schreef:
    Can someone fix my brain please because I can’t live with it anymore


    Let me know if you have found someone who fixes it, bc same, need that too


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil niet akassan bellen, maar ik moet, want ik moet dit toch echt gewoon gaan fixen.


    Stenenlikker

    Basim schreef:
    Ik wil niet akassan bellen, maar ik moet, want ik moet dit toch echt gewoon gaan fixen.


    Aaah, bureaucratie, ik ga dus zo'n 250 euro in de maand missen omdat zij geen uitzonderingen kunnen maken voor hun studieregeling als het SFI betreft om mijn kans te vergroten een goede baan te vinden. Glad I at least have some job now, even though I hate it.


    Stenenlikker

    Why stress go away


    help

    Een vriendin en ik hadden echt precies dezelfde gedachtegang toen er gevraagd werd of er iemand wilde helpen met koffie inschenken bij een evenement waar we toch wel aanwezig zouden zijn:
    "Dus in plaats van het half uur pauze awkward een beetje staan en hopen dat je een leuk gesprek vind en het niet gewoon een beetje ongemakkelijk wordt. Mag ik veel mensen spreken over een heel afgebakend onderwerp voor steeds een hele korte tijd terwijl ik bezig ben met m'n handen en niet stil hoef te staan voor een half uur?" Deal!!

    can the sad go away too pls thank u


    help

    Haha my whole body is shaking thats fun

    Why does this happen

    Am i 12 again


    help

    Morgen mag ik mijn eigen library room waarmaken aaaa childhood dream